Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier hetzelfde, ik ben pas van plan als ik 90-95KG weeg te gaan cutten, ik wil echter niet boven de 18% vet komen, zolang ik eronder blijf boeit het me niet dat ik een klein buikje heb.
haha, deze race staat hier dus ws nog wel een jaar of 2 op het forum? droog naar de 90 is voor de meeste niet zo 1,2,3 gebeurd.. zeker dat droge gedeelte niet... ik wil best mee doen, maar ik ga pas weer ver boven onderhoud eten na augustus, dus rap zal het niet gaan
zo zie ik het ook, wil deze zomer ook nog profiteren van mn redelijke strakke buik
ik ga ook pas na de zomer weer serieus cleen bulken enzo dus rap zal het idd niet gaanmaar ik doe ook wel mee, weeg geloof ik 81/82kg 's ochtends en gebruik als supplement een multi in de morgen als je dat mee telt als supp?
).vitamine telt niet als supplement nee.
Het wordt hier gezellig, ik stel een 90kg-meet voor in 2008.![]()
.
ik wil ook wel mee doen. wat kan ik er mee winnen ?![]()
ik zal morgen gelijk mijn stats opnieuw bekijken
Wees gerust, dat was het planProbeer dan alstjeblieft geen squats, deadlifts, of andere heup belastende oefeningen man, 't zou heel zonde zijn om voor zoiets met een kunstheup te moeten lopen.
Probeer iets te maken voor leg extensions (op stoel zitten, schijf/dumbbell op je voeten leggen of zo) en leg curls (ff creatief zijn).

Het is ook maar een '"""""""""""race""""""""""'. Het boeit niet wie er wint.
PS: Misschien moet er met klassen worden gewerkt.
indelen op startgewicht bij de race.
Mensen van 85+ bij start
Mensen van 80 - 85 bij start
Mensen van 75 - 80 bij start
Mensen van 70 - 75 bij start
Mensen van 70- bij start
want iemand van 70 kan geen race doen tegen iemand van 85.
Tis dan geen rece om te weten wie het eerst 90 haalt.
Iedereen moet zich niet zo druk maken, ik ga toch winnen![]()

dus je zal eerst 15KG moeten afvallen of aankomen en daarna terug naar de 90 moeten gaanLiefst mensen die nog 15+ kg tegaan hebben of zo, dan is het nog een beetje een race.![]()

nou, nou dat is een uitdaging voor je met stats als:
stats 24jr 172cm 91kg <15%bf
![]()
![]()
![]()