- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel tv-predikanten zijn dat dan? misschien een handje vol. en dit heeft niets te maken met het christendom in het algemeen maar slechts een aantal individuen.
het is veel verontrustender als in bepaalde landen sommige achterlijke dingen als dit worden goedgekeurd in naam van het geloof.
Lijkt me niet dezelfde Younis Masih in ieder geval. Had daar al op gezocht en die artikelen over hem lijken geen enkele band te hebben met dit verhaal.

Lijkt me niet dezelfde Younis Masih in ieder geval. Had daar al op gezocht en die artikelen over hem lijken geen enkele band te hebben met dit verhaal.
Nogmaals, waar is de onafhankelijke bron? Of nemen we ieder bericht van christelijke sites maar voor waarheid aan. Heb wel een Trouw-bron gevonden maar dat is op een gedeelte van de site waar leden zelf artikelen kunnen aanbrengen.
Het is goed mogelijk dat het een legitiem artikel is maar de sites die het nieuws brengen zijn mij te gekleurd. Nu ben ik natuurlijk weer een linkse moslimlover die zich graag anaal laat pakken door 6 moslims, so be it.

Wederom een walgelijk voorbeeld van een idioot land met een schijndemocratie. Ik snap niet hoe een democratie dit kan goedkeuren? Blijkbaar zijn christenen minderwaardig in dit land (net zoals dat ook in de Quran staat).
Nu ben ik natuurlijk weer een linkse moslimlover die zich
graag anaal laat pakken door 6 moslims, so be it.

Nogmaals, waar is de onafhankelijke bron? Of nemen we ieder bericht van christelijke sites maar voor waarheid aan. Heb wel een Trouw-bron gevonden maar dat is op een gedeelte van de site waar leden zelf artikelen kunnen aanbrengen.
Het is goed mogelijk dat het een legitiem artikel is maar de sites die het nieuws brengen zijn mij te gekleurd. Nu ben ik natuurlijk weer een linkse moslimlover die zich graag anaal laat pakken door 6 moslims, so be it.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes (12 en 10) met hun moslim-kidnapper goed
Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes (12 en 10) met hun moslim-kidnapper goed
Het lot van christelijke meisjes die weigeren met een moslim te trouwen
In Pakistan heeft een christelijke vader tevergeefs via de rechter geprobeerd zijn dochtertjes van 12 en 10 terug te krijgen van een moslim, die de meisjes kidnapte, hen dwong zich te bekeren tot de Islam en vervolgens met hen trouwde.
Volgens de rechter is het huwelijk legaal, geheel volgens de Islamitische wetgeving en heeft de vader daarom niets meer over zijn dochters te zeggen.
'We zijn geschokt door dit vonnis,' verklaarde Anita Maria, een advocaat en woordvoerder namens een Pakistaanse christelijke groepering. Volgens haar worden meisjes en jonge vrouwen die ontvoerd worden en zich weigeren te bekeren tot de islam en ook niet willen trouwen met hun ontvoerders, beschuldigd van overspel, waar de doodstraf op staat.
Toen de vader aangifte ging doen bij de politie, werd hij door hen bedreigd. De politie beschermt zonder uitzondering de moslims en heeft christenen en andere religieuzen vogelvrij verklaard. Naast christenmeisjes worden er ook regelmatig hindoestaanse meisjes ontvoerd door moslims, die hetzelfde lot ondergaan.
Christenen vormen slechts 2% van de bevolking in Pakistan, waar 168 miljoen mensen leven waarvan meer dan 90% moslim is.
Anita Maria verklaarde dat hoger beroep tegen het bizarre vonnis wordt aangetekend.
link:
http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=435531

Ik ben niet gelovig en geef er niks om maar ik sta voor een wereldwijd christendom, ik zie het liefst alleen kerken en christenen.

K*t moslims.
Als ik die vader was maakte ik hem dood.
Heb je ook een onafhankelijke bron die dit nieuws bevestigd. Vind alleen maar christelijke sites die dit nieuws brengen.

Eensch, mooi zwart pak en een m5 silenced will do the trick.