XXL Nutrition

Rector verbiedt Wilders te debatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

CoachDO

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
De rector van de Gentse universiteit verbiedt de deelname van de controversiële Nederlandse politicus Geert Wilders aan het openingsdebat van de Nationalistische Studentenvereniging NSV.

Wilders zou op 7 oktober debatteren met vertegenwoordigers van Vlaams Belang, N-VA, en Lijst Dedecker over de samenwerking tussen Vlaanderen en Nederland. In dat verband zegt Wilders dat hij een hereniging van Vlaanderen en Nederland aanhangt

Het zou de eerste keer zijn dat Wilders aan een debat in Vlaanderen deelneemt. Wilders heeft een extremistische mening en staat vooral bekend om zijn kritiek op de islam.

De rector heeft zijn deelname niet verboden om zijn mening, maar omdat hij de veiligheid niet kan waarborgen van Wilders en van de andere aanwezigen

Belachelijk excuus van de universiteit. Noem het censuur!

Extremistische mening :roflol: kk volk die dit ook weer opschrijft.

Belachelijke discussie ook, hereniging komt er toch nooit.

Als die Uni de veiligheid niet kan garanderen en dat teveel kosten met zich meebrengt om dat wel te doen kan ik me voorstellen dat de Uni besluit om Wilders niet te laten deelnemen aan die discussie. Wat huilenbalken denken over censuur zal die uni verder aan de reet roesten lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
Belachelijke discussie ook, hereniging komt er toch nooit.

Als die Uni de veiligheid niet kan garanderen en dat teveel kosten met zich meebrengt om dat wel te doen kan ik me voorstellen dat de Uni besluit om Wilders niet te laten deelnemen aan die discussie. Wat huilenbalken denken over censuur zal die uni verder aan de reet roesten lijkt me.

Kom nu alsof de veiligheid nu niet kan wordne gegarandeerd in dergelijke aula.
Zitten nog andere politiek kopstukken hoor. De vlaams belang leden hebben ook hun 'vijanden'

Kom nu alsof de veiligheid nu niet kan wordne gegarandeerd in dergelijke aula.
Zitten nog andere politiek kopstukken hoor. De vlaams belang leden hebben ook hun 'vijanden'

Die VB-ers leiden geen leven met constante beveiliging. Wilders wordt veel sterker beveiligd dan andere politici en als een ruimte moeilijk te beveiligen valt dan kan je moeilijk de veiligheid van anderen in gevaar gaan brengen.

Het is de schuld van de moslims gewoon!

• Topic Starter Topic Starter
Die VB-ers leiden geen leven met constante beveiliging. Wilders wordt veel sterker beveiligd dan andere politici en als een ruimte moeilijk te beveiligen valt dan kan je moeilijk de veiligheid van anderen in gevaar gaan brengen.

Het is de schuld van de extremistische moslims gewoon!

;)

Het is de schuld van de moslims gewoon!

Vertel er eens wat over, hoe vast zaten die kleppen nou ?

En deed het pijn toen je ze eraf trok ?

wilders heeft toch beveiligers genoeg ??? :D

Quote verkloten, rood! :D

Vraag me trouwens af waar ze over willen praten. De samenwerking tussen Belgie en Nederland is al hecht genoeg. In 2010 is er de Benelux Unie, hoeveel hechter moet de samenwerking nog worden dan? Samenvoegen is gewoon een utopie.

Als je logisch nadenkt is het sowieso al opvallend dat iemand zulke zware beveiliging nodig heeft omdat hij een "mening" heeft over moslims, dat is al bizar gewoon als je erover nadenkt, en dat zegt alweer genoeg.

Als je logisch nadenkt is het sowieso al opvallend dat iemand zulke zware beveiliging nodig heeft omdat hij een "mening" heeft over moslims, dat is al bizar gewoon als je erover nadenkt, en dat zegt alweer genoeg.

7368% van alle moslims wil hem dan ook gewoon dood en is van plan om een aanslag op hem te plegen.

7368% van alle moslims wil hem dan ook gewoon dood en is van plan om een aanslag op hem te plegen.

Nee dat hoor je mij niet zeggen, maar als Geert Wilders op eigen houtje kleertjes gaat kopen door de stad bestaat er een kansje dat hij niet heelhuids terug komt?

Indd, ik denk dat er heel wat moslims zijn die een aanslag plannen op onze goddelijke toekomstige president dat het koninkrijk der nederlanden wil gaan redden van een Moslim-tsunami.

Als Geert zijn plannen doorzet in de toekomst zal dit niet zonder geweld gaan gebeuren, ik denk niet dat moslims er blij mee zijn als geert de islamisering weet te stoppen.

Ik zie niet in waarom de veiligheid in gevaar zou zijn, het is op de universiteit, trekt toch nie massaal hooligans aan en de hereniging Vlaanderen Nederland is toch geen topic waarom mensen gaan steken of schieten? Het is een nutteloos onderwerp, dat wel maar uit principe heb ik heel veel moeite met een universiteit die een debat verbied, zeker als het om dit soort kul argumenten gaat. Neem aan dat ze zich niet laten stoppen en een ander zaaltje zoeken. De Winter was een paar jaar geleden bij een opleiding in Nederland. Gewoon een open debat en veel kritische vragen ook.

Dat hoop ik ook bij Wilders. Politici zijn te laf en/of te dom voor een echt debat met Wilders. Geef die studenten de kans om Wilders vakkundig door te zagen. Als dat geld kost qua beveiliging dan moet dat maar. Controversiële mensen die zelf op universiteiten niet meer kunnen debatteren is een schande. Wetenschappers sluiten denkbeelden niet uit, dingen wegdenken alsof ze er niet zijn, past de wetenschapper niet.

Indd, ik denk dat er heel wat moslims zijn die een aanslag plannen op onze goddelijke toekomstige president dat het koninkrijk der nederlanden wil gaan redden van een Moslim-tsunami.

Als Geert zijn plannen doorzet in de toekomst zal dit niet zonder geweld gaan gebeuren, ik denk niet dat moslims er blij mee zijn als geert de islamisering weet te stoppen.

Gaat hij een staatsgreep plegen?
Ben benieuwd naar je inside information.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven