- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gman1980 zei:
gman1980 zei:ok,
En waarom zou ik me beledigd voelen? Ik ben gay dus geen probleem
Veel succes en keep up the good work!
Moet je eens rondlezen hoeveel verschillende soorten drugs hier door de users gebruikt wordt. Valt me nog mee dat er geen party drugs subforum is inmiddels!mij vroegen ze om xtc....
lekker relevant op een bodybuilding forum!

![]()
Moet er elke dag een paar van die dingen wissen idd! Erg irritant.
Hier nog zo'n sukkel:
sixkiller
Competitive Bodybuilder
sixkiller's Avatar
Geslacht: M
Leeftijd: 19
Karma Power: 17
sixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realmsixkiller is herboren in de God realm
Je lichaam
Ziet er echt geil uit.
Kus

Zowel voor mannen als vrouwen ben ik een masturbatie object. Heb er zelf een topic over geopend.
[Link niet meer beschikbaar]
Verder mag m'n kop gewoon in beeld bij foto's, het idee voegt boven op m'n uit de kluiten gewassen ego nog eens extra scheppen toe. Voel me net een ster uit de filmwereld. En maak me er zelf ook schuldig aan.
Overigens hoef ik verder niet te weten wie. Een goeduitziende gayboy, waar ik overigens niks mee heb, zie ik z'n hand liever om z'n swans slaan aan mij denkend dan een een mollige tante die d'r worstvingers in d'r k*t steekt.![]()