- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Heb er volgebs mij alleen maar een grotere lul door gekregen doordat ik zo vroeg begonnen ben

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er volgebs mij alleen maar een grotere lul door gekregen doordat ik zo vroeg begonnen ben

De spuiten en naalden lagen nog geen 12 uur verstopt op mijn kamer.. Had niet eens de tijd om erover na te denken waar ik het ging verstoppen![]()
Nee, ik zet ze op de badkamer in de douche. Toen ik even naar mijn kamer liep glipte mijn moeder de badkamer op.. U snapt?

..daar kan je dochter anders over denken, check die kop van dit meisje hahahaMoest van het vrouwtje stoppen omdat ze zo geen kinderen wilden... Nu ons prinsesje bijna 1 jaar oud is heb ik haar kunnen overtuigen dat papa haar toekomstige dates de schrik uit het lijf moet jagen

..daar kan je dochter anders over denken, check die kop van dit meisje hahaha
![]()

, ik hoop alleen stuk buffer te zijn tegen die tijd10 jaar later kwam z'n dochter met Kali muscle thuis [emoji28]..daar kan je dochter anders over denken, check die kop van dit meisje hahaha
![]()
..daar kan je dochter anders over denken, check die kop van dit meisje hahaha
![]()
10 jaar later kwam z'n dochter met Kali muscle thuis [emoji28]
Hij is het gewoon om vis in zijn mond te hebben.