Fitness Seller

Raad over oxy en dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

van damme

Novice
Waardering
0
ik ben nu 17jaar in december word ik er 18.
ik train al van men 14jaar en 11maand, weeg nu 86kl ben redelijk goed bij gekomen op 2.5jaar en half trainen maar dat was voor al in men eerste 1.5
men laatse jaar heb ik ver niets meer van voor uitgang..ik train 5keer in de week en behoud de zelfde resultaten.
Daarom zou ik is iets meer willen pakken...ik weet nog niet precies wat maar niet te zwaar.
Vele zeggen dat ik daar nog te jong voor ben, ik heb verschillende verhalen gehoort over oxy en dianabol,maar deze hebben ook een aantal negatieve aspecten.
Wat zou het best zijn om mee te beginnen?

ik ben nu 17jaar in december word ik er 18.
ik train al van men 14jaar en 11maand, weeg nu 86kl ben redelijk goed bij gekomen op 2.5jaar en half trainen maar dat was voor al in men eerste 1.5
men laatse jaar heb ik ver niets meer van voor uitgang..ik train 5keer in de week en behoud de zelfde resultaten.
Daarom zou ik is iets meer willen pakken...ik weet nog niet precies wat maar niet te zwaar.
Vele zeggen dat ik daar nog te jong voor ben, ik heb verschillende verhalen gehoort over oxy en dianabol,maar deze hebben ook een aantal negatieve aspecten.
Wat zou het best zijn om mee te beginnen?
=afblijven!

Lees je wat in over voeding, en stel eens een deftig voedingsschema op, zul je wel terug groeien!

• Topic Starter Topic Starter
=afblijven!

Lees je wat in over voeding, en stel eens een deftig voedingsschema op, zul je wel terug groeien!

Maar al die sumplementen enzo kost veel geld ik heb er al enkele gehad maar heb nooit veel effecten van gehad bij
kwa kracht ga ik nog voor uit maar heel langzaam mijn bankdruk is nu
5 x 100kl
maar het is men gewicht dat blijft steken zijn een kleine dosis oxytjes echt al zo schadelijk?

Inderdaad verbeter je voedingsschemaen de specificiteit van je training met jou leeftijd kan je nog zat gainen zonder aas investeer eerst in een paar jaar in goede supplementen voordat je aan het echte werk gaat beginnen. Je zit nog volop in je ontwikkeling je test waarden zijn nu op zijn hoogst hier moet je gebruik van maken

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad verbeter je voedingsschemaen de specificiteit van je training met jou leeftijd kan je nog zat gainen zonder aas investeer eerst in een paar jaar in goede supplementen voordat je aan het echte werk gaat beginnen. Je zit nog volop in je ontwikkeling je test waarden zijn nu op zijn hoogst hier moet je gebruik van maken

wat zou er gebeuren mocht ik het wel doen? met welke negatieve aspecten heb ik dan te kampen?

Allereerst besteedt je geld aan een curses nederlands...

Je eigen hormoonspiegel piekt nog niet eens. Ga niet nu al met hormonen kloten ( wat dat is het in jouw geval) is heel slecht voor je ontwikkeling van je eigen hormoonspiegel + je groei stopt.

Dat jij onder voeding supplementen verstaat zegt al genoeg. orale steroïden zijn zeer zwaar voor de lever. aangezien je hier een beetje als een breezer boy over komt zul je ook wel zuipen in de weekenden. 3 x raden wat er met je lever gaat gebeuren.

Volgende punt is...als je voeding k*t is, ben je een maand na de kuur alles weer kwijt. Je kan de gains alleen behouden als alles 100% is. Voeding, training en rust.

Ga je eens wat meer inlezen over goede voeding en hoe het eten. Zijn binnen zeer korte tijd behoorlijk wat kilo's mee te winnen. Zoals je nu eet zal je met diana alleen maar vocht en vet gainen. meer niet.

maar waarom zo iemand van 21wel dat mogen?
zou ik meer nadelen hebben omdat ik nog maar 17ben?

Pfffffffffffffffffffffffffffffffff......... Gast je....uh..laat maar zitten.. Ik ga hier geen aandacht aan besteden...
Nou vooruit: Ben je net wakker geworden na 17 jaar slaap ofzo?? Doe ff je huiswerk omtrent dit onderwerp.. Ik heb laatst iets gehoord over Googol ofzo... probeer dat eens... (GOOGLE!!!)

17 jaar is gewoon TE!!!! jong!

post je voedingsschemas..

En hoe train je ?Reps,sets,split,welke oefeningen?

lees toch gewoon eens de stickies... zucht
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

beste van Damme, je bent simpelweg te jong om te gaan kuren.

....ja ik weet van Arnold ie dianabol nam etc etc.

Maar we gaan als toonaangevend Nederlands-Vlaams bodybuilding forum NIET jou adviseren over eventueel gebruik.
Ik hoop dat jij je gebruik nog wat jaartjes wil uitstellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven