XXL Nutrition

Radeloos

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is je dagbesteding voor de rest?
 
Meer eten dan je nu eet, en dit structureel blijven doen, als je geen spier wilt aankomen kun je eten wat je lekker vindt.
 
Wel, bedankt allemaal voor jullie reacties en vooroordelen.
Ik zal het inderdaad wel gewoon lekker zelf uitzoeken.

Dit forum is niet voor mij weggelegd. Toch bedankt.
 
Wel, bedankt allemaal voor jullie reacties en vooroordelen.
Ik zal het inderdaad wel gewoon lekker zelf uitzoeken.

Dit forum is niet voor mij weggelegd. Toch bedankt.
:o
 
Geen probleem.
Succes met die plaat
 
de waarheid is hard daarom liegen ze vaak
 
Only on dbb:
Een paar random forumleden die beter weten wat er met een nieuw lid mis is dan haar dokter en zijzelf. Vervolgens alles wat zij vertelt in twijfel trekken en aan gemakzucht ophangen en zien hoe zij binnen een half uur weer weggepest is.
Geen wonder dat hier nauwelijks nieuwe leden blijven hangen.
 
Wat is je dagbesteding voor de rest?
Ik doe vrijwilligerswerk in een grootkeuken en in een dierenasiel. Ik mag nog niet aan het werk dus doe ik dit momenteel om de dagen te vullen. Waarom?
 
Omdat alles wat je post echt wel mentale en afhankeljjkheids problemen schreeuwt, ook dat je geen job hebt enzo. Ik ben natuurlijk geen psychiater dus als ik onwaarheden verkoop spijt het me.
 
Only on dbb:
Een paar random forumleden die beter weten wat er met een nieuw lid mis is dan haar dokter en zijzelf. Vervolgens alles wat zij vertelt in twijfel trekken en aan gemakzucht ophangen en zien hoe zij binnen een half uur weer weggepest is.
Geen wonder dat hier nauwelijks nieuwe leden blijven hangen.
Lees is wat zij allemaal post en probeer hier dan eens serieus hulp aan te bieden??
Succes daarmee
 
Lees is wat zij allemaal post en probeer hier dan eens serieus hulp aan te bieden??
Succes daarmee
Iemand verwijten dat ze maar een psychiater moet gaan zoeken, zeker op deze toon, is wel de manier?
Succes met je walgelijke karakter.
 
Only on dbb:
Een paar random forumleden die beter weten wat er met een nieuw lid mis is dan haar dokter en zijzelf. Vervolgens alles wat zij vertelt in twijfel trekken en aan gemakzucht ophangen en zien hoe zij binnen een half uur weer weggepest is.
Geen wonder dat hier nauwelijks nieuwe leden blijven hangen.

heb in het begin de tijd genomen om serieus te reageren,
als dat wordt weggewuifd en niet op wordt ingegaan, dan houdt het op toch.
 
Iemand verwijten dat ze maar een psychiater moet gaan zoeken, zeker op deze toon, is wel de manier?
Succes met je walgelijke karakter.
Das geen verwijt dat is de enige oplossing hier mislukte white knight

Dus, edele prins op het witte paard, help deze dame uit de nood?
 
Omdat alles wat je post echt wel mentale en afhankeljjkheids problemen schreeuwt, ook dat je geen job hebt enzo. Ik ben natuurlijk geen psychiater dus als ik onwaarheden verkoop spijt het me.
Ik mag momenteel niet werken, daarom doe ik vrijwilligerswerk.
En ja ik heb mentale problemen.
Betekent dit daarom dat ik per direct een eetstoornis heb, lui ben, niet 'wil', lieg enzv zoals velen hier beweren?

Nee.
Ik ben op dit forum gekomen om hulp te vragen. Niet om per direct aangevallen te worden op ieder ding wat ik zeg. En al zeker niet om gediagnosticeerd te worden door mensen die al helemaal geen psychiater zijn maar zich wel duidelijk psychiater wanen.

Maar goed, zoals ik al zei is dit geen forum voor mij.
Toch bedankt.
 
Only on dbb:
Een paar random forumleden die beter weten wat er met een nieuw lid mis is dan haar dokter en zijzelf. Vervolgens alles wat zij vertelt in twijfel trekken en aan gemakzucht ophangen en zien hoe zij binnen een half uur weer weggepest is.
Geen wonder dat hier nauwelijks nieuwe leden blijven hangen.

+1 forum gevuld met papegaaien, trollen en herhaalplaten. Vraag me de laatste vaker en vaker af wat ik hier nog doe.
 
heb in het begin de tijd genomen om serieus te reageren,
als dat wordt weggewuifd en niet op wordt ingegaan, dan houdt het op toch.
Volgens mij wuift ze enkel de eetstoornis die jij haar aanpraat weg, verder gaat ze gewoon gericht in op je vragen. En als het voor jou ophoudt, laat het dan ook ophouden en ga er niet nog wat semi grappige opmerkingen achteraan maken.

Das geen verwijt dat is de enige oplossing hier mislukte white knight
De toon maakt de muziek jongen. Misschien eens een communicatiecursusje gaan volgen, dat is hier de enige oplossing mislukte forumclown.;)
 
En nog voeg ook jij steeds niets nuttigs toe, mss heb je wel even een knuffel nodig?
(Je hebt wel gewoon gelijk dat mijn toon kut is, maar dit is toch ook weer gewoon een achterlijk topic, dat schreeuwt om achterlijke reacties)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven