MuscleMeat

Radeloos

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Only on dbb:
Een paar random forumleden die beter weten wat er met een nieuw lid mis is dan haar dokter en zijzelf. Vervolgens alles wat zij vertelt in twijfel trekken en aan gemakzucht ophangen en zien hoe zij binnen een half uur weer weggepest is.
Geen wonder dat hier nauwelijks nieuwe leden blijven hangen.

Wat ik zei klopt hoor.
 
Ik mag momenteel niet werken, daarom doe ik vrijwilligerswerk.
En ja ik heb mentale problemen.
Betekent dit daarom dat ik per direct een eetstoornis heb, lui ben, niet 'wil', lieg enzv zoals velen hier beweren?

Nee.
Ik ben op dit forum gekomen om hulp te vragen. Niet om per direct aangevallen te worden op ieder ding wat ik zeg. En al zeker niet om gediagnosticeerd te worden door mensen die al helemaal geen psychiater zijn maar zich wel duidelijk psychiater wanen.

Maar goed, zoals ik al zei is dit geen forum voor mij.
Toch bedankt.

ik ben wel degelijk psycholoog, dus dat gaat niet helemaal op wat je zegt.
Kom met een overzicht van wat je op een dag eet, en je wordt geholpen.
 
heel moeilijk lijkt dit me niet stap 1 hou een normaal slaapritme aan , stap 2 hou voor een week bij wat je eet en hou de weegschaal bij dan kom je al een heel eind.

meer valt er echt niet over te zeggen is aardig voor de hand liggend
 
Ik mag momenteel niet werken, daarom doe ik vrijwilligerswerk.
En ja ik heb mentale problemen.
Betekent dit daarom dat ik per direct een eetstoornis heb, lui ben, niet 'wil', lieg enzv zoals velen hier beweren?

Nee.
Ik ben op dit forum gekomen om hulp te vragen. Niet om per direct aangevallen te worden op ieder ding wat ik zeg. En al zeker niet om gediagnosticeerd te worden door mensen die al helemaal geen psychiater zijn maar zich wel duidelijk psychiater wanen.

Maar goed, zoals ik al zei is dit geen forum voor mij.
Toch bedankt.

Ik val niet aan hoor. Maar niet bijkomen is te weinig eten. Tenzij je een bepaalde aandoening hebt. Dat moet dan verder onderzocht worden.

Je kan best eens posten wat je eet in hoeveelheden en kcal. Anders zal je nooit weten of je genoeg eet of niet.

Ik beweer ook niet dat je liegt,wel dat je wrs overschat wat je eet. Veel mensen denken dat ze veel eten. Tot je ziet wat ze in werkelijkheid eten.
 
Als je geholpen wilt worden door mensen in hetzelfde schuitje, maak een account aan op Fatsecret en vraag daar om hulp.
Toch kan ik je garanderen dat je dezelfde antwoorden krijgt. Waarschijnlijk wel op een andere toon omdat daar voornamelijk huisvrouwen zitten
 
Wat ik zei klopt hoor.
Absoluut en ik geloof ook zeker dat een aantal mensen proberen te helpen. Jouw reacties zijn zo hard als nodig, en niet zo hard als je maar kunt bedenken. Het gaat mij ook meer om de leden die hier willen laten zien hoe slim/stoer/grappig ze zijn voor hun forumvriendjes. Opmerkingen als zoek een psychiater en iemand allerlei mentale problemen aanmeten is gewoon totaal achterlijk.
 
Ik denk dat we Psychotrip wel met iets meer respect kunnen behandelen. De eerste stap is in ieder geval gemaakt, namelijk om hulp vragen.

Wat leden hier aan proberen te geven, de een wat directer dan de ander, is dat aankomen en afvallen simpelweg een kwestie is van het sommetje energie erin versus energie eruit (medische uitzonderingen daargelaten). Laten we allereerst vaststellen dat je geen medisch probleem hebt dat betrekking heeft op je stofwisseling, anders had je dit waarschijnlijk wel gemeld.
Het tweede wat denk ik goed is om uit te wijzen is dat er niet zoiets bestaat als: "het zit in de familie". Een verklaring dat logischer is, is dat het gezin volgens een bepaalde levenstandaard en voedingsinname leeft, en die gewoontes overdraagt op de kinderen. Zodoende zullen ouders met ondergewicht vaker een kind hebben met ondergewicht dan ouders met een normaal gewicht/overgewicht.

Ik denk dat een goede tweede stap is om inzichtelijk te maken wat je nou wérkelijk eet op een dag. Weeg het eens af en wees eerlijk tegenover jezelf hoeveel je echt eet. Vanuit daaruit krijg je ten eerste een beter beeld waar je nu staat, en is het gemakkelijker om een plan te maken om meer te eten. Deel dit hier, vervolgens kunnen leden hier op een hopelijk constructieve wijze je tips geven om meer te eten.

Succes en hopelijk neem je de adviezen ter harte.
 
Ik heb geen forumvriendjes vanwege mijn walgelijk karakter :(
 
Ik denk dat we Psychotrip wel met iets meer respect kunnen behandelen. De eerste stap is in ieder geval gemaakt, namelijk om hulp vragen.

