MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
erg mooi Gijs die spreuken en het PR bord weer terug !

beginnen jullie al om 18:30 ??

+ kees aka bredekees aka smallekees aka beautykees

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.404
Zaterdag

Gijs
Jaimy
Guido
Bbosman
Frank
Bram
Kevin
Marc (Jezus)
Marc (Booyaka)
Brede Kees.

UpperKees

• #1.407
Niet de Sjaak maar de Kees zijn.

zoals sjaak @ rpb keest keest kees nergens

• #1.410
Wat? Jullie hebben hem bang gemaakt met jullie intensiteit afgelopen training of niet!

hahah :P nee m'n vrouwtje heeft net haar visum rond voor een jaar afstuderen in Amerika, oftewel de weekendjes die we nu nog samen kunnen doorbrengen moeten we ff pakken

als ze pleitte is ben ik er sowieso bijna elke week bij

hahah :P nee m'n vrouwtje heeft net haar visum rond voor een jaar afstuderen in Amerika, oftewel de weekendjes die we nu nog samen kunnen doorbrengen moeten we ff pakken

als ze pleitte is ben ik er sowieso bijna elke week bij
Bredekees aka SmalleKees aka JustInKees aka BeautyKees aka Mr. Excuse ;)

edit - kees: onder mijn naam posten is p*ssy!

Laatst bewerkt:
Kees closed.

hey bench.. neem je Schmicklasch en the big lazy Oak ook weer mee?

hey bench.. neem je Schmicklasch en the big lazy Oak ook weer mee?

Ewa Frenk. Ik ben er deze zaterdag bij nader inzien toch niet bij, maar volgende week wel en dan neem ik Schmiklas en Stephan allebei mee.
En dan neem ik ook nog een shitload aan schijven mee en wat ik nog meer mee kan jatten daar.

Laatst bewerkt:
  • #1.418
Zaterdag

Gijs
Jaimy
Guido
Bbosman
Frank
Bram
Kevin
Marc (Booyaka)
Robert

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 22:21 ----------

Oh ja hooggooi installatie is klaar, foto's zal ik zo even uploaden. Maar als iemand met de auto langs mij kan komen die ruimte heeft. (ppen zijn max 3m lang) In mijn golf had het gegaan met de klep open bv.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 22:22 ----------

Oh ja hooggooi installatie is klaar, foto's zal ik zo even uploaden. Maar als iemand met de auto langs mij kan komen die ruimte heeft. (ppen zijn max 3m lang) In mijn golf had het gegaan met de klep open bv.

• #1.419
Afb045-2.jpg

Afb046-2.jpg

Zijn 50mm ppen met een mof eronder en in het midden. De mof schuift over de loadingpins van de grote farmers en worden verder nog extra stevigheid gegeven door het aan te draaien met een bout. In het midden zijn de ppen deelbaar, door de mof zit een bout. Aan de top zit een wieltje waar dan de draad doorheen gaat. als tussenstuk gebruiken we de carbon surfmast die we hebben. Die zal altijd rechtblijven namelijk en niet zo'n krom stuk vreten worden als bij Wout.

niceness

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven