Fitness Seller

Reacties Gebruiken ouders/vrouw/vriendin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn moeder en de vriend weten het en zeuren af en toe wel. Als je ziek bent meteen komt het van die pillen en dan zeg ik weer chaggy het zijn geen pillen.

Mijn vriendin vond oke tot ze net het stukje van traindirty mee moest lezen en zei als ik dit zou vragen... Zou je dan mij eruit doen of voor ons gaan..

Naja toen was meteen gezeur en weet je meteen mijn antwoord.

Ze wist voor de tijd dus moet er nu niet overklagen.

Mijn moeder en de vriend weten het en zeuren af en toe wel. Als je ziek bent meteen komt het van die pillen en dan zeg ik weer chaggy het zijn geen pillen.

Mijn vriendin vond oke tot ze net het stukje van traindirty mee moest lezen en zei als ik dit zou vragen... Zou je dan mij eruit doen of voor ons gaan..

Naja toen was meteen gezeur en weet je meteen mijn antwoord.

Ze wist voor de tijd dus moet er nu niet overklagen.

Sorry bro, kijk ff dm

• Like
Waarderingen: GruX
Ben nog niet on, maar met mn ouders/broer/zussen gaat het niet bespreekbaar zijn.
Heb het besproken met mijn vriendin en die vind het niet nodig, maar ook niet erg.

:eek:

Hoe oud ben je dan? Ik ga het ook eerst doen als ik hier uit huis ben om idd dit soort taferelen te voorkomen. Maar dat duurt nog wel 3 jaar :(

als je nu al twijfelt om on te gaan ga je echt geen 3 jaar wachten :roflol:

Als je vriendin/vrouw er hard over zagen dan is dat meestal het teken dat ze om je geven en je niet kwijt willen door een beroerte op 55 jaar.

Mijn ouders weten ook dat ik "spuit" en zijn daar ook niet tevreden mee maar dat is normaal. Dit weekend zei men moeder weer tegen me dat ze iemand was tegenkomen (zoon van een bevriend koppel) die ook trainde maar die spoot niet zoals mij want dat zei hij :D
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn dochter zou roken/drugs gebruiken later als ik eerlijk moet zijn.

En het klopt als je dan eens ziek word (wat ik zelden ben) is het direct door de spuitjes hahaha. Deze feestdagen was heel de familie ziek en/of verkouden ik wandelde er vrolijk door... Ja dan kan ik het ook niet laten om te zeggen: ben je weer verkouden, ik zou je bloed eens laten nakijken want dat is toch niet normaal dat je zo snel ziek word, vorige maand was je ook weeral ziek he? Die blikken dat je dan terug krijgt :roflol:

Ik heb zelfs mn pa aan de prik geholpen haha. Hij kwam er wel zelf mee omdat hij al 55 is en het meer als anti aging neemt. Maar wel grappig dat mn pa voor AAS advies bij mij komt aankloppen :p
Mn pa heeft trouwens al zn hele leven astma, en sinds hij elke week een beetje test zet hoeft hij bijna geen Ventolin meer te gebruiken.

Ik heb zelfs mn pa aan de prik geholpen haha. Hij kwam er wel zelf mee omdat hij al 55 is en het meer als anti aging neemt. Maar wel grappig dat mn pa voor AAS advies bij mij komt aankloppen :p
Mn pa heeft trouwens al zn hele leven astma, en sinds hij elke week een beetje test zet hoeft hij bijna geen Ventolin meer te gebruiken.

Weer wat geleerd vond het al vreemd dat ik er helemaal vanaf was:roflol:

Wat een drama allemaal. Mijn moeder weet het wel daar ze mij eens heeft betrapt toen ik niet goed had opgeruimd :headbang:. Vriendin, ex, scharrel, weet niet hoe ik het momenteel moet noemen had er eerst geen problemen mee maar plots daarna wel daar mijn karakter toch wel wat veranderde. Ben er toen maar mee gestopt..

Wat een drama allemaal. Mijn moeder weet het wel daar ze mij eens heeft betrapt toen ik niet goed had opgeruimd :headbang:. Vriendin, ex, scharrel, weet niet hoe ik het momenteel moet noemen had er eerst geen problemen mee maar plots daarna wel daar mijn karakter toch wel wat veranderde. Ben er toen maar mee gestopt..
je zegt eerst wat een drama en vervolgens zeg je dat je betrapt ben door je moeder:roflol: als het geen drama is had het dan tegen der gezegd had ze je ook niet kunnen betrappen he

je zegt eerst wat een drama en vervolgens zeg je dat je betrapt ben door je moeder:roflol: als het geen drama is had het dan tegen der gezegd had ze je ook niet kunnen betrappen he

De spuiten en naalden lagen nog geen 12 uur verstopt op mijn kamer.. Had niet eens de tijd om erover na te denken waar ik het ging verstoppen :duh:

De spuiten en naalden lagen nog geen 12 uur verstopt op mijn kamer.. Had niet eens de tijd om erover na te denken waar ik het ging verstoppen :duh:
Lol, dat bedenk je toch wel even van tevoren. Wel erg slecht geplanned dan, mijn zooi zit mooi in een zak in m'n 5kg zak oats waar niemand in kijkt:o.

Lol, dat bedenk je toch wel even van tevoren. Wel erg slecht geplanned dan, mijn zooi zit mooi in een zak in m'n 5kg zak oats waar niemand in kijkt:o.
hoezo geen kastje met slot klaar. ze hebben wel eens gevraagd wat er in zit. heb gewoon gezegd spuiten naalden sex spullen maar beetje op een lachertjes manier. Nooit meer omgevraagd

hoezo geen kastje met slot klaar. ze hebben wel eens gevraagd wat er in zit. heb gewoon gezegd spuiten naalden sex spullen maar beetje op een lachertjes manier. Nooit meer omgevraagd
Zal zorgen voor wantrouwen, om wat voor een reden zou ik zoiets nodig hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven