AndroidHealthClinic

Trainingslocatie SCC Powerhouse

Bezoekers in dit topic

Hoe bevalt het met de crossfitters? Aangezien jullie niet echt harde muziek kunnen blasten nu, of wel?

Meestal draaien die gasten wat rock of top 40 muziek.

Merk er zelf vrij weinig van. Soms staat er geen muziek aan en heb ik dat ook pas na 10min door.
 
Typ middelburg in op google maps, kan kiezen tussen middelburg nederland of middelburg zuid afrika. Allebei tyfus eind rijden.
 
Meestal draaien die gasten wat rock of top 40 muziek.

Merk er zelf vrij weinig van. Soms staat er geen muziek aan en heb ik dat ook pas na 10min door.
En die rare toeters tussendoor dan steeds? Of hebben ze dat niet.
 
Wanneer kom je eens langs? Na het trainen kan je misschien nog wel een marathon gaan lopen met de crossfitters

Heb best veel moeite met meets, Fox Gym is hier om de hoek bij wijze van, en ben er nog nooit geweest :o

Heb momenteel ook last van liefdesverdriet.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meld je nu nog aan!!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Hoi Powerhousers en houserinnen , ik mis dit jaar deelnemers van jullie club.
 
Hoi Powerhousers en houserinnen , ik mis dit jaar deelnemers van jullie club.

Er traint eigenlijk al tijden niemand meer gericht op strongman bij ons en we zitten op dat moment bijna allemaal vol in voorbereiding op wedstrijden dan (wec en sbd cup). Als ik kan kom ik wel kijken.
 
Goh , jammer zeg dat er geen strongman P.H. atleten zijn, waren toch altijd wel serieuze jongens. Als ik in de buurt ben kom ik ook naar de oefen wedstrijd om aan te moedigen.
Zou het leuk vinden als je de derde komt kijken. Neem je kids mee, dan zorg ik voor zo'n lucht, spring kasteel ding.
 
Goh , jammer zeg dat er geen strongman P.H. atleten zijn, waren toch altijd wel serieuze jongens. Als ik in de buurt ben kom ik ook naar de oefen wedstrijd om aan te moedigen.
Zou het leuk vinden als je de derde komt kijken. Neem je kids mee, dan zorg ik voor zo'n lucht, spring kasteel ding.

We zijn niet minder serieus geworden hoor, maar dan vooral in powerlifting. Zou tof zijn als je ook komt kijken! De derde heb ik een training van 'team titan' maar ik weet nog niet zeker of ik daar naartoe ga.


______________________


Met op het laatste moment nog een aantal aanmeldingen maar helaas ook nog een paar afmeldingen komen we op een mooi deelnemersaantal van 21 uit voor de mockmeet. Ik had zelf gehoopt op 25 à 30, maar we zijn dus toch een behoorlijk eind gekomen. Vandaag gaat alle informatie de deur uit en kan de voorbereiding voor ons ook echt beginnen. We gaan tillen in het Eleiko wedstrijdrack van William (Barbellstrength), inclusief Eleiko halter. We gaan dit zo professioneel mogelijk aanpakken, inclusief drie scheidsrechters, jurytafel, omroeper, timer, scorebord etc. De hele gym gaat op de schop, alle racks gaan aan de kant, er is een enorme opwarmruimte (de ruimte van CF Vlissingen), er zijn natuurlijk kleedkamers en wc's, er is goede muziek, etc etc. Voor ons is dit ook meteen een goede generale voor het NK junioren en de beginnerswedstrijd die we volgend jaar gaan organiseren.
 
Morgen de sbd cup in Nijmegen met vijf lifters namens SCC Powerhouse: Yvonne en Cemil liften morgen, zondag zijn Erik, Vito en Aron aan de beurt.
 
Succes mannen en vrouw!
 
In samenwerking met Titan Nederland presenteert SCC Powerhouse het volgende:

Trainingsprogramma naar NK junioren en/of beginnerswedstrijd KNKF, inclusief contactdagen en coaching op de wedstrijd zelf.

Data: NK junioren 22/23 april
Beginnerswedstrijd 10/11 juni of daar in de buurt

SCC Powerhouse organiseert in april 2017 het NK junioren en in juni 2017 de beginnerswedstrijd, beide wedstrijden onder auspiciën van de KNKF – Sectie powerlifting. In samenwerking met Titan Nederland komt SCC Powerhouse nu met een zeer aantrekkelijke deal!

SCC Powerhouse stoomt jou helemaal klaar voor deze wedstrijden!

Wij bieden de volgende pakketten aan:

- Vijf maanden voorbereiding op het NK junioren voor slechts 200 euro.