Wat leden hier aan proberen te geven, de een wat directer dan de ander, is dat aankomen en afvallen simpelweg een kwestie is van het sommetje energie erin versus energie eruit (medische uitzonderingen daargelaten). Laten we allereerst vaststellen dat je geen medisch probleem hebt dat betrekking heeft op je stofwisseling, anders had je dit waarschijnlijk wel gemeld.
Het tweede wat denk ik goed is om uit te wijzen is dat er niet zoiets bestaat als: "het zit in de familie". Een verklaring dat logischer is, is dat het gezin volgens een bepaalde levenstandaard en voedingsinname leeft, en die gewoontes overdraagt op de kinderen. Zodoende zullen ouders met ondergewicht vaker een kind hebben met ondergewicht dan ouders met een normaal gewicht/overgewicht.

Ik denk dat een goede tweede stap is om inzichtelijk te maken wat je nou wérkelijk eet op een dag. Weeg het eens af en wees eerlijk tegenover jezelf hoeveel je echt eet. Vanuit daaruit krijg je ten eerste een beter beeld waar je nu staat, en is het gemakkelijker om een plan te maken om meer te eten. Deel dit hier, vervolgens kunnen leden hier op een hopelijk constructieve wijze je tips geven om meer te eten.

Succes en hopelijk neem je de adviezen ter harte.

+1
 
Ik denk dat we Psychotrip wel met iets meer respect kunnen behandelen. De eerste stap is in ieder geval gemaakt, namelijk om hulp vragen.

Wat leden hier aan proberen te geven, de een wat directer dan de ander, is dat aankomen en afvallen simpelweg een kwestie is van het sommetje energie erin versus energie eruit (medische uitzonderingen daargelaten). Laten we allereerst vaststellen dat je geen medisch probleem hebt dat betrekking heeft op je stofwisseling, anders had je dit waarschijnlijk wel gemeld.
Het tweede wat denk ik goed is om uit te wijzen is dat er niet zoiets bestaat als: "het zit in de familie". Een verklaring dat logischer is, is dat het gezin volgens een bepaalde levenstandaard en voedingsinname leeft, en die gewoontes overdraagt op de kinderen. Zodoende zullen ouders met ondergewicht vaker een kind hebben met ondergewicht dan ouders met een normaal gewicht/overgewicht.

Ik denk dat een goede tweede stap is om inzichtelijk te maken wat je nou wérkelijk eet op een dag. Weeg het eens af en wees eerlijk tegenover jezelf hoeveel je echt eet. Vanuit daaruit krijg je ten eerste een beter beeld waar je nu staat, en is het gemakkelijker om een plan te maken om meer te eten. Deel dit hier, vervolgens kunnen leden hier op een hopelijk constructieve wijze je tips geven om meer te eten.

Succes en hopelijk neem je de adviezen ter harte.
Bedankt voor je reactie.

Het punt is dat ik niet weet of er medisch iets mis is. Dit kan zo zijn maar het kan ook van niet. Ik ga er momenteel vanuit van niet.

Ik zal de komende tijd een schema bijhouden van wat ik eet en hier dan terug komen.

Alvast bedankt.
 
Voor de zekerheid ff bloed prikken op TSH T4 T3 FT4 FT3 ?
 
Voor de zekerheid ff bloed prikken op TSH T4 T3 FT4 FT3 ?

Ik weet niet exact wat dit is maar ik lees vanalles ivm de schildklier als ik het opzoek.
Ik heb een tijd geleden bloedonderzoek gehad, enkel mijn vitamine d stond aan de lage kant.
Nu weet ik natuurlijk wel niet of ze echt alles controleren.
Maar ik kan hier wel eens naar vragen bij mijn arts, dan is dat in ieder geval al uit te sluiten. Bedankt voor de tip.
 
Psychotrip
Excuses voor de groffe vooroordelen, ik dacht dat dit een “troll” topic was en reageerde daarom bruut en achterlijk. Ik wil zeker niemand dieper in de put duwen.
Ik vergeet soms dat mensen totaal geen basiskennis hebben en ik ook zo ben begonnen.
In mijn eerste topics (onder een andere naam) ben ik ook vaak afgebrand over dingen waarover ik nog geen kennnis had.
Punt blijft wel dat er al echt goede info is gegeven waar je open voor moet staan.
 
Psychotrip
Excuses voor de groffe vooroordelen, ik dacht dat dit een “troll” topic was en reageerde daarom bruut en achterlijk. Ik wil zeker niemand dieper in de put duwen.
Ik vergeet soms dat mensen totaal geen basiskennis hebben en ik ook zo ben begonnen.
In mijn eerste topics (onder een andere naam) ben ik ook vaak afgebrand over dingen waarover ik nog geen kennnis had.
Punt blijft wel dat er al echt goede info is gegeven waar je open voor moet staan.
Geen probleem.

Ik sta zeker open voor ieder zijn mening en advies. Ik ken hier gewoon echt niks van, daarom dat ik hier hulp wou vragen.

Ik wil er nog bij zeggen dat ik zeker niet ontken dat het mogelijk is dat ik te weinig eet. Daarom dat ik een schema ga maken en dit hier zal voorleggen dan kunnen jullie bepalen of het goed zit of totaal niet en wat er dan veranderd moet worden.
 
1tip die mss nuttig is, als je graag pinda’s eet ganse dag door kleine handjes pinda’s eten. Gezond, veel kcal, makkelijk overal mee te nemen .
En af en toe een glas volle melk.
 
Jij staat in ieder in de top 3 van dat lijstje ja. Stoer bla bla bla kereltje. Idd een nicht. Zonder het rel gedeelte.
Aawh cute:o Met al die kuren van je nog een fysiek waar een dikke powerlifter niet jaloers op is:trollface:
 
Marco slome retard, lees eerst het gehele topic door (als dat jou lukt)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven