- Waardering
- 440
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin vindt het vreselijk en het is onderwerp van genoeg ruzies, ze vindt het maar vies, nep en lelijk.
Mijn ouders weten van niks, natuurlijk valt het hun en de omgeving wel op, maar het creatine verhaaltje en opeens meer gaan eten werkt tot nu nog steeds.
Bij mijn vrienden weten alleen vrienden het die ook sporten en er wat meer van weten omdat ik geen zin heb in de vooroordelen van mensen zoals mijn vriendin.

Die van mij heeft alleen een hekel aan tren na week 3/4Ouders weten het al vanaf m'n eerste kuur, woonde toen ook nog thuis. Heb er altijd open over kunnen praten gelukkig. Voordeel is dat mijn oom ook groot is geworden met AAS en heel fanatiek powerlifter is geweest. Dus alle taboes en vooroordelen waren allang weg.
Met mn vrouwtje ben ik er ook altijd eerlijk over geweest, ze heeft het liever niet maar aan de andere kant klaagt ze ook niet over de resultaten![]()
bij week 6 begint ze aan te dringen dat het wel weer leuk geweest is en tijd word de tren te droppen.Die van mij heeft alleen een hekel aan tren na week 3/4bij week 6 begint ze aan te dringen dat het wel weer leuk geweest is en tijd word de tren te droppen.
vanaf week 6 begint t feest juist
en ik maar lachen.HuhBen nog niet on, maar met mn ouders/broer/zussen gaat het niet bespreekbaar zijn.
Heb het besproken met mijn vriendin en die vind het niet nodig, maar ook niet erg.

Dat ik eens per 3/4 maanden een pilletje doen vinden ze helemaal oke.. met drugs zijn ze echt open, maar AAS is not done. Toch hormonen enzo. En begrijpelijk. Ze hebben wel eens wat gevonden en heb het toen eerlijk toegegeven. Wanneer ze er nog eens achter zouden komen zou ik het huis uit moeten.. ze hebben het nog wel eens gevonden maar heb me er uit kunnen lullen![]()

Zijn er hier ook mensen waarvan de vrouw/vriendin het niet weet? Ken zelf een paar en snap dat echt niet. Lekker vertrouwen heb je dan in diegene
kameraad van mijn is best groot naar natty 6 jaar trainen (nu net begonnen bij jeffrey suikerbuik)
op school kwam je alle haters tegen die achter je rug om praten hoe zit dat bij jullie ?
Heb je je aas boek al terug?zorgen dat je bigass rug hebt zodat ze genoeg ruimte hebben om achter te praten.