AndroidHealthClinic

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

Count me in:

86kg
supps: Cellmass/No Xplode/Whey

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je ook wel kan doen als er uiteindelijk iemand heeft gewonnen, maar iemand anders staat er bij dat gewicht veel beter voor, dat die dan de leiding overneemt, iets in die geest.

Ach, ik zie het gewoon als leuke stimulans, ik ben niet eens van plan om te winnen, omdat ik geen zin heb in een klote zomer, je moet toch een keer profijt hebben van je abs. ;)

Ik heb mn abs nog nooit gezien dus dit wordt dan de eerste keer:roflol:

Ik heb mn abs nog nooit gezien dus dit wordt dan de eerste keer:roflol:

Hier hetzelfde, ik ben pas van plan als ik 90-95KG weeg te gaan cutten, ik wil echter niet boven de 18% vet komen, zolang ik eronder blijf boeit het me niet dat ik een klein buikje heb.

84.5kg, whey

haha, deze race staat hier dus ws nog wel een jaar of 2 op het forum? droog naar de 90 is voor de meeste niet zo 1,2,3 gebeurd.. zeker dat droge gedeelte niet... ik wil best mee doen, maar ik ga pas weer ver boven onderhoud eten na augustus, dus rap zal het niet gaan

haha, deze race staat hier dus ws nog wel een jaar of 2 op het forum? droog naar de 90 is voor de meeste niet zo 1,2,3 gebeurd.. zeker dat droge gedeelte niet... ik wil best mee doen, maar ik ga pas weer ver boven onderhoud eten na augustus, dus rap zal het niet gaan

Erca en Flying Fox zullen het hardst moeten werken, maar het is volgens mij best te doen, als je even wat andere dingen aan de kant zet, en nooit vergeet dat je moet eten als je niet slaapt. ;)
En anders; 100kg race, maakt niet uit wat voor resultaat.

Erca en Flying Fox zullen het hardst moeten werken, maar het is volgens mij best te doen, als je even wat andere dingen aan de kant zet, en nooit vergeet dat je moet eten als je niet slaapt. ;)
En anders; 100kg race, maakt niet uit wat voor resultaat.
Dus ik doe mee?

Bon, dan doe ik mee. 62kg momenteel:o
Supplementen: melk

Binnekort maar weer eens wat meer aandacht aan benen proberen te geven, gaat het mss iets sneller.

Ach, ik zie het gewoon als leuke stimulans, ik ben niet eens van plan om te winnen, omdat ik geen zin heb in een klote zomer, je moet toch een keer profijt hebben van je abs. ;)

zo zie ik het ook, wil deze zomer ook nog profiteren van mn redelijke strakke buik ;)

ik ga ook pas na de zomer weer serieus cleen bulken enzo dus rap zal het idd niet gaan ;) maar ik doe ook wel mee, weeg geloof ik 81/82kg 's ochtends en gebruik als supplement een multi in de morgen als je dat mee telt als supp?

zo zie ik het ook, wil deze zomer ook nog profiteren van mn redelijke strakke buik ;)

ik ga ook pas na de zomer weer serieus cleen bulken enzo dus rap zal het idd niet gaan ;) maar ik doe ook wel mee, weeg geloof ik 81/82kg 's ochtends en gebruik als supplement een multi in de morgen als je dat mee telt als supp?

vitamine telt niet als supplement nee.

Het wordt hier gezellig, ik stel een 90kg-meet voor in 2008. :D

Binnekort maar weer eens wat meer aandacht aan benen proberen te geven, gaat het mss iets sneller.

Probeer dan alstjeblieft geen squats, deadlifts, of andere heup belastende oefeningen man, 't zou heel zonde zijn om voor zoiets met een kunstheup te moeten lopen.
Probeer iets te maken voor leg extensions (op stoel zitten, schijf/dumbbell op je voeten leggen of zo) en leg curls (ff creatief zijn).

Negatieve karma als je eind 2008 nog geen 90 weegt.:cool:

Precies, ik clean bulk me er wel een weg naar toe kan toch al moeilijk vet aanzetten.

Ik doe ook mee,
71 kg bij 172 cm,
Met de supplementen:
ON Whey en Energized Xpand...

Laatst bewerkt:
Ik weeg momenteel 91kg maar dan wel op zeer hoog BF%.
K moet eerst naar de 80kg.... wordt heel moeilijk voor mij om mijn abs bloot te krijgen...
Dus als dat goed is....wil k wel mee doen..

Sups:momenteel Whey en multivit..

Ik doe ook mee, een deze dagen amputeer ik wel een been :)

83kg bij 178cm
sups: whey+xpand energized

kan ik nog meedoen?

80,5 kg bij 179cm
sups: whey, weightgainer & BCAA

1.90 87kg

denk dat ik binnen 2 a 3 weekjes wel op 90 sta met een lager vp of hetzelfde als nu.

Terug
Naar boven