XXL Nutrition

Strongman training in Lebbeke (BE)

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopige foto:
fbj4n5.jpg

De platen vooraan moeten er nog opkomen, en de randen voor het hoogste platform.
De linkerkant blijft onderaan open zodat daar de stones ingerold kunnen worden. De plaat voor het hoogste platform wordt een deurtje, zodat je de stones die het verst in het platform liggen van daar een duwtje kan geven. Bovenaan in het hoogste platform komt dan nog een schapje waar kleiner spul kan in opgeslaan worden.
Op de horizontale platen komt nog een laagje rubber matjes.

Over de constructie zelf maak ik me geen zorgen, die is oerstevig. Ben vooral benieuwd of die horizontale platen een vallende steen gaan aankunnen :o

die bovenste platen,is dat betonplex van 18mm?
is oersterk,als je er zo 2 op elkaar legt,kan je er al eens een zware steen laten opvallen.

Klopt helemaal :)

Volgende training: zaterdag 8 juni, 10u.
Planning:
- heavy squat
- farmers (heavy)
- axle
- yoke (speed + volume)
- stones (runs op 1m30)

Na de training ga ik nog wat rubber tegels halen aangezien we er momenteel niet genoeg hebben om zowel op de grond als op het platform een laagje te leggen. Voor de training gaat niet meer lukken, dus nog even voorzichtig zijn :p

Zondag ga ik indien het nog niet gebeurd is, het platform verder afwerken en daarna het koertje wat opruimen. Zowat de helft van het koertje wordt momenteel nog ingenomen door onkruid van 1m hoog en nog wat rommel. Eerste werk is dus om dat weg te halen. Daarna gaan we het koertje dan met die vrijgekomen grond uitbreiden. Kunnen we langere runs doen en het stones platform ergens zetten waar het kan blijven staan :)

De trainingen hierna zijn dan op zondag 16 juni en zaterdag 22 juni.
De training daar na is op zondag 30 juni. Dat zal een beetje afhangen van de interesse. Mogelijk kom ik dan zelf niet en vraag ik of Orhan een oogje in het zeil wil houden. Ik ga de nacht ervoor namelijk thuiskomen van Graspop en zal vermoedelijk pas rond 4u ofzo in mijn bed liggen, en dan is om 10u in Lebbeke staan best pijnlijk :)

Platform is hersteld en verder afgewerkt. Nu enkel de plaat/deur voor het hoogste platform nog.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgende training: zondag om 10u.

nice. Ziet er goed stevig uit. Ga je altijd zo buiten laten staan ?

Die matjes zijn erg dun, zo ga je nooit een vloer heel houden.
Minimaal 7/8cm rubber en als je nog een betonplex plaat over hebt die eronder doen.

Glenn: jep. Komen nog siliconen in de randen zodat er geen water naar binnen in het geraamte kan trekken enzo.
Chickie: Zo 2 matjes op elkaar zal niet veel minder dan 7-8cm zijn hoor :p De dikste zijn geloof ik 4cm en de dunste 3cm. Maarja, met 3 lagen proberen nu. Moet alleen nog een beetje stabiel blijven om op te staan ook...

De eerste stap voor de nieuwe stones locatie is gezet:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren, buiten het graafwerk, zelf niet getraind wegens pas in mijn bed liggen om 6u en voor de training moeten opstaan om 9u :o
Volgend weekend dus dezelfde planning als dit weekend:
- squat
- farmers op afstand
- log
- heavy yoke
- stone reps

Begin om 10u zoals gewoonlijk.
Meneer Possessed kwam meespelen, dacht ik?

Klote, zaterdag is mijn laatste examen :p Net gemist dan, die training.

Normaal wel als ik niet moet werken. Ik laat je wel iets weten als het niet lukt. Maar voorlopig aanwezig. heb wel nog het adres nodig:)

Dendermondsesteenweg 47
9280 Lebbeke

Staat ook in de startpost overigens :p

Ik heb deze week overigens iemand in de gym gevonden die lasser is. Die heeft ondertussen al foto's gemaakt en alles opgemeten om de farmers na te maken. Possessed komt zijn farmers dus deze zaterdag ophalen, maar hopelijk zijn er tegen de volgende training, binnen 2 weken, dan al meteen nieuwe :)
Da's het handige wel van in een gym te zitten. Er is altijd wel iemand die kan of heeft wat ik nodig heb :D

Wel tegenvaller en meevaller tegelijk. Ik moet morgen werken dus kan niet komen, kan je die 2 weken nog overbruggen ;-) . Zal voor een volgende keer zijn.

Ahja. Nuja volgend weekend zit ik op graspop dus dan train ik niet, dus moest sowieso 2 weken wachten :p
Next time dan.

Aankomend weekend dus geen training aangezien ik op Graspop zit. Wie wil, kan natuurlijk wel naar HNS en daar zelf een training doen.

Volgende groepstraining is dan zaterdag 6 juli, 10u. Meer info volgende week.

Voorlopig zijn de drukke weekends voorbij en kunnen de trainingen weer telkens op zaterdag doorgaan. Dat hebben de buren van de gym trouwens ook liever dan zondag (er zijn al klachten gekomen :o ).

Volgende training dus zaterdag om 10u.

- Squat
- Heavy farmers
- Log
- Speed yoke
- Stones schouderen op reps

T'is triestig, maarja.
We gaan de afsluiting nu vervangen door een houten afsluiting zodat de buren alleszins al niets meer zien. Gewichten zien en horen vallen klinkt voor moeilijke mensen meestal veel erger dan ze enkel vaag te horen maar niets te zien.
De stenen zouden ook geen problemen meer morgen geven. Meeste geluid komt dan nog van de farmers bij het droppen (op elkaar kletterende schijven enzo).

Terug
Naar boven