XXL Nutrition

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

****ing hell hoe druk word het wel niet :roflol:

ik ben blij als de tire ooit nog vrij komt voor onze battle frankje

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

dat is de schandknaap?

Ik neem wel een goede stoel mee en ga wel in een hoekje een belgen biertje drinken en een pijpje roken. Hebben jullie van mij geen last :roflol:

nee man? hier zijn ze iets van 8/9 euro per kratje... :o dan is hertog jan, heineken, grolsch etc toch wel een tikkie duurder

lol gek hoor
bij de AH hier is jupiler 10 euro in de aanbieding.
normaal iets van 12

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Hahahaha beter dan! Bij ons is heineken toch wel goedkoper dan jupiler. Zal wel aan de plaats liggen.

hier ook denk ik.
haha :roflol: heineken was laatst in de aanbieding bij ons. en na een week stond nog een hele presentatie er. er waren maar enkele kratten verkocht.
niemand hoeft dat bier hier

lol gek hoor
normaal iets van 12

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

hier ook denk ik.
haha :roflol: heineken was laatst in de aanbieding bij ons. en na een week stond nog een hele presentatie er. er waren maar enkele kratten verkocht.

Hertog Jan > Jupiler > Bavaria > Pilsener > Grolsch > Heineken.

lol gek hoor
normaal iets van 12

hier ook denk ik.

Ligt idd echt aan de streek dan, hier vliegen de kratten/sixpacks Heineken de Appie uit.

Lijkt me kik om te komen, maar volgens de geleerden ben ik dan net vader... Beetje te onzeker om vast te zetten.

jupiler heeft ook kleinere flesjes dan de andere merken dacht ik. Dus dan maakt het per liter wel duurder

zal zaterdag eens kijken in de supah de hooker

koop trouwens vrijwel altijd warsteiner of heineken... maar jupiler komt ook wel eens voor.

Epic meet.. vorig jaar werd er hier gesproken over pr's en chocomel.. nu zijn jullie al pafina's aan het gayen over bier.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven