Fitness Seller

Nieuws Radicale Jood hoog op lijst PVV

Ik denk dat de PVV sowieso moeilijk mensen kan vinden om bij hun politieke beweging aan te sluiten dus dan kan er al wat meer kaf ipv koren binnenstromen.

Er is een endlösung voor dit soort problemen.

even offtopic: Zou Geert een ajacied zijn?

welk juut heeft nou geen dubbele agenda bij de Algemene Jodenpartij (zou dat geen betere benaming moeten zijn voor de PVV?)

Een leger is niks mis mee om te hebben.. Vertel mij dan is wat er mis is met een leger???

Kunnen ze ook mooi jouw ontwikkelingslandjes helpen

Ik begrijp best dat een leger bepaalde internationale aanzien kan geven. Maar het kost gewoon ontzettend veel geld. EN ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat we ons nou echt moeten verdedigen, dus al dat geld naar "defensie" mag wat mij betreft wel wat minder ja.

Ik heb overigens niks met "ontwikkelingslanden".

Ik begrijp best dat een leger bepaalde internationale aanzien kan geven. Maar het kost gewoon ontzettend veel geld. EN ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat we ons nou echt moeten verdedigen, dus al dat geld naar "defensie" mag wat mij betreft wel wat minder ja.

Ik heb overigens niks met "ontwikkelingslanden".

Meer dingen wat ontzettend veel geld kost...

En ik denk dat jij al weet waar ik op doel:D

Meer dingen wat ontzettend veel geld kost...

En ik denk dat jij al weet waar ik op doel:D

Ik zie wel in dat bij verschillende mensen de prioriteiten verschillend liggen. Dit lijkt me ook niet meer dan logisch.

Vandaar mijn vraag ook of je graag oorlogje voert. Want dan kan ik beter begrijpen dat daar je prioriteiten liggen.

Ik zie wel in dat bij verschillende mensen de prioriteiten verschillend liggen. Dit lijkt me ook niet meer dan logisch.

Vandaar mijn vraag ook of je graag oorlogje voert. Want dan kan ik beter begrijpen dat daar je prioriteiten liggen.

Nee zomaar oorlog voeren niet. Echter sommige dingen met een harde hand aanpakken. Zoals Israel bijvoorbeeld doet.. Groot voorstander van

Precies, zoals Israel doet. Gewoon voor iedere vorm van straaterrorisme eventjes een gemechaniseerde divisie ondersteund met apache helicopters bestuurd door trigger happy maniacs zo'n prachtwijk in laten trekken. Moet je eens kijken hoe snel de problemen zijn opgelost.

Precies, zoals Israel doet. Gewoon voor iedere vorm van straaterrorisme eventjes een gemechaniseerde divisie ondersteund met apache helicopters bestuurd door trigger happy maniacs zo'n prachtwijk in laten trekken. Moet je eens kijken hoe snel de problemen zijn opgelost.

Tot op heden heeft deze aanpak in Israel niet echt geholpen...

Niet dat ik een betere suggestie heb.

Terug
Naar boven