MuscleMeat

Reacties Gebruiken ouders/vrouw/vriendin

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
niemand uit huis gezet door ouders omdat ze het niet konden accepteren :P ?

Mijn vriendin vindt het vreselijk en het is onderwerp van genoeg ruzies, ze vindt het maar vies, nep en lelijk.
Mijn ouders weten van niks, natuurlijk valt het hun en de omgeving wel op, maar het creatine verhaaltje en opeens meer gaan eten werkt tot nu nog steeds.
Bij mijn vrienden weten alleen vrienden het die ook sporten en er wat meer van weten omdat ik geen zin heb in de vooroordelen van mensen zoals mijn vriendin :p.

precies dit haha, Mijn vriendin was er dik op tegen en met de zelfde redenen. heb gewoon gezegd dat ik ga kuren (had de 1e al achter de rug) en nu zet ze soms mijn injecties :roflol:
mijn moeder heeft me wel gevraagd wat voor pillen ik nam omdat ik elke week groter werd hahah. Maar ik denk dat het haar niets boeit.

Ouders weten het al vanaf m'n eerste kuur, woonde toen ook nog thuis. Heb er altijd open over kunnen praten gelukkig. Voordeel is dat mijn oom ook groot is geworden met AAS en heel fanatiek powerlifter is geweest. Dus alle taboes en vooroordelen waren allang weg.
Met mn vrouwtje ben ik er ook altijd eerlijk over geweest, ze heeft het liever niet maar aan de andere kant klaagt ze ook niet over de resultaten :D

Men vriendin vind het niet erg, is er best wel geïnteresseerd in en kijkt altijd hoe ik inject etc. Haar ouders weten het ook, enkel mijn ouders weten dat niet. Men ouders zijn redelijk gelovig en op een leeftijd waar ik hun niet wil belasten met deze informatie :p

Ouders weten het al vanaf m'n eerste kuur, woonde toen ook nog thuis. Heb er altijd open over kunnen praten gelukkig. Voordeel is dat mijn oom ook groot is geworden met AAS en heel fanatiek powerlifter is geweest. Dus alle taboes en vooroordelen waren allang weg.
Met mn vrouwtje ben ik er ook altijd eerlijk over geweest, ze heeft het liever niet maar aan de andere kant klaagt ze ook niet over de resultaten :D
Die van mij heeft alleen een hekel aan tren na week 3/4 :roflol: bij week 6 begint ze aan te dringen dat het wel weer leuk geweest is en tijd word de tren te droppen.

Ben van plan om over 3/4 jaar te gaan kuren.

Als enigste kind in het gezin met een vader met PTSS lijkt het me niet verstandig als ik het hun vertel. Heb het wel eens met m'n moeder erover gehad, maar zij was er meer bang voor dat ik dodelijke rotzooi kocht i.p.v. goeie gear. Als ik dan zou willen kuren zou ze wel is willen kijken of waar ze werkt nog wat safe vials staan. Zei voor de grap eens dat ik een nakuur nam, ze dacht toen dat ik kuurde :roflol: en ik maar lachen.

Vriendin is een beetje 50/50, ze begrijpt het natty limiet en dat ik uiteindelijk eroverheen wil, maar ze heeft er wel een beetje angst voor.

Ouders en vriendin zijn er ok mee, ouders waren natuurlijk er niet blij mee maar zeggen dat ik zelf moet weten wat ik met mijn lichaam doe..

Ben nog niet on, maar met mn ouders/broer/zussen gaat het niet bespreekbaar zijn.
Heb het besproken met mijn vriendin en die vind het niet nodig, maar ook niet erg.

Me ouders en vrouw hebben er geen problemen mee. Me vrouwtje vind het zelfs leuk om me te prikken [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Dat ik eens per 3/4 maanden een pilletje doen vinden ze helemaal oke.. met drugs zijn ze echt open, maar AAS is not done. Toch hormonen enzo. En begrijpelijk. Ze hebben wel eens wat gevonden en heb het toen eerlijk toegegeven. Wanneer ze er nog eens achter zouden komen zou ik het huis uit moeten.. ze hebben het nog wel eens gevonden maar heb me er uit kunnen lullen :p

Dat ik eens per 3/4 maanden een pilletje doen vinden ze helemaal oke.. met drugs zijn ze echt open, maar AAS is not done. Toch hormonen enzo. En begrijpelijk. Ze hebben wel eens wat gevonden en heb het toen eerlijk toegegeven. Wanneer ze er nog eens achter zouden komen zou ik het huis uit moeten.. ze hebben het nog wel eens gevonden maar heb me er uit kunnen lullen :p

Hoe oud ben je dan? Ik ga het ook eerst doen als ik hier uit huis ben om idd dit soort taferelen te voorkomen. Maar dat duurt nog wel 3 jaar :(

Zijn er hier ook mensen waarvan de vrouw/vriendin het niet weet? Ken zelf een paar en snap dat echt niet. Lekker vertrouwen heb je dan in diegene

Zijn er hier ook mensen waarvan de vrouw/vriendin het niet weet? Ken zelf een paar en snap dat echt niet. Lekker vertrouwen heb je dan in diegene

Dan heb je gewoon een slechte relatie als je dat niet kan bespreken en ben je f*cking onzeker naar mijn idee.

kameraad van mijn is best groot naar natty 6 jaar trainen (nu net begonnen bij jeffrey suikerbuik)
op school kwam je alle haters tegen die achter je rug om praten hoe zit dat bij jullie ?

zorgen dat je bigass rug hebt zodat ze genoeg ruimte hebben om achter te praten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven