Fitness Seller

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

• Topic Starter Topic Starter
Updated iedereen onder voorbehoud er nog niet bij gezet maar er is plek genoeg.
Ik wil ook graag mannen zoals: Rick vd Torre, Patrick, Kelvin, Jarno (ja jij ook man, goes without saying dat dat tof zou zijn natuurlijk) Arno, JanW etc etc Gewoon tof om ook de kanonnen er eens bij te hebben. Het zal retemotiverend zijn voor de anderen en waardevol. Dus als je mee leest........

Ik kom uiteraard ook.. zonder twijfel.

Volg wk op midden-delfland mss die jongens ff aanspreken?

Oke Matthieu zelfs met

1 hernia
2 verrekte nek
3 bruiloft
4 verhuizing kennis
5 drukte op werk

Verwacht ik je nog steeds!

dacht dat ik al had gereageerd, ik weet niet of die jongens hier mee lezen maar moet ik het van de week ff vragen in de gym?

Ivo komt ook

Zoals ik in het RPB topic had aangegeven ben ik er graag bij.
Omega007 (Kevin) gaf ook aan er graag bij te zijn.

Laatst bewerkt:
Word een vet dagje gasten....Gezien Daniel op de lijst staat misschien dat ik voor een 270squat gaat :P of een 300kg deadlift attempt ...alleen zie ik die squat eerder lukken :P

Word een vet dagje gasten....Gezien Daniel op de lijst staat misschien dat ik voor een 270squat gaat :P of een 300kg deadlift attempt ...alleen zie ik die squat eerder lukken :P

Je hebt nog even om aan je zelfvertrouwen te werken xD

Count me in!

Accepteren?

Updated iedereen onder voorbehoud er nog niet bij gezet maar er is plek genoeg.
Ik wil ook graag mannen zoals: Rick vd Torre, Patrick, Kelvin, Jarno (ja jij ook man, goes without saying dat dat tof zou zijn natuurlijk) Arno, JanW etc etc Gewoon tof om ook de kanonnen er eens bij te hebben. Het zal retemotiverend zijn voor de anderen en waardevol. Dus als je mee leest........

Als ik Rick vd Torre, Patrick, Kelvin, Jarno, Arno, JanW etc etc zou zijn zou ik gewoon mijn gezicht laten zien (als er niks anders belangrijkers is).
Wat Gijs al zei: Gewoon tof om ook de kanonnen er eens bij te hebben. Het zal retemotiverend zijn voor de anderen en waardevol.

Thanks Doetze!

dus...iedereen moet zijn eigen bbq vlees set mee nemen? als iedereen beetje mee neemt schiet het niet op hehe ;)

Nog handig om net als vorig jaar een lijst bij te houden wie er wat meeneemt?

Haggis?

Terug
Naar boven