XXL Nutrition

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

Ik eet niet veel meer dan een paar weken geleden, maar ik leef liever bij -10 graden.
En de zomer is nog niet eens begonnen, wordt feest dus...

ik heb lang geroepen op de zomer, maar de laatste dagen is het echt erover, ik word gewoon duizelig in die zon, en moet echt moeite doen om goed te blijven eten :(

• Topic Starter Topic Starter
Prepare yo self for some gaining peepz!!

Nu een deal gesloten; voor eind augustus 85kg!
Weeg nu 76 ongeveer.
12 weken voor 9 kg, na een periode van 12 weken en 10kg erbij....
Dus als ik dat haal ben ik in 24 weken 19kg zwaarder... :D Wordt een vette zomer!

Weeg nu 76 ongeveer.
Dus als ik dat haal ben ik in 24 weken 19kg zwaarder... :D Wordt een vette zomer!

ik had me zelf al tot november gegeven voor de 90, moet voor allbei te doen zijn :D
sucses :thumbs:

Weeg nu 76 ongeveer.

Get ready for some bad ass SPEKLAAG!

12 kg vvm gaat echt niet lukken, spek is onvermijdelijk in zo'n korte tijd! Maar aan de andere kant, hij kan wel wat spek gebruiken, dus zal hij nog steeds lean zijn waarschijnlijk.

12 kg vvm gaat echt niet lukken, spek is onvermijdelijk in zo'n korte tijd! Maar aan de andere kant, hij kan wel wat spek gebruiken, dus zal hij nog steeds lean zijn waarschijnlijk.

daarom heb ik me al tot september gegeven, moet imo te doen zijn met een minimum aan vet, al duurd het dan wat langer

Jup. Als je het langer uitspreid en clean bulkt zal het vet ook wel wegblijven.

Zet mij er maar bij... gebruik whey eiwit, weeg 85 kg.. :P

Kdoe ook mee voor de fun
Kweeg bijna 70 kg op de moment
Dus kheb nog 20kg te gaan
vanaf morge begin ik met men voeding aan te passen
En ik pak momenteel proteineshake

• Topic Starter Topic Starter
Update + alles op alfabetische volgorde gezet.

doe mij er ook maar bij:D weeg 82 kilo gebruik whey

85,9kg :p ik heb nog een maand om de 90kg aan te tikken, daarna cutten voor YBF, misschien dat het nog lukt, ik ben nu 6KG aangekomen in 2 maand dus doe mijn best :D

bumpje + update :D

8 juni: 85.9
11 juni: 86.2
15 juni: 87

mijn vorige reactie was op 11 juni maar toen had ik me nog nie gewogen dus vandaar dat ik op 11 juni 86.2kg woog.

misschien vinden jullie het wel wat ongeloofwaardig :p maar ik ben de laatste tijd ook nog nooit zoveel aangekomen, dat komt omdat ik nu eindelijk mijn voeding goed in orde heb :D voor dat ik dit voedinsschema had at ik ook wel goed maar veel te weinig calorieen, bf is de laatste tijd ook nie meer gestegen trouwens...maargoed ik ben benieuwd hoe het met de andere deelnemers gaat :D

Terug
Naar boven