Fitness Seller

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

ik wil ook wel mee doen. wat kan ik er mee winnen ? :D
ik zal morgen gelijk mijn stats opnieuw bekijken

Hier hetzelfde, ik ben pas van plan als ik 90-95KG weeg te gaan cutten, ik wil echter niet boven de 18% vet komen, zolang ik eronder blijf boeit het me niet dat ik een klein buikje heb.

Idd.

haha, deze race staat hier dus ws nog wel een jaar of 2 op het forum? droog naar de 90 is voor de meeste niet zo 1,2,3 gebeurd.. zeker dat droge gedeelte niet... ik wil best mee doen, maar ik ga pas weer ver boven onderhoud eten na augustus, dus rap zal het niet gaan

Me 2, dus dat maakt niet uit.

zo zie ik het ook, wil deze zomer ook nog profiteren van mn redelijke strakke buik ;)

ik ga ook pas na de zomer weer serieus cleen bulken enzo dus rap zal het idd niet gaan ;) maar ik doe ook wel mee, weeg geloof ik 81/82kg 's ochtends en gebruik als supplement een multi in de morgen als je dat mee telt als supp?

Same here (niet dat ik abs heb om te showen ofzo:p).

vitamine telt niet als supplement nee.

Het wordt hier gezellig, ik stel een 90kg-meet voor in 2008. :D

Ja kewl:D.

Ik doe OOK mee...
Op m'n planning staat eerst 'the summer of the abs', wil ff goed droog worden.
Dan zal ik onder de 70 komen en mijn planning was om zomer 2008 80 te wegen met abs.

Lijkt me het overzichtelijkste (en leukste) als iedereen z'n weekstats naar 1 iemand stuurt.
Die in excel achtig programma het netjes bijhoud (de absolute gewichten, de gains en de verwachtte groeilijn) en hiervan grafiekjes oid post hier op het forum.

Stats:
lengte: 1.75
gewicht: 72Kg
BF: +/-12%
Sups: Whey
Voeding: boven onderhoud
Doel: eerst abs, dan gainen
trainen: 3-4 dagen per week.
Blessure: Knie momenteel :(

Laatst bewerkt:
ik wil ook wel mee doen. wat kan ik er mee winnen ? :D
ik zal morgen gelijk mijn stats opnieuw bekijken

sups: op het moment whey en nitro crea
voeding: iets boven onderhoud geen junk of bier
doel: bf kwijtraken vvm gainen
training: 4 dagen per week kracht+ 4 dagen per week cardio

PS: Misschien moet er met klassen worden gewerkt.
indelen op startgewicht bij de race.

Mensen van 85+ bij start
Mensen van 80 - 85 bij start
Mensen van 75 - 80 bij start
Mensen van 70 - 75 bij start
Mensen van 70- bij start

want iemand van 70 kan geen race doen tegen iemand van 85.
Tis dan geen rece om te weten wie het eerst 90 haalt.

Het is ook maar een '"""""""""""race""""""""""' ;). Het boeit niet wie er wint.

Probeer dan alstjeblieft geen squats, deadlifts, of andere heup belastende oefeningen man, 't zou heel zonde zijn om voor zoiets met een kunstheup te moeten lopen.
Probeer iets te maken voor leg extensions (op stoel zitten, schijf/dumbbell op je voeten leggen of zo) en leg curls (ff creatief zijn).
Wees gerust, dat was het plan :p

Trouwens, ik neem wel vitaminen, visoliecapsules en glucosamine, telt dat? :D

Het is ook maar een '"""""""""""race""""""""""' ;). Het boeit niet wie er wint.

Klopt, maar het kan demotiverend zijn als een hele lading mensen er al zijn (na half jaartje) en een paar nog niet (die dan nog een dikke 10KG moeten).
Maar door mensen met hetzelfde start gewicht te vergelijken kan het motiverend werken.

Laatst bewerkt:
ik doe bij deze MEE

stats:
lengte 177cm
gewicht 78kg
vet onder de 10%
clean bulking
sups: whey,nitrocrea,zma,visolie

Ik doe bij deze ook mee, zal nog wel een hele lange tijd duren maar ik ga dan ook niet voor de winst :)

Stats
Lengte: 1.84
Gewicht: 73Kg
BF: +/-13%
Sups: (nog) Geen
Doel : Recht naar de 90 kilo, zolang ik onder de 15% vet blijft, blijf ik bulken
trainen: 3 keer per week.
Blessure: Knie.

PS: Misschien moet er met klassen worden gewerkt.
indelen op startgewicht bij de race.

Mensen van 85+ bij start
Mensen van 80 - 85 bij start
Mensen van 75 - 80 bij start
Mensen van 70 - 75 bij start
Mensen van 70- bij start

want iemand van 70 kan geen race doen tegen iemand van 85.
Tis dan geen rece om te weten wie het eerst 90 haalt.

En hoe zit het dan bij iemand die 81-82 weegt net als mij met en BF van 15%, is toch ook oneerlijk tegenover iemand die 82 weegt en maar 8% BF heeft, eigenlijk zou ik droog 75KG wegen. Dus eigenlijk zou ik dan in de lagere klasse moeten. Dus nee, het werkt niet, veel te ingewikkeld en dan hebben we dalijk 2 mensen per klasse of wat meer.

Als ik nou 1.80 was zou ik meedoen. Helaas is mijn doel met mijn miezerige 1.73 niet om 90kg droog te staan en ben ik bij deze uitgesloten.

Succes aan de deelnemers!

dan minder klassen, ging ff om het idee.
En natuurlijk is de hoogste in 1 klasse bijna gelijk aan de laagste van de hogere klasse, maar dat het je altijd met grenzen.

Tevens zullen mensen die minder hoog beginnen, maar harder groeien andere weer inhalen...

Maar om mensen van 70 te vergelijken met iemand van 85 :S

des te meer motivatie voro diegene van 70, anders kun je wel meerdere races maken.. zoals naar 80droog enzo

Idd, je moet dit niet té serieus nemen. Niet iedereen begint ook tegelijk met bulken, niet iedereen kan even gemakkelijk droog worden (zoals ik dus:o), etc.

Iedereen moet zich niet zo druk maken, ik ga toch winnen ;)

Terug
Naar boven