MuscleMeat

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

ik doe wel mee, goede stimulans!

momenteel 83 kg 16% dus gaat nog lang duren ;D

geen supps (nu alleen Lipotrex Booster voor beetje energy en vetverbranding)

Klusmier: 82 kilo, 19% BF, NO SUPPS!
;)

90 kilo lukt wel, maar wat wordt er verstaan onder droog?

Ik zou wel willen meedoen maar dit zal bij mij niet zo lang meer duren hoop ik 1.85 meter en 85 kilo 13% vet.

haha zie dat er al plaats gereserveerd is voor mij :roflol:
zal meedoen, kan wel wat motivatie gebruiken
68 tal kilo, zonder supps of wat dan ook.
neem nu maar 68, zal me eens in het weekend op nuchtere maag wegen. (gok dat het rond de 68 zal zijn maar we'll see)

goed initiatief luuc

Degene die per week het meest aan kg bijkomt zal de ´winnaar´ zijn, maar echt een race is het niet, het is gewoon leuk om met z´n allen vol gas te bulken, en alles is mogelijk hé.

Dat veranderd alles, ik vroeg me al af waarom gillian dan meedeed bijvoorbeeld, voor hem zou het eigenlijk niet eens een stimulans moeten zijn en zou hij aan de 100 KG droog moeten denken.

ik doe ook wel mee, weeg nu 74kg bf denk 15% ongeveer,maar ga pas weer bulken eind augustus.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien is die 90kg van mij voor dit jaar wat te overdreven, 80+ moet er wel inzetten, dan zien we wel verder.
Ik heb immers ook een sociaal-en liefdesleven wat ik moet kunnen onderhouden, dus... ;)

ja lijkt me wel leuk, doe ook mee :D weeg momenteel 84kg en bf, tja kijk maar ff in mijn gallerij, bf heb is niet veel veranderd sinds mijn laatste foto:cool:

sups: whey van xxlnutrition en creatine van precision engineered

alhoewel ik het niet echt eerlijk vind voor de kleine(in de lengte) jongens onder ons :o (de race bedoel ik dan he, niet dat ik mee doe :p)

Is dat wel nodig? Ik denk dat het enkel onoverzichtelijk wordt.

ik ook 1,76 ,maar masallah heeft wel beter fysiek als mij:P

idd masallah heeft een heel goede fysiek

haha, ben de enige die nog onder de 70 kilo zit :o

TIP; Als je melk krokant is, is ie over datum.

Nog 1.5 kilo te gaan. :roflol: Ik bulk wel door tot de 100 a 110 ofzo:D.

Als jij je er beter door voelt, wil ik mijn broertje ook wel vragen om mee te doen, erca.

Idd, krokante melk is minder lekker. :p

Denk dat je ook wel kan doen als er uiteindelijk iemand heeft gewonnen, maar iemand anders staat er bij dat gewicht veel beter voor, dat die dan de leiding overneemt, iets in die geest.

Cool, ik moet dus doorbulken tot 95, tnx diky. :thumbs:

Oja: het blijkt dus dat als je je benen niet kan trainen / niet traint dat je geen 70kg kan wegen.

Terug
Naar boven