AndroidHealthClinic

Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes, met moslim kidnapper goed!

Lijkt me niet dezelfde Younis Masih in ieder geval. Had daar al op gezocht en die artikelen over hem lijken geen enkele band te hebben met dit verhaal.

hoeveel tv-predikanten zijn dat dan? misschien een handje vol. en dit heeft niets te maken met het christendom in het algemeen maar slechts een aantal individuen.
het is veel verontrustender als in bepaalde landen sommige achterlijke dingen als dit worden goedgekeurd in naam van het geloof.

op misschien een uitzondering na ALLEMAAL.. TV kost veel geld.. die pees doen deze investering om er fijntjes beter van te worden..

Lijkt me niet dezelfde Younis Masih in ieder geval. Had daar al op gezocht en die artikelen over hem lijken geen enkele band te hebben met dit verhaal.

nog beter... christelijke "Folkspropaganda"...
ze zijn net als politiekers.. "full of shit" en ze schamen zich nergens voor..
zolang het doel de middelen maar heiligt.. hehehehe...

weg ermee met godsdienst.. afschaffen en die bende gefrustreerde het klooster injagen...
hmmm.. ze mogen wel van die goede trappistenbieren blijven brouwen "off course " :klink:

Denk dat je gelijk hebt de meneer van godsdienstlastering kom je met google ook niet tegen in combinatie met het dorp chowk munda. Zelfde naam andere man dus toch?

Nogmaals, waar is de onafhankelijke bron? Of nemen we ieder bericht van christelijke sites maar voor waarheid aan. Heb wel een Trouw-bron gevonden maar dat is op een gedeelte van de site waar leden zelf artikelen kunnen aanbrengen.

haha christelijke sites, mensen die geloven dat een man met een lange baard en twee stenen tafels op een wolk zit zonder erdoor te vallen zijn betrouwbaar :d

Het is goed mogelijk dat het een legitiem artikel is maar de sites die het nieuws brengen zijn mij te gekleurd. Nu ben ik natuurlijk weer een linkse moslimlover die zich graag anaal laat pakken door 6 moslims, so be it.

tjah, de rechter zal ook wel links zijn, alle rechters zijn links volgens dbb :p

Wederom een walgelijk voorbeeld van een idioot land met een schijndemocratie. Ik snap niet hoe een democratie dit kan goedkeuren? Blijkbaar zijn christenen minderwaardig in dit land (net zoals dat ook in de Quran staat).

Wederom een walgelijk voorbeeld van een idioot land met een schijndemocratie. Ik snap niet hoe een democratie dit kan goedkeuren? Blijkbaar zijn christenen minderwaardig in dit land (net zoals dat ook in de Quran staat).

gooi al die doctrines toch weg man.. als de mensheid alle godsdiensten, nationaalgevoelens en klassenverschillen vergeet is alles wat overblijft mensen.. van hieruit kunnen we EINDELIJK eens iets deftig opbouwen ipv elkaar het leven zuur te maken.

Nogmaals, waar is de onafhankelijke bron? Of nemen we ieder bericht van christelijke sites maar voor waarheid aan. Heb wel een Trouw-bron gevonden maar dat is op een gedeelte van de site waar leden zelf artikelen kunnen aanbrengen.

Het is goed mogelijk dat het een legitiem artikel is maar de sites die het nieuws brengen zijn mij te gekleurd. Nu ben ik natuurlijk weer een linkse moslimlover die zich graag anaal laat pakken door 6 moslims, so be it.

This thread is worthless without pics......

malay-mcdonalds.jpg
This thread is worthless without pics......

Mc Donalds is een bende hypocrieten..
als het maar opbrengt..

in America/Europa heerst er dankzij goed doordachte propaganda een anit-islam gevoel.. daar spelen ze weer eens lekker op in.. en alle idioten houden er weer van.. weer blij... dikke reclame voor McBrol dus..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes (12 en 10) met hun moslim-kidnapper goed
:mad:

Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes (12 en 10) met hun moslim-kidnapper goed
Het lot van christelijke meisjes die weigeren met een moslim te trouwen

In Pakistan heeft een christelijke vader tevergeefs via de rechter geprobeerd zijn dochtertjes van 12 en 10 terug te krijgen van een moslim, die de meisjes kidnapte, hen dwong zich te bekeren tot de Islam en vervolgens met hen trouwde.

Volgens de rechter is het huwelijk legaal, geheel volgens de Islamitische wetgeving en heeft de vader daarom niets meer over zijn dochters te zeggen.

'We zijn geschokt door dit vonnis,' verklaarde Anita Maria, een advocaat en woordvoerder namens een Pakistaanse christelijke groepering. Volgens haar worden meisjes en jonge vrouwen die ontvoerd worden en zich weigeren te bekeren tot de islam en ook niet willen trouwen met hun ontvoerders, beschuldigd van overspel, waar de doodstraf op staat.

Toen de vader aangifte ging doen bij de politie, werd hij door hen bedreigd. De politie beschermt zonder uitzondering de moslims en heeft christenen en andere religieuzen vogelvrij verklaard. Naast christenmeisjes worden er ook regelmatig hindoestaanse meisjes ontvoerd door moslims, die hetzelfde lot ondergaan.

Christenen vormen slechts 2% van de bevolking in Pakistan, waar 168 miljoen mensen leven waarvan meer dan 90% moslim is.

Anita Maria verklaarde dat hoger beroep tegen het bizarre vonnis wordt aangetekend.

link:
http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=435531

:scratch::scratch::scratch:

Waarom is ze zo lelijk?

Ik ben niet gelovig en geef er niks om maar ik sta voor een wereldwijd christendom, ik zie het liefst alleen kerken en christenen.

Zieke moslims ook altijd.Tijd voor veranderingen......

Erg voor deze meisjes.

Ik ben niet gelovig en geef er niks om maar ik sta voor een wereldwijd christendom, ik zie het liefst alleen kerken en christenen.

ik zou zeggen goeie grap maar als je naar de poster kijkt zie je dat het er een is die het meent... haha blijft nog altijd een goeie grap :p

Elke volgeling is in principe een pain in de ass.

Of het nou een meeloper is op het schoolplein van de basisschool bij jou om de hoek of de een gestoorde religeuze parasiet in een ander continent. Van beide krijg je hoofdpijn.

Terug
Naar boven