XXL Nutrition

Rare privé berichten

nasty man...

dan moet ik zeker mn goddelijke lichaam maar niet posten .

batties

Mij vrage ze altijd om AAS. Gelukkig niet om deze gay shizzle.

mij vroegen ze om xtc....
lekker relevant op een bodybuilding forum!

tuurlijk komen hier homo's. wat zou jij doen als je homo was en er was een forum vol half naakte mannen ;)

als er een forum was met half naakte vrouwen had me er gister nog bij aangemeld :D

ach uiteindelijk doen bodybuilders het daar toch voor? Een mooi fysiek hebben... In de eerste plaats voor jezelf, misschien voor je wijfie, misschien voor anderen vrouwen. Maar homo's zijn niet blind, die krijgen gewoon een paal van jullie geile dubbel biceps-poses.

Dus volgende keer als je je foto post: weet dat iemand met z'n derde been in zijn hand voor de pc zit en zich de longen uit zijn lijf masturbeert op JOUW plaatje :P

PS: ain't got nothing to do with me :P

haha ik heb er ook 1 van die kerel..die gman1980

privébericht: strak
30 May 2007, 11:15
gman1980
Novice

Geslacht: M
Leeftijd: 27
Karma Power: 0
gman1980 is op een gedistingeerde weg
Online!

hey,
mooi lichaam heb je man, ziet er erg strak en lekker uit allemaal, hoe oud ben je?

toen stuurde ik wat terug en kreeg ik dit:

wow! 16 jaar en nu al zo'n lichaam....
hoe lang ben je al bezig dan? Helemaal naturel?
Je ziet er in ieder geval lekker uit deze zomer in je zwembroek

:bang: :roflol:

liever via privé bericht zoiets horen dan in de gym waar al je maten bijstaan :p

foto

--------------------------------------------------------------------------------

hey kale, alles goed, ik maak fotos als hobby, zou je graag eens fotograferen als het mag, alleen nette. Stuur maar effe als je wil

Niet die PM's openen, voor je het weet heb je een AIDS virus!

ik krijg ze ook ja....

onleon
Novice
Leeftijd: 28
Karma Power: 0

Offline mooi lichaam

--------------------------------------------------------------------------------

hey man,
zie net je pic op dbb, ziet er goed uit man, mooi lichaam heb je

:roflol:
Moet er elke dag een paar van die dingen wissen idd! Erg irritant.

Hier nog zo'n sukkel:

sixkiller
Competitive Bodybuilder

sixkiller's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 17
sixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realm

Je lichaam
Ziet er echt geil uit.
Kus

Sixkiller toch :finger:

:roflol:

Zowel voor mannen als vrouwen ben ik een masturbatie object. Heb er zelf een topic over geopend.

[Link niet meer beschikbaar]

Verder mag m'n kop gewoon in beeld bij foto's, het idee voegt boven op m'n uit de kluiten gewassen ego nog eens extra scheppen toe. Voel me net een ster uit de filmwereld. En maak me er zelf ook schuldig aan.

Overigens hoef ik verder niet te weten wie. Een goeduitziende gayboy, waar ik overigens niks mee heb, zie ik z'n hand liever om z'n swans slaan aan mij denkend dan een een mollige tante die d'r worstvingers in d'r k*t steekt. :kots:

Zowel voor mannen als vrouwen ben ik een masturbatie object. Heb er zelf een topic over geopend.

[Link niet meer beschikbaar]

Verder mag m'n kop gewoon in beeld bij foto's, het idee voegt boven op m'n uit de kluiten gewassen ego nog eens extra scheppen toe. Voel me net een ster uit de filmwereld. En maak me er zelf ook schuldig aan.

Overigens hoef ik verder niet te weten wie. Een goeduitziende gayboy, waar ik overigens niks mee heb, zie ik z'n hand liever om z'n swans slaan aan mij denkend dan een een mollige tante die d'r worstvingers in d'r k*t steekt. :kots:

Dude:eek:

Terug
Naar boven