MuscleMeat

Rare privé berichten

blabla85

Cool Novice
Waardering
0
heY all,

Het is mij nu al een aantal keer overkomen dat ik berichtjes krijg van gasten hier op het forum, meestal met nog maar weinig posts. Met als inhoud iets van 'heey man, lekker strak lichaam, ziet er geil uit' en eentje vroeg me na een aantal berichtjes of je pik ook groter wordt van trainen ... :eek:

Ten eerste zit ik er niet echt mee ofzo en ten tweede snap ik niet waarom ze mij kiezen terwijl er zat betere fysieken te vinden zijn hier .. Maar mijn vraag is eigenlijk, gebeurt jullie dit ook regelmatig of ben ik de enige met zulk soort shit :)

P.S. Oja en bij deze wil ik ook nog even bedelen om wat karma ;) kan zelf niemand karma geven zo, dat is irritant :cool:

haha ik heb er geen last van
maar goed ook!

Post eens de berichten haha!

??? Heb ik toch niet voor
Mijn stats zijn toch net iets beter :p

ok zal geen pm's meer sturen

ik kreeg er laatst ook 1tje zal wel ff kopieren:o

Privébericht: mooi

31 May 2007, 15:12

gman1980
Novice

Geslacht: M
Leeftijd: 27
Karma Power: 0

Offline mooi

--------------------------------------------------------------------------------

hey man,
mooi lichaam heb je...ziet er erg lekker uit

Ik heb het ook wel eens gehad ja. :(

idd, had er laatst ook 1, heb em helaas alweer verwijderd :(

Ik post meteen geen foto's meer..

Haha:D Duh!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ze ook al verwijderd helaas :mad: maarja, ik ben blij dat ik niet de enige ben die zulk soort natnekken aantrek :D

Sorry.. :(

delguy stuurde me in de tijd zo'n pm's :kots:

haha delguy !! el noob de noob :p

Wees blij dat het maar prive berichten zijn. Al die sletjes komen naar mij "mag ik je lul leeg zuigen" zeg ik gewoon van ga eens weg h**r!

Lijkt me ook risky om picca's te plaatsen. Waarschijnlijk worden veel foto's gebruikt op allerlei vage homo sites. Bewijzen kan ik het niet, maar 1 + 1 = 2 ja toch?

zware wiskunde gedaan zeker :p

mja ik heb da nog ni gehad...heb dan ook geen foto geplaatst.

Terug
Naar boven