XXL Nutrition

Nieuws PVV mag niet op kentekenplaat

Inderdaad.
Ahoewel ik wel kan begrijpen dat afkortingen als KKK en NSB gewoon verboden zijn, die kunnen nogal vervelende associaties met zich meebrengen.

enkel bij mensen met een verstandelijke handicap, normale mensen zien immers in dat het maar gewoon om een NUMMERPLAAT gaat, WHO THE **** CARES?

Tja, ook in bekrompen Nederland kan je te maken krijgen met mensen die denken dat ze op grond van hun eigen ideeenwereld jou lastig kunnen gaan vallen ... heb jij PVV of VVD op je kentekenplaat krijg je ineens een shitload aan boomknuffelend groenlinks over je heen .... je weet maar nooit. Hoorde recent nog dat in Nederland enkele babies geboren waren op 6 juni 2006, oftewel 06-06-06, oftewel in godsdienswaanzinnig Nederland goed voor 666 en enkele relinazi's vonden het nodig om de ouderparen van deze kinderen te bedreigen en hun huizen te bekladden ... ik bedoel maar, "ruimdenkend" Nederland op zijn smalst .... maar okee, bij dergelijk relituig rijd je natuurlijk frank en vrij met SGP op je kentekenplaat :)

Grtz,

Aad ~ Doix

Tja, ook in bekrompen Nederland kan je te maken krijgen met mensen die denken dat ze op grond van hun eigen ideeenwereld jou lastig kunnen gaan vallen ... heb jij PVV of VVD op je kentekenplaat krijg je ineens een shitload aan boomknuffelend groenlinks over je heen .... je weet maar nooit. Hoorde recent nog dat in Nederland enkele babies geboren waren op 6 juni 2006, oftewel 06-06-06, oftewel in godsdienswaanzinnig Nederland goed voor 666 en enkele relinazi's vonden het nodig om de ouderparen van deze kinderen te bedreigen en hun huizen te bekladden ... ik bedoel maar, "ruimdenkend" Nederland op zijn smalst .... maar okee, bij dergelijk relituig rijd je natuurlijk frank en vrij met SGP op je kentekenplaat :)

Grtz,

Aad ~ Doix

En zo'n visje...maakt identificatie en opsporing makkelijker...

Grtz,

Aad ~ Doix

Dat is drie jaar geleden. Dat noem jij recent?

Grtz,

Patrick ~ Pat21

• Topic Starter Topic Starter
Moet je de reacties eens lezen op website van de Telegraaf :roflol:

Echt sip. Je schaamt je soms echt voor je landgenoten. Hoe dom kan je zijn

Ja man het is echt dramatisch als je niet eens weet dat er geen klinkers in mogen :rolleyes:

De meeste wete dat niet eens, pas als je het zegt denken ze ff na en zeggen ze: oja.

jammer, had er wel zo 1 willen hebben

Terug
Naar boven