Fitness Seller

quads

Ik train 2 x per week benen, met Squat 5 sets 8 herhalingen en dat 2 x per week. Daarnaast doe ik ook 1 x Deadlift per week 4 sets 8 herhalingen bij rug. En doe ik ook 2 x per week de Seated Calve Raise en de Standing Calve Raise.

Ik zou zelf ub/lb gaan doen en dan deadlift bij lb. Een deadlift dag en een squat dag. Na je main oefening (dl of squat dus) assistance gaan doen zoals frontsquat/lunges/squat/goodmorning/sldl/rdl.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien stomme vraag maar wat is ub/lb?

upper body/lower body.

Haha arme meid, ben je zo keihard op je clit getrapt omdat ik iemand vertel dat goede squats dé sleutel is voor goede quads? Je bent zelf 'behoorlijk retarded' als je niet inziet dat squats dé massabouwer zijn voor je quads. Kusje.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@dit plaatje hierboven. Hahahaha! @Anthem okee haha.

Haha arme meid, ben je zo keihard op je clit getrapt omdat ik iemand vertel dat goede squats dé sleutel is voor goede quads? Je bent zelf 'behoorlijk retarded' als je niet inziet dat squats dé massabouwer zijn voor je quads. Kusje.
Ik heb niets te klagen over mijn stampertjes, of over de gewichten die ik wegdruk met squatten hoor :D

Je geeft er maar zo een eigen (andere) draai aan, want ik heb nergens gezegd dat het geen massabouwer ofzo is. Je bent gewoon te zwart/wit. Maar als jij zo graag een inhoudsloos gelijk wilt hebben,... ach dan krijg je toch gewoon gelijk? Niet zo moeilijk doen

:)

Laatst bewerkt:
Geef eens aan dan wat voor jou een succesformule is ten aanzien van de quads en welke jij zou verkiezen boven het doen van front squats.
Succesformule = er is geen succesformule die voor iedereen geldt.
Ik vind de squat een geweldige oefening, dat absoluut. Maar enkel en alleen de squat? Ik denk dat je in veel gevallen daarmee al snel tot een plateau komt, omdat het vaak te eenzijdig is. En er zijn ook genoeg mensen die (om wat voor reden dan ook) niet kunnen squatten, en toch prima benen bouwen.
Squat is een geweldige oefening, maar zeggen dat de squat de enige goede oefening is, en dat je altijd voldoende hebt aan alleen squatten vind ik te kortzichtig.

:)

Laatst bewerkt:
My bad. Ik ben misschien 3x wezen frontsquatten, en dat verklaard dan ook waarom ik de meest fragiele quats heb

Voetballen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
images?q=tbn:ANd9GcSE4YVzvAVsr7wTv3xsoed1d-zSLkOi1k3e8wHooLu-ZrUTQIzxEP6lC_i9aw.jpg

tumblr_m70q7zpNcy1rayq2ao1_400.jpg

ivan-stoitsov.jpg

Mirin' frontsquat quads?

Ik ga inderdaad ook maar is Frontsquats proberen. En die asiaat helemaal bovenaan heeft echt mooie quads.

Ja sowieso hij heeft echt een mooi fysiek.

als ik ga front squate pas ik geen 1 broek meer

Terug
Naar boven