AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vlad is er ook weer bij Gijs.. hij was ****ed up van de stones maar wil weer knallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Zaterdag training met oliebollen. Kersttraining Ook laatste training van 2011 dus wel leuk als we het jaar afsluiten met een mooie groep.

-Gijs
-frank
-Guido
-Kevin
-Nick
-Roy
-Erwin
-Chris
-Jaimy
-Vlad
-Marc
-
-

Radio draait op mp3 spelers Erwin...

Gijs is het goed als ik morgen misschien kom met een mattie van mij?

Ik wil ook wel op de lijst! Is nog wel ff onder voorbehoud maar 1 meer of minder is niet zo erg toch?

• #1.889
Iedereen welkom!

Zaterdag training met oliebollen. Kersttraining Ook laatste training van 2011 dus wel leuk als we het jaar afsluiten met een mooie groep.

-Gijs
-frank
-Guido
-Kevin
-Nick
-Roy
-Erwin
-Chris
-Jaimy
-Vlad
-Marc
-Robert
-Nelis met mattie
-Wietse

Ik kom ook

• #1.891
Ha mooi man! Good shit. Ik zal morgen nog eens wat oliebollen bij halen ook....

Goed filmpje E!
Waar komt Vlad vandaan eigenlijk?

• #1.894
Vlad komt van een pkaneet die er niet meer is... Heel treurig allemaal. Hij is gevonden in Rusland waar hij een gedeelte van zijn jeugd heeft doorgemaakt, toen er een vreemd soort steen werd gevonden in de mijnen van Siberie die een groene gloed had en Vlad zich steeds zwakker voelde worden is hij gevlucht naar Nederland.

Nice!

Vlad komt van een pkaneet die er niet meer is... Heel treurig allemaal. Hij is gevonden in Rusland waar hij een gedeelte van zijn jeugd heeft doorgemaakt, toen er een vreemd soort steen werd gevonden in de mijnen van Siberie die een groene gloed had en Vlad zich steeds zwakker voelde worden is hij gevlucht naar Nederland.

Wat een onzin-verhaal Gijs. Iedereen weet toch dat dit Vlad zijn echte verhaal is:

http://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_the_Impaler

ik dacht altijd dat vlad de vanille zuivelvariant van chocoteddy was, vla-D weetjewel

• #1.899
Bezig voor het nieuwe seizoen:

Deze week geen training. Volgende week zaterdag 1e training 2012, kom allen om het seizoen te openen en elkaar een sportief nieuw jaar te wensen.

Nog een hele lijst om te doen maar alvast wat foto's:

Afb089.jpg

Afb088.jpg

Afb090.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven