Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je ook wel kan doen als er uiteindelijk iemand heeft gewonnen, maar iemand anders staat er bij dat gewicht veel beter voor, dat die dan de leiding overneemt, iets in die geest.

Ik heb mn abs nog nooit gezien dus dit wordt dan de eerste keer![]()
haha, deze race staat hier dus ws nog wel een jaar of 2 op het forum? droog naar de 90 is voor de meeste niet zo 1,2,3 gebeurd.. zeker dat droge gedeelte niet... ik wil best mee doen, maar ik ga pas weer ver boven onderhoud eten na augustus, dus rap zal het niet gaan
Dus ik doe mee?Erca en Flying Fox zullen het hardst moeten werken, maar het is volgens mij best te doen, als je even wat andere dingen aan de kant zet, en nooit vergeet dat je moet eten als je niet slaapt.![]()
En anders; 100kg race, maakt niet uit wat voor resultaat.
Ach, ik zie het gewoon als leuke stimulans, ik ben niet eens van plan om te winnen, omdat ik geen zin heb in een klote zomer, je moet toch een keer profijt hebben van je abs.![]()

haha, deze race staat hier dus ws nog wel een jaar of 2 op het forum? droog naar de 90 is voor de meeste niet zo 1,2,3 gebeurd.. zeker dat droge gedeelte niet... ik wil best mee doen, maar ik ga pas weer ver boven onderhoud eten na augustus, dus rap zal het niet gaan
maar ik doe ook wel mee, weeg geloof ik 81/82kg 's ochtends en gebruik als supplement een multi in de morgen als je dat mee telt als supp?zo zie ik het ook, wil deze zomer ook nog profiteren van mn redelijke strakke buik
ik ga ook pas na de zomer weer serieus cleen bulken enzo dus rap zal het idd niet gaanmaar ik doe ook wel mee, weeg geloof ik 81/82kg 's ochtends en gebruik als supplement een multi in de morgen als je dat mee telt als supp?

vitamine telt niet als supplement nee.
Het wordt hier gezellig, ik stel een 90kg-meet voor in 2008.![]()
Binnekort maar weer eens wat meer aandacht aan benen proberen te geven, gaat het mss iets sneller.

Ik doe ook mee, een deze dagen amputeer ik wel een been![]()