We moeten gewoon goed voorbereid zijn als die Islamitische Tsunami zich aandient.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vvv.

Een leger is niks mis mee om te hebben.. Vertel mij dan is wat er mis is met een leger
Kunnen ze ook mooi jouw ontwikkelingslandjes helpen
Ik begrijp best dat een leger bepaalde internationale aanzien kan geven. Maar het kost gewoon ontzettend veel geld. EN ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat we ons nou echt moeten verdedigen, dus al dat geld naar "defensie" mag wat mij betreft wel wat minder ja.
Ik heb overigens niks met "ontwikkelingslanden".

Meer dingen wat ontzettend veel geld kost...
En ik denk dat jij al weet waar ik op doel![]()
Ik zie wel in dat bij verschillende mensen de prioriteiten verschillend liggen. Dit lijkt me ook niet meer dan logisch.
Vandaar mijn vraag ook of je graag oorlogje voert. Want dan kan ik beter begrijpen dat daar je prioriteiten liggen.
Nee zomaar oorlog voeren niet. Echter sommige dingen met een harde hand aanpakken. Zoals Israel bijvoorbeeld doet.. Groot voorstander van
Godver.Precies, zoals Israel doet. Gewoon voor iedere vorm van straaterrorisme eventjes een gemechaniseerde divisie ondersteund met apache helicopters bestuurd door trigger happy maniacs zo'n prachtwijk in laten trekken. Moet je eens kijken hoe snel de problemen zijn opgelost.