XXL Nutrition

Ratio tren tijdens bulk

Heel dat low test icm high tren om sides te beperken is echt bullshit..

Heb op 750 test 300 tren gezeten voelde me fantastisch

Laatst op 250 test 400 tren en ik werd helemaal gek.

• Topic Starter Topic Starter
De meningen zijn verdeeld.

Ik denk dat ik de test deze keer wat hoger ga doseren om te kijken hoe ik erop reageer.

Voortaan bulk ik op high test icm deca/npp en cut ik op Tren
Bulken op tren levert me gewoon niet genoeg massa op
Ik deed 50 mg dbol 1g test 350 tren a en kwam op hetzelfde gewicht uit als de kuur ervoor met dezelfde stats

Voortaan bulk ik op high test icm deca/npp en cut ik op Tren
Bulken op tren levert me gewoon niet genoeg massa op
Ik deed 50 mg dbol 1g test 350 tren a en kwam op hetzelfde gewicht uit als de kuur ervoor met dezelfde stats
Eet je dan niet gewoon te weinig? Niet gainen ligt in dat geval niet aan de gear lijkt mij[/QUOTE]

Eet je dan niet gewoon te weinig? Niet gainen ligt in dat geval niet aan de gear lijkt mij
[/QUOTE]

Ik gainde wel maar kwam beide keren op hetzelfde gewicht uit
Gear werkte zeker gewoon goed!

Ik at tegen het einde misschien te weinig
Toen ik verhoogde kwam ik weer snel aan, maar ik zat toen tegen de 6000 kcal moet genoeg zijn om op te gainen

Maar de tren a was echt geweldig goed spul en misschien moest ik daarom wel zoveel kcal hebben

De tren van nu en die ik nu neem komt daar niet eens bij in de buurt op dezelfde dosering

Heel dat low test icm high tren om sides te beperken is echt bullshit..

Heb op 750 test 300 tren gezeten voelde me fantastisch

Laatst op 250 test 400 tren en ik werd helemaal gek.

Ik voel me op tren altijd fantastisch
Alleen me omgeving vind me niet altijd fantastisch ...

Tren is in de bulk no go voor mij. Honger gaat weg en andere niet prettige side's.

Meeste massa toch gepakt op deca en persoonlijk van mening dat je hier de meeste kwaliteits kilo's op pakt. Idd wat vocht hoort erbij, maar groei hier gewoon belachelijk hard op en met tren krijg ik een super look alleen de kilo's en echt massa blijft achter.

Tren is in de bulk no go voor mij. Honger gaat weg en andere niet prettige side's.

Meeste massa toch gepakt op deca en persoonlijk van mening dat je hier de meeste kwaliteits kilo's op pakt. Idd wat vocht hoort erbij, maar groei hier gewoon belachelijk hard op en met tren krijg ik een super look alleen de kilo's en echt massa blijft achter.

Inderdaad dit dus.
Nettowinst achteraf (na de nakuur) is op de 'nattere' aas bij mij altijd veel hoger geweest dan tren. Tren is zeker aan te raden voor de look, maar voor mij dus gelijk ook 1 van de roids in het kader van kuren = huren. Het is maar net wat je doel is, maar blijvende massa heb ik nooit aan tren overhgehouden. Wel een heerlijk gevoel dat je je weer jezelf en normaal gaat voelen als je eraf bent :D

• Like
Waarderingen: GruX

tren + deca = win :flexbiceps::heart::fapn::hornyna:

Terug
Naar boven