- Zeven maanden voorbereiding op de beginnerswedstrijd voor slechts 280 euro

- Zeven maanden voorbereiding op beide wedstrijden voor slechts 300 euro

Dit zijn eenmalige bedragen! We starten vanaf 21 november. Schrijf je dus voor die tijd in!

Enkele voordelen zijn:
 Begeleiding door (internationaal) ervaren lifters en coaches, recordhouders en nationaal kampioenen.
 Elke drie weken organiseren wij een centrale training bij SCC Powerhouse waar je welkom bent voor technische tips en tops in de vorm van een theorie- en praktijkdeel en waar je een volledige training kunt uitvoeren. Deze data en tijden volgen nog!
 Je krijgt wekelijks je schema door gestuurd.
 Video’s opsturen ter beoordeling is mogelijk.
 Op de wedstrijd zelf word je begeleid door een van onze coaches.
 De eerste tien aanmelders krijgen een gratis Titan shirt! Daarnaast is er voor iedereen tien euro korting op de complete classic powerlifting set van Titan! Check: http://titanwebshop.nl/nl/titan-gear/complete-titan-raw-lifting-set

Je kunt je tot maandag 14 november aanmelden! Vanaf maandag 21 november gaan we van start met de schema’s.

Voor deelname aan de beginnerswedstrijd hoef je géén lid te zijn van de bond.
Meer info of aanmelden? Stuur dan een mailtje naar info@sccpowerhouse.nl .

Binnenkort meer info via de website!
 
Voor mij jammer van de datum. Zoiezo wel geïnteresseerd om eens een beginnerswedstrijd mee te doen. Maar ik ga normaal gezien op reis zijn die datum. Heb je anders al wat volk? Lijkt me top!
 
Voor mij jammer van de datum. Zoiezo wel geïnteresseerd om eens een beginnerswedstrijd mee te doen. Maar ik ga normaal gezien op reis zijn die datum. Heb je anders al wat volk? Lijkt me top!

Ja er zijn wel een paar aanmeldingen inmiddels maar er mag nog wel wat bij natuurlijk.
Let op dat de datum van die beginnerswedstrijd nog niet vastgesteld is, het zal rond genoemde data zijn maar kan nog veranderen. Datum van NK junioren staat wel vast.
 
In samenwerking met Titan Nederland presenteert SCC Powerhouse het volgende:

Trainingsprogramma naar NK junioren en/of beginnerswedstrijd KNKF, inclusief contactdagen en coaching op de wedstrijd zelf.

Data: NK junioren 22/23 april
Beginnerswedstrijd 10/11 juni of daar in de buurt

SCC Powerhouse organiseert in april 2017 het NK junioren en in juni 2017 de beginnerswedstrijd, beide wedstrijden onder auspiciën van de KNKF – Sectie powerlifting. In samenwerking met Titan Nederland komt SCC Powerhouse nu met een zeer aantrekkelijke deal!

SCC Powerhouse stoomt jou helemaal klaar voor deze wedstrijden!

Wij bieden de volgende pakketten aan:

- Vijf maanden voorbereiding op het NK junioren voor slechts 200 euro.

- Zeven maanden voorbereiding op de beginnerswedstrijd voor slechts 280 euro

- Zeven maanden voorbereiding op beide wedstrijden voor slechts 300 euro

Dit zijn eenmalige bedragen! We starten vanaf 21 november. Schrijf je dus voor die tijd in!

Enkele voordelen zijn:
 Begeleiding door (internationaal) ervaren lifters en coaches, recordhouders en nationaal kampioenen.
 Elke drie weken organiseren wij een centrale training bij SCC Powerhouse waar je welkom bent voor technische tips en tops in de vorm van een theorie- en praktijkdeel en waar je een volledige training kunt uitvoeren. Deze data en tijden volgen nog!
 Je krijgt wekelijks je schema door gestuurd.
 Video’s opsturen ter beoordeling is mogelijk.
 Op de wedstrijd zelf word je begeleid door een van onze coaches.
 De eerste tien aanmelders krijgen een gratis Titan shirt! Daarnaast is er voor iedereen tien euro korting op de complete classic powerlifting set van Titan! Check: http://titanwebshop.nl/nl/titan-gear/complete-titan-raw-lifting-set

Je kunt je tot maandag 14 november aanmelden! Vanaf maandag 21 november gaan we van start met de schema’s.

Voor deelname aan de beginnerswedstrijd hoef je géén lid te zijn van de bond.
Meer info of aanmelden? Stuur dan een mailtje naar info@sccpowerhouse.nl .

Binnenkort meer info via de website!
ProudPizza
 
Back
Naar boven