AndroidHealthClinic

PVV Topic

VVD zal denk ik nooit (meer) met onbetrouwbare PVV willen regeren.
Achteraf schijnt de analyse te zijn dat het een meesterzet van het CDA geweest is, heb ik wel eens gehoord, meesterzet in de zin dat iedereen nog altijd de schuld bij Wilders en de PVV legt.

Achteraf schijnt de analyse te zijn dat het een meesterzet van het CDA geweest is, heb ik wel eens gehoord, meesterzet in de zin dat iedereen nog altijd de schuld bij Wilders en de PVV legt.
Ja daar heb ik veelvuldig over gepost. Maar dat ontslaat de rest van de kritiek op de PVV niet. Je wilt toch ook een degelijke partij die ervaring heeft met besturen. Dan kom je niet bij de FvD uit. PVV heeft het hier en daar lokaal beter voor elkaar maar wijkt dan ook doorgaans af van de landelijke richting, maar lokaal kunnen ze het wel als ze willen. FvD bakt er lokaal niets van.

Ik denk echt dat de achterban uit elkaar valt als Henk en Ingrid merken dat besturen iets andere gevolgen heeft dan roepen vanuit de oppositie.

Ja daar heb ik veelvuldig over gepost. Maar dat ontslaat de rest van de kritiek op de PVV niet. Je wilt toch ook een degelijke partij die ervaring heeft met besturen. Dan kom je niet bij de FvD uit. PVV heeft het hier en daar lokaal beter voor elkaar maar wijkt dan ook doorgaans af van de landelijke richting, maar lokaal kunnen ze het wel als ze willen. FVd bakt er lokaal niets van.
De PVV heeft daar dan ook langer de tijd voor gehad, in de oppositie is natuurlijk een andere rol, maar Baudet lijkt een beetje een loose cannon, dat is wel een risico.

De PVV heeft daar dan ook langer de tijd voor gehad, in de oppositie is natuurlijk een andere rol, maar Baudet lijkt een beetje een loose cannon, dat is wel een risico.
Baudet is een clown. Die wilt van alles afschaffen. Partij mist denkkracht, in ieder geval iemand die hem af en toe tot de orde roept. Een figuur als Otten scheen dat te doen.

• Topic Starter Topic Starter

Wat is het toch een vent he :roflol:

— Omgedoopt tot PVV Topic in overleg met de TS.​

Terug
Naar boven