jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Real Madrid is al vaker terug gekomen van een achterstand. Vandaag zijn ze zeker niet minder dan Barcelona.
Dan heb je de velden in België nog niet gezient*ring hey kijk is naar dat veld gewoon perfect imo heel anders dan bij eredivisie lolzzzzzzzzzzzzzz

real moet smerig spelen om barca bij te kunnen blijven, barca speelt veel beter maar word constant onderbroken door smerige overtredingen. Prachtige goal trouwens, ziet er zo makkelijk uit als Messi aan de bal is. De scheids vind ik trouwens wel een beetje voor Real fluiten, hadden wel wat meer kaarten getrokken kunnen worden.
real moet smerig spelen om barca bij te kunnen blijven, barca speelt veel beter maar word constant onderbroken door smerige overtredingen. Prachtige goal trouwens, ziet er zo makkelijk uit als Messi aan de bal is. De scheids vind ik trouwens wel een beetje voor Real fluiten, hadden wel wat meer kaarten getrokken kunnen worden.
Als je dit al smerig vind, kom op man.
het zijn concurrenten, aartsvijanden, en jij wil zeker dat ze Messi naar de goal aaien. Kom maar messi, budibudibudi doe maar lekker scoren.
barca heeft 1 echte kans gehad, en meteen een goal.
het zijn concurrenten, aartsvijanden, en jij wil zeker dat ze Messi naar de goal aaien. Kom maar messi, budibudibudi doe maar lekker scoren.

Ik denk omdat ze zoveel hebben gewonnen/winnen en mensen gunnen anderen geen succes
.heeft je zusje posters van ronaldo dat je zo reageertWie is er nou voor Real Madrid ****ing nep club, met gay voetballers.