Fitness Seller

Raad over oxy en dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

van damme

Novice
Waardering
0
ik ben nu 17jaar in december word ik er 18.
ik train al van men 14jaar en 11maand, weeg nu 86kl ben redelijk goed bij gekomen op 2.5jaar en half trainen maar dat was voor al in men eerste 1.5
men laatse jaar heb ik ver niets meer van voor uitgang..ik train 5keer in de week en behoud de zelfde resultaten.
Daarom zou ik is iets meer willen pakken...ik weet nog niet precies wat maar niet te zwaar.
Vele zeggen dat ik daar nog te jong voor ben, ik heb verschillende verhalen gehoort over oxy en dianabol,maar deze hebben ook een aantal negatieve aspecten.
Wat zou het best zijn om mee te beginnen?

ik ben nu 17jaar in december word ik er 18.
ik train al van men 14jaar en 11maand, weeg nu 86kl ben redelijk goed bij gekomen op 2.5jaar en half trainen maar dat was voor al in men eerste 1.5
men laatse jaar heb ik ver niets meer van voor uitgang..ik train 5keer in de week en behoud de zelfde resultaten.
Daarom zou ik is iets meer willen pakken...ik weet nog niet precies wat maar niet te zwaar.
Vele zeggen dat ik daar nog te jong voor ben, ik heb verschillende verhalen gehoort over oxy en dianabol,maar deze hebben ook een aantal negatieve aspecten.
Wat zou het best zijn om mee te beginnen?
=afblijven!

Lees je wat in over voeding, en stel eens een deftig voedingsschema op, zul je wel terug groeien!

• Topic Starter Topic Starter
=afblijven!

Lees je wat in over voeding, en stel eens een deftig voedingsschema op, zul je wel terug groeien!

Maar al die sumplementen enzo kost veel geld ik heb er al enkele gehad maar heb nooit veel effecten van gehad bij
kwa kracht ga ik nog voor uit maar heel langzaam mijn bankdruk is nu
5 x 100kl
maar het is men gewicht dat blijft steken zijn een kleine dosis oxytjes echt al zo schadelijk?