Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Anders brengen wij wat bier vanuit België mee, dan is er nog iets goeds te zuipen![]()
Hoor ik daar Chouffe roepen?
:evilnana:Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders brengen wij wat bier vanuit België mee, dan is er nog iets goeds te zuipen![]()
:evilnana:****ing hell hoe druk word het wel niet
ik ben blij als de tire ooit nog vrij komt voor onze battle frankje
---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------
dat is de schandknaap?

jupiler is gewoon goed bier.
hier in de omgeving ook zeker het meest populaire bier
Ik neem wel een goede stoel mee en ga wel in een hoekje een belgen biertje drinken en een pijpje roken. Hebben jullie van mij geen last![]()
Ik neem wel een goede stoel mee en ga wel in een hoekje een belgen biertje drinken en een pijpje roken. Hebben jullie van mij geen last![]()

Jupiler cheap? Hier is het een van de duurdere bieren.
dan is hertog jan, heineken, grolsch etc toch wel een tikkie duurdernee man? hier zijn ze iets van 8/9 euro per kratje...dan is hertog jan, heineken, grolsch etc toch wel een tikkie duurder

nee man? hier zijn ze iets van 8/9 euro per kratje...dan is hertog jan, heineken, grolsch etc toch wel een tikkie duurder
nee man? hier zijn ze iets van 8/9 euro per kratje...dan is hertog jan, heineken, grolsch etc toch wel een tikkie duurder
Hahahaha beter dan! Bij ons is heineken toch wel goedkoper dan jupiler. Zal wel aan de plaats liggen.
heineken was laatst in de aanbieding bij ons. en na een week stond nog een hele presentatie er. er waren maar enkele kratten verkocht.lol gek hoor
bij de AH hier is jupiler 10 euro in de aanbieding.
normaal iets van 12
---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
hier ook denk ik.
hahaheineken was laatst in de aanbieding bij ons. en na een week stond nog een hele presentatie er. er waren maar enkele kratten verkocht.
niemand hoeft dat bier hier
lol gek hoor
bij de AH hier is jupiler 10 euro in de aanbieding.
normaal iets van 12
---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
hier ook denk ik.
hahaheineken was laatst in de aanbieding bij ons. en na een week stond nog een hele presentatie er. er waren maar enkele kratten verkocht.
niemand hoeft dat bier hier
jep. boven de rivier zeker?Ligt idd echt aan de streek dan, hier vliegen de kratten/sixpacks Heineken de Appie uit.
ja 25cl..jupiler heeft ook kleinere flesjes dan de andere merken dacht ik. Dus dan maakt het per liter wel duurder
jep. boven de rivier zeker?
ja 25cl..
maar als je ze hier in Poppel haalt (belgie) dan heb je gewoon 33'ers

jupiler heeft ook kleinere flesjes dan de andere merken dacht ik. Dus dan maakt het per liter wel duurder
Epic meet.. vorig jaar werd er hier gesproken over pr's en chocomel.. nu zijn jullie al pafina's aan het gayen over bier.

Epic meet.. vorig jaar werd er hier gesproken over pr's en chocomel.. nu zijn jullie al pafina's aan het gayen over bier.