AndroidHealthClinic

Nieuws PVV wil asociale families in containerkampen huisvesten

• Topic Starter Topic Starter
Met hoeveel woonwagenkampen heb jij persoonlijk ervaring? Toen ik vroeger een krantenwijk had, moest ik bij 3 kampen langs, waren de meest open minded mensen die ik in mijn wijk tegenkwam. Was altijd wel iets om over te kletsen, kreeg gratis eten en te drinken. Het hangt er helemaal vanaf hoe jezelf overkomt op die mensen. Als je al met een attitude aan komt wat moet jij nu weer tokkie, ja dan vraag je om problemen.

Zelf met 4 en eerlijk gezegd geen goede ervaringen mee. Maar misschien hangt het ook van de plaats af. De kampen in Den Haag die er waren of nog zijn stonden bekend als broeinest van criminaliteit.

Zelf ook meerdere malen direct ervaren hoe agressief die kampers konden zijn. Mijn werkgever eveneens, zo erg dat de directeur moest onderduiken en er wekenlang een beveiliger bij de receptie zat.

Mee eens! Die kampen/dorpen gaan gewoon te ver dat zijn Auschwitz praktijken
Ik doe er geen uitspraken over, het komt idd wel zo over, maar als uit studies blijkt dat er wel iets in zit moet je wel iets soortgelijks durven overwegen. Maar dan niet op de manier van PVV natuurlijk (droppen en voor de rest aan hun lot overlaten).

De acties van de nazi's meer dan zestig jaar geleden kunnen niet tot gevolg hebben dat wij de basale belangen van ons volk verwaarlozen. Wat willen die mensen zeggen tegen een Nederlands kind in de toekomst; je bent als Nederlander in de minderheid en tevens vogelvrij op straat omdat de Duitsers stout waren in de jaren veertig? fl**ker toch op met die onzin.

De acties van de nazi's meer dan zestig jaar geleden kunnen niet tot gevolg hebben dat wij de basale belangen van ons volk verwaarlozen. Wat willen die mensen zeggen tegen een Nederlands kind in de toekomst; je bent als Nederlander in de minderheid en tevens vogelvrij op straat omdat de Duitsers stout waren in de jaren veertig? fl**ker toch op met die onzin.

???

Ik reageerde op Stefanovich die refereerde naar Auschwitz.

Met hoeveel woonwagenkampen heb jij persoonlijk ervaring? Toen ik vroeger een krantenwijk had, moest ik bij 3 kampen langs, waren de meest open minded mensen die ik in mijn wijk tegenkwam. Was altijd wel iets om over te kletsen, kreeg gratis eten en te drinken. Het hangt er helemaal vanaf hoe jezelf overkomt op die mensen. Als je al met een attitude aan komt wat moet jij nu weer tokkie, ja dan vraag je om problemen.

haha ben ook bekend er mee hoor
ik bedoel als die jongens wat gedaan hebben wat niet door de beugel kan dan durven de wouten er niet te komen. ook niet onder het genot van cola chips.
verder zeg ik er nix van...sommige zijn prima sommigen wat minder net als bij de burgers

oh hoeveel .. in de regio ken je ze maar echt ervaring maar 1. woon in een kleine gemeente en ja dan ken je iedereen

Laatst bewerkt:

Precies. Zoals rassenscheiding enzo, het kan toch niet omdat de nazi's zo lekker bezig waren dat wij opeens het arische ras niet meer voorop stellen.

fl**ker die jaloerse communisten ook maar in een kamp, of niet beginnerbb?
Kunnen ze daar alles met elkaar delen.

Laatst bewerkt:
Prima patrick, niet zo zuur he.

Precies. Zoals rassenscheiding enzo, het kan toch niet omdat de nazi's zo lekker bezig waren dat wij opeens het arische ras niet meer voorop stellen.

De staat Israel is juist gebaseerd op onderscheid maken tussen verschillende groepen. Waarom zouden wij een radicaal andere les moeten trekken? :D

Eerst je zelf hardmaken voor de cartoonist Nekshot en nu schijnheilig lopen doen.

Goede zet Wilders.

Hoe zit het eigenlijk met brievenbusplassers? Moeten die ook naar tuigdorpen?

Jongens, dit vergelijken met Auschwitz. Kom op zeg dat vind ik echt totaal buiten proportie. Een vernietigingskamp hiermee vergelijken.

Natuurlijk is het buiten proportie, en ik vind het ook niet echt een goede cartoon. Toch is het juist de PVV die voor vrijheid van meningsuiting strijd (zeggen ze, ik heb dat altijd anders gezien). Maar bedenk dit: Als moslims beledigd waren als Mohammed met Hitler werd vergeleken dan had Wilders gezegd dat die primitieve moslims maar de vrijheid van meningsuiting moeten respecteren.

Bovendien wat hij nu doet is ook weer mooi: Het is nu de schuld van de VARA en dus ook van P&W. Wat een onzin, en ook een mooi gebaar aan de kiezer: Dat debat maakt geen reet uit, om de inhoud gaat het toch niet bij ons.

Jankerd...

Geef het beestje een andere naam en het is een ander beest? Van een tuigdorp een kamp maken is mij wat te extreem. De nederlandse maatschappij oefende nog niet zo lang geleden sociale controle uit, daar konden mensen nog aangesproken worden.
Nu dat niet meer nodig is beginnen we steeds meer te jammeren over mensenrechten, de gevangenis is geen pretje zeggen ze, maar de meesten zijn allang niet meer bang om de gevangenis in te gaan. Die zogenaamde veelplegers weten dondersgoed dat ookal worden ze gepakt er toch amper consequenties aan hangen, die geldboete hebben ze toch zo weer bij elkaar gejat.
En bovendien, je privacy moeten opgeven en inperking van burgerlijke rechten omdat je een uit de hand gelopen opvoedkundige blunder bent? Ik zie het probleem niet.
Geef mij die tuigdorpen maar en laat de gevangenis maar weer een gevangenis worden...

Geef het beestje een andere naam en het is een ander beest? Van een tuigdorp een kamp maken is mij wat te extreem. De nederlandse maatschappij oefende nog niet zo lang geleden sociale controle uit, daar konden mensen nog aangesproken worden.
Nu dat niet meer nodig is beginnen we steeds meer te jammeren over mensenrechten, de gevangenis is geen pretje zeggen ze, maar de meesten zijn allang niet meer bang om de gevangenis in te gaan. Die zogenaamde veelplegers weten dondersgoed dat ookal worden ze gepakt er toch amper consequenties aan hangen, die geldboete hebben ze toch zo weer bij elkaar gejat.
En bovendien, je privacy moeten opgeven en inperking van burgerlijke rechten omdat je een uit de hand gelopen opvoedkundige blunder bent? Ik zie het probleem niet.
Geef mij die tuigdorpen maar en laat de gevangenis maar weer een gevangenis worden...

Sterk verhaal,heb je hiervoor een bronvermelding?

Terug
Naar boven