AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
droogt wel op...als er pus uit je onderarmen/wonden komt ff aan de bel trekken...

Dat is het gelukkig niet, rechts is het al aan het helen, alleen echt de opperhuid beschadigd, links is het wat groter, ongeveer een halve handpalm, daar zijn de randen al aan het helen.

maar krijg je er na een tijdje gewoon eelten op?

Pijn is het probleem niet, kan ik me overheen zetten, alleen heb ik liever geen open wonden...

Laatst bewerkt:
ik had de eerste x dat ik stones deed een maand lang verband op mn onderarmen..maja ik was ook gelijk zonder hars gelijk aan de 140 stone aan het scheuren,,die nie eens loskwam, maar gewoon blind een uurlang doorgaan..

wat je kan doen tijdens trainingenm ducktape,sporttape of surferspak verknippen. wat ik zelf soms ook doe..zijn mn elleboog sleeves op mn onderarmen te doen bij de lichtere stenen en bij de zware steen dan zonder en blijft de schade beperkt.

maar je huid word uiteindelijk dikker dus minder wonden maar er zal altijd wel schade op je onderarmen komen

Eelt krijg je zowieso niet op je armen, wel dikkere huid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.304
Tijdens trainingen kun je de schade beperken door er tape omheen te doen. Verder wordt het vanzelf wel iets beter. De schade ontstaat vooral als je een steen wil oppakken en het lukt niet. Als het niet lukt en je gaat dan eindeloos door krijg je flinke plekken.

• #1.306
Oke dus deze week za en zo. Ik gooi de hal open op zo en squat wat en ga aan de klus.

Dus Zaterdag

-Gijs
-Sjaak
-Frank
-Jaimy
-Booyaka
-Robert
-Toni

Zondag
-George
-CP
-Hans

ik heb er super veel zin in weer morgen lekker knalleeeeennn!!!!!!

homo waarom niet zondag :P

Ik ben er zaterdag bij!

• #1.310
Oke dus deze week za en zo. Ik gooi de hal open op zo en squat wat en ga aan de klus.

Dus Zaterdag

-Gijs
-Sjaak
-Frank
-Jaimy
-Booyaka
-Robert
-Toni
-Hyped

Zondag
-George
-CP
-Hans

Big choco en pv da sushislayer komen ook op zondag met cp en ogre in de trein, wie kan ons ophalen @ station?

Oew nice wordt nog gezelliger zondag dan :D

• #1.313

Dus Zaterdag

-Gijs
-Sjaak
-Frank
-Jaimy
-Booyaka
-Robert
-Toni
-Hyped

Zondag
-George
-CP
-Hans
-PV
-Big D

Gijsie pik jij ons op bij t station morgen? Of is er iemand anders aanwezig?

• #1.315
Ik rijd 1x en geen 2x Er kunnen er een paar mee zoals gewoonlijk 11:45

i call dibs :)

• #1.318
Aanstaande zaterdag open. En willen er nog lui op woensdag komen LB training?
(Frank, Kevin, Jaimy?) Als niemand komt ga ik in de gym anders @ RPB.

Kevin kan woensdag niet eerder vrij krijgen dus traint hier in Utrecht. Ik laat het je morgen weten of ik ook in Utrecht train.

Aanmelding voor zaterdag:
-Frank
-kevin (dacht ik?)
-Marc
-Miklas
-Matthieu

BAM!

Ik kom woensdag!

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 16:43 ----------

Frank woensdag gewoon RPB!!

Status
Niet open voor verdere reacties.