SuperAfghan
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 18%
enne nog steeds niets nuttigs te melden?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wuahah is dat je vader op die foto?? lol
ik weet jong hersencellen is niet voor iedereen beschikbaar
stoer doen op forum laat zien hoe hersendood je bent wuahah shiit dit is lachen.![]()
1.Alle 3 zijn volgens mij geen pre-workouts.
2.Kun je makkelijk hele jaar lang gebruiken (creatine). Overdoseren = geld verspilling
3.Aminos verbranden geen vet. Aminos zijn goed om te gebruiken rondom je workout i.v.m. snelle opname.

volgens mij heb jij nog nooit eerder op dbb/bb/misc gezeten
ik heb mijn account pas aangemaakt..of wat bedoel je?
Nou ja, ik heb je mijn advies gegeven, doe ermee wat je wil. Geen enkel van 3 heeft pre-workout formula, maar een POST-workout. Zit veel carbs + creatine + BCAA en andere zooi.
Als je aminos wil voor vetverbraning gebruiken, ga gerust je gang.
En meer dan 5gr crea. mono per dag is geldverspilling.

Je komt nogal onwetend over, zeker de manier hoe je reageerd op trollende gasten
..ook al zijn ze trolls..ik ben nieuw hier..ik leer snel
...over een tijdje weet ik dan wel wie ik wel serieus kan nemen en wie niet
Tjah....ieder reageert anders op een bepaald product. Er zijn veel goeie die voor mij wel werken en voor sommige hier helemaal niet en totaal andersom.
Wat zijn je verwachtingen van een pre-workout?
maar ook een langdurig effect.
Nou....dan enige wat aan je criteria's voldoet moet je ergens hier zoeken http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/
wtf man..daar blijf ik dus liever vanaf..ik pak liever pwo's die niet zo goed werken als een kuur van die zooi man.
Aminozuren bevatten gewoon energie, net als eiwitten dit doen. De energetische waarde wordt (en mag volgens mij) niet weergegeven worden als voedingswaarde.Over vraag 3 hmm, ik heb nooit aminos los gekocht dus ik heb me er eigenlijk ook nooit in verdiept.
Alles wat ik nu ga typen is dus puur speculatie en moet je echt even controleren voor je het aanneemt.
Volgens mij is er geen kcal toegeschreven aan aminozuren (dit zal in de werkelijkheid vast wel zo zijn maar ik heb geen idee hoeveel dit zou zijn) je zou dus minder kcal binnen krijgen. Dit kan dus een voordeel zijn maar ook een nadeel (cut/bulk). Aminozuren worden een stuk sneller opgenomen als je het vergelijkt met Whey-eiwitten, volgens mij worden eiwitten (mits voldoende gegeten) meer dan genoeg afgebroken waardoor je er eigenlijk de hele dag wel mee door komt en waarbij het supplementeren van aminos dus te verwaarlozen valt. Enige punt waar ik het nut van aminos bij zie is dus tijdens/na het trainen of als veels te weinig eet om zo iniedergeval atrofie te remmen. Ik denk dat Ray Simons (hij heeft zijn eigen topic voor voedingsvragen), prestigio, Wazzup of trickster dit wel kan beantwoorden maar dan zou je hun even een pm moeten sturen.
Ah shit, ben waarschijnlijk dus ook nog te jong gezien de leeftijd van Selirium.hehe ik heb je bericht goed gelezen maak je je maar geen zorgen daarover micky mouse..ik heb niets doms gezegd en wat weet nou een kind zoals jouw wat dom is..stop met reageren. alles wat jij zegt helpt niet verder.
jij bent van die jonge domme gastjes die zonder een tijd goed te trainen meteen beginnen met slikken en spuiten. och jong het is je slaap tijd
ga naar bed![]()
wuahah is dat je vader op die foto?? lol
ik weet jong hersencellen is niet voor iedereen beschikbaar
stoer doen op forum laat zien hoe hersendood je bent wuahah shiit dit is lachen.![]()