Fitness Seller

Real Madrid - Barcelona

Peiling Peiling Wie wint er?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Real Madrid is al vaker terug gekomen van een achterstand. Vandaag zijn ze zeker niet minder dan Barcelona.

real moet smerig spelen om barca bij te kunnen blijven, barca speelt veel beter maar word constant onderbroken door smerige overtredingen. Prachtige goal trouwens, ziet er zo makkelijk uit als Messi aan de bal is. De scheids vind ik trouwens wel een beetje voor Real fluiten, hadden wel wat meer kaarten getrokken kunnen worden.

[Link niet meer beschikbaar]

real moet smerig spelen om barca bij te kunnen blijven, barca speelt veel beter maar word constant onderbroken door smerige overtredingen. Prachtige goal trouwens, ziet er zo makkelijk uit als Messi aan de bal is. De scheids vind ik trouwens wel een beetje voor Real fluiten, hadden wel wat meer kaarten getrokken kunnen worden.

vind juist van niet

Als je dit al smerig vind, kom op man.

het zijn concurrenten, aartsvijanden, en jij wil zeker dat ze Messi naar de goal aaien. Kom maar messi, budibudibudi doe maar lekker scoren.

barca heeft 1 echte kans gehad, en meteen een goal.

het zijn concurrenten, aartsvijanden, en jij wil zeker dat ze Messi naar de goal aaien. Kom maar messi, budibudibudi doe maar lekker scoren.

11e minuut ofzo had messi al een pingel moeten krijgen

Klopt, real heeft meer kansen gehad

Wie is er nou voor Real Madrid ****ing nep club, met gay voetballers.

Marcelo is echt een drol, Guti erin aub.

gooooooooooooooooooooooooooooool

oh shitterdepit, 0-2

150 miljoen besteed aan spelers en niks gewonnen zegt de commentator wrijf het er maar in hhhh

Terug
Naar boven