AndroidHealthClinic

Nieuws Radicale Jood hoog op lijst PVV

Joden en de PVV. Niets nieuws.

Tot op heden heeft deze aanpak in Israel niet echt geholpen...

Niet dat ik een betere suggestie heb.
Is maar hoe je het bekijkt :o

Israel-Palestine_maps.jpg

Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Palestina...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ironie met hoofdletter I. Overigens waren er al langer geluiden over het vermeende zionistische karakter von der Geert. Nu blijkt dat zijn partij er interessante leden op na houdt.

Precies, zoals Israel doet. Gewoon voor iedere vorm van straaterrorisme eventjes een gemechaniseerde divisie ondersteund met apache helicopters bestuurd door trigger happy maniacs zo'n prachtwijk in laten trekken. Moet je eens kijken hoe snel de problemen zijn opgelost.

Appels, peren

Kan me eerlijk gezegd aan de reet roesten of dat goed is of niet. In ontwikkelende gebieden geldt nu eenmaal vaak nog de wet van de sterkste, anders waren de VS er ook nooit geweest. Je kan dan de moraalridder gaan uithangen of gewoon accepteren dat wereld zo in elkaar zit.

Kan me eerlijk gezegd aan de reet roesten of dat goed is of niet. In ontwikkelende gebieden geldt nu eenmaal vaak nog de wet van de sterkste, anders waren de VS er ook nooit geweest. Je kan dan de moraalridder gaan uithangen of gewoon accepteren dat wereld zo in elkaar zit.

Precies en dan kan je maar beter de sterkste zijn

• Topic Starter Topic Starter
Maar jongens toch, BVE volgt een HBO-opleiding. Beetje respect graag!

Mag je gewoon met kleine letters schrijven hoor. Niets om trots op te zijn verder. Maar doe zo voort.

Gefeliciteerd.

Terug
Naar boven