XXL Nutrition

Nieuws PVV tegen islamiserende duiven in Den Haag

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
DEN HAAG - De Haagse PVV wil moslims die meeuwen in de wijk Morgenstond brood voeren keihard aanpakken. De partij reageert met afschuw op het bericht dat bewoners last hebben van de poepende dieren, zo meldt de PVV, nadat er een artikel was verschenen in het Algemeen Dagblad.

Het voeren van meeuwen veroorzaakt veel overlast in Morgenstond. PVV'er Richard de Mos zegt dat de meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achterlaten'.

Wijkbewoners voeren regelmatig hun overgebleven brood aan de eenden. Hier komen ook meeuwen op af, wat volgens de PVV overlast veroorzaakt.

Volgens De Mos wordt dit vooral veroorzaakt door 'hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk'. De PVV vindt dat de gemeente keihard moet optreden tegen de wijkbewoners omdat de leefbaarheid ernstig onder druk zou staan.

De gemeente heeft al op vier plekken dergelijke containers geplaatst voor mensen die vanwege hun geloof geen brood bij het afval willen gooien. Volgens het gezin uit de verder keurige nieuwbouwstraat werpen vooral allochtone bewoners uit de multiculturele wijk brood in het water. Caroline: ,,Ze mogen het om religieuze redenen niet weggooien'', aldus het AD woensdag.

De Mos meent dat er in Den Haag te veel rekening wordt gehouden met bewoners die leven volgens de islam. ,,Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt. Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd'', aldus De Mos, die raadsvragen over de kwestie heeft gesteld. (BVDL)

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haa...lochtone-vogelvoerder-keihard-aanpakken.dhtml

Volgens mij zie ik toch ook vaak genoeg Nederlanders lopen die vogels voeren met brood. Mijn buurvrouw haalt zelfs iedere dag 2 zakken oud brood bij de bakker om te voeren aan de vogels. Zal mijn buurvrouw eens aanspreken op die shariapraktijken, dit gaat te ver! Straks lopen die beesten met een burka aan.

Weer een puntje minder voor de PVV, lijkt wel een racistische basisschool klas die ineens een nieuw plan hebben bedacht.

Die broodgooiende moslims moeten keihard aangepakt worden!

:roflol:

En maar blijven stemmen op deze club helden! Goed bezig Nederland. :(

O jee de pvv. Het is net een dagelijkse real life soap. Op zijn minst stenigen die hardleerse allochtoontjes.

Godver :roflol:!

Wel knap dat ze op tv zo serieus over kunnen komen. Volgens mij heeft wilders een trollmasker in zijn nachtkasje liggen.

Zowiezo moet ook eendjes voeren verboden worden.
Krijg je groepsverkrachtingen van, en zo verzuipen de vrouwelijke eendjes :D
(is wel echt zo trouwens)

Jammer van dit soort belachelijke uitspraken, dit hoeft niet nodig te zijn.
Jij vind het geen helden? Of vind je dat Nederland niet goed bezig is?

Mocht dit het geval zijn dan kan ik me voorstellen dat je mijn eerdere post belachelijk vindt.

Als je goed leest is het wel begrijpelijk hoor, niet meteen denken dat het nergens over gaat. Vind dat plan van containers om oud brood in te gooien wel goed. Wel jammer dat dat de gemeente weer extra geld kost alleen maar vanwege één religie.

De conclusie is duidelijk: met religie niets dan last.

Als je goed leest is het wel begrijpelijk hoor, niet meteen denken dat het nergens over gaat. Vind dat plan van containers om oud brood in te gooien wel goed. Wel jammer dat dat de gemeente weer extra geld kost alleen maar vanwege één religie.

De conclusie is duidelijk: met religie niets dan last.

Ik ga graag mee met je conclusie, maar dit gaat nergens over door 1) dat taalgebruik:"hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk' 'keihard aanpakken', gewoon lachwekkend. En 2) Brood voeren echt wel door meerdere mensen gedaan wordt.

Als het voor overlast zorgt dan stel je een APV op en that's it, die lullo van de PVV moet zich eens met echte dingen bezig houden waar hij voor verkozen is.

Klopt hij neemt een probleem, maakt er een storm in een glas water van, en gaat dan een bepaalde groep demoniseren. Zoals gewoonlijk bij de PVV raken ze aan echte problemen, maar op de verkeerde toon en manier.

Vreemd, ik gooi nooit een snee brood weg.

Ah, bewijs ... zie maar, een KOPVOD !:

eendjes-voeren-10-april.jpg

Laatst bewerkt:
ze zouden juist blij moeten zijn, als ze bezig zijn met de meeuwen te voederen kunnen ze ondertussen geen handtassen stelen

Terug
Naar boven