MuscleMeat

Aankondiging Jawel de meet 2011!

geslaagde meet!

Erectoren voelen weer van staal, schouders en benen voelen beetje beurs. Lekker

picz and vidz or it didnt happen :trollface:

bazige meet!

onderrug is moeilijk zuur

als ik tijd heb gooi ik vanmiddag nog wel een set foto's online

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

p.s. als iemand een trainingsbroek met sleutels heeft gevonden is die van Chreiz... hij kan zelf momenteel niet reageren omdat hij in Frankrijk zit tot en met dinsdag

Wist niet dat die van hem was. Heb al de broeksppen afgeknipt (waren te lang). Sleutels liggen ergens in de bosjes.

@ Gijs, maybe zwarte (met een witte streep) wrist wraps gevonden?

Meet was zeker nice!

Ook ik heb wat wat laten liggen, m'n mapje waar ik m'n trainingen bijhoudt, lag nog op het loading platform geloof ik, is die gevonden?

• Topic Starter Topic Starter
Gijs, wil je nog een fail compilatie op de jerks? :D

**** wat was het druk.. Ik kende serieus de helft niet, maar dat ligt meer aan mij dan aan jullie.

Was wel gezellig ondanks dat ik geen zak heb kunnen doen. Volgende editie ben ik weer buff ipv ecto...

Seriues mensen moeten volgende x naamplaatje opdoen met evt dbb naam..was episch vooral de na chill, you guys missed out big time! Mijn tentjes opzet idee was lang zo gek nog niet... Beter plakken we dr volgende x een ereonderscheiding aan wie de volgende dag als eerst op 70 procent van max bezig is hahaha frenk wrslk

MO is baas !

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 21:49 ----------

Btw. gister was echt een top dagje ! Eindelijk die vakantiegevoel gekregen !

Meeting was echt top, gijs heeft er echt een top dag van gemaakt

• Topic Starter Topic Starter
ik kom soon weer langs man,
gister was ****ed, echt me lowerback was vandaag ook helemaal stijf. dus was beter dat ik niks meer deed.
Maar die loods is echt nice.

ik kom soon weer langs man,
gister was ****ed, echt me lowerback was vandaag ook helemaal stijf. dus was beter dat ik niks meer deed.
Maar die loods is echt nice.

Zat je rug vast? , die van mij niet man vanochtend tijdens de squats...

Dit is gewoon naarheid ,omdat je nie hebt gewacht met je deads gister...:p

Terug
Naar boven