XXL Nutrition

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

nu ik et zo terug lees krijg k flahbacks...jij was zo insane bezig met die yoke ja hahaha..en je geheugen werkt volgens mij echt goed ouwe!..

Die yoke was pretty intense ja, lekker na net weer een biertje gedronken te hebben :D

Over dat geheugen zullen we maar zwijgen, heb voor de veiligheid maar overal singles van gemaakt al kan ik me vaag herrineren dat ik hier en daar toch nog wat repjes heb gedaan :roflol:

ik heb ook barweinig gedaan..maar ik verberg me achter mn excuus heheh...en bij jouw als je alles optelt...nouu das aardig wat haha

mo ik durf niet te gaan slapen want volgens mij krijg ik nachtmerries van die eeltklauwen van je ouwe :D

kheb wel vaker hier en daar iets wat kapot gaat door te hard gebruik...maar dit un mijlpijl..ik denk dat et een ontlading is van mn handen van het afgelopen jaar...ik besef nu pas wak ze heb aan gedaan ..haha

• Topic Starter Topic Starter
Whahaha mijn arme bovenrug................

Take the pain like a man.

JE mag je buren wel een bosje bloemen geven en de mw die sterke mannen wilde zien een beurt!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

kheb wel vaker hier en daar iets wat kapot gaat door te hard gebruik...maar dit un mijlpijl..ik denk dat et een ontlading is van mn handen van het afgelopen jaar...ik besef nu pas wak ze heb aan gedaan ..haha

Hahah, wel leuk om iemand 300 te zien trekken en een paar uur daarna gillen als een meisje als er wat whiskey op zn eelt komt:D

Whahaha mijn arme bovenrug................

Take the pain like a man.

jaah gijs maar jij bent een spartaan:P..de pijn is niet vervelend..maar gewoon ****ed up dat je niet all out kan trainen met ulke handen...e eerlijk die wisky in die wond deed fakking pijn vriend!

Haha die handen van jou Mo. Crazy bastard. :roflol:
Ben ook geheel gesloopt, benen auw, rug auw, alles auw.
Nou hopen dat ik ook als een Wolverine ga herstellen net als Gijs!

Ik heb alweer zin om straks een beetje te gaan squatten :D

ik ga ff naar de andere computer dan pomp ik die handen van mo hier haha

ik ga ff naar de andere computer dan pomp ik die handen van mo hier haha

er kwam later nog wondvocht uit en shit..heb ik er weer wisky opgedaan...en kheb gelukkig nog betadine kunnen fixen..handen in d ebetadine..khad geen pleisters dus sokken om mn handen gedaan en zo geslapen...en volgens mij begin ik te transformeren in een wolverine..want die shit word alweer donkerrood...maar kdnek dat iedereen ****ed up is....die gijs ook na een 300 deadlift nog ma effort atempts op die 320..daarvoor max log en toen nog es 400 yoke..:S...klopt van geen kant

haha je vergeet nog een aantal fails op die killer dumbbell!

wtf pronated???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hmm het lijkt o toch minder erg dan ik d8 dat et is..mischien moek ophouwe met aanstellen:P

jaah ik denk dat misha als ie zo doorgaat..andy er raw nog uitrekt...of zeg ik nu hele gekke dingen??

Terug
Naar boven