Fitness Seller

'Hof importeert Saoedische wetten met vervolgen Wilders'

• Topic Starter Topic Starter
Van mij mag alles, maar als je een discussie start met generaliserende opmerkingen kan je verwachten dat daar een weerwoord op komt. Of start je een discussie om alleen bijval te krijgen van gelijkgestemden?

Deze zaak is een testcase maar maakt wel duidelijk dat er grenzen zijn aan de vrijheid van meningsuiting. Die zijn er volgens mij altijd al geweest maar in het geval van Wilders valt het meer op en kan er dus een aanklacht volgen. Als jij of ik dit soort uitspraken doen is de klein een stuk kleiner.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen. :)

Als hij vast word gezet zul je wat meemaken....

en terecht ook, ik hoop dat alle mosks in vuur opgaan.

Als hij straf krijgt, zal hij niet hoeven zitten, hoogstens voorwaardelijk en/ of een geldboete.

Mag ik vragen waarom jij dat hoopt? Je hebt het over een groep van haast 1 miljoen mensen in Nederland, die evenveel rechten en plichten hebben als jij.

Omdat velen van de miljoen schoften zijn, die mensen op straat lastig vallen, mensen vermoorden, veel misdaden plegen en ons veel geld kosten omdat ze te lui zijn om te werken en leven van het geld van de werkende nederlander,en wat hebben ze voor ons nog geen grijntje respect, ze kijken je laf en boos aan omdat je blank of westers bent, en als je terugkijkt krijg je nog wat te horen ook.En dan heb ik het niet over bepaalde buitenlanders die zich wel aan kunnen passen en aan onze kant staan maar aan een hele grote groep die het voor dat kleine groepje verpest ! en niet andersom.Moskee's horen niet thuis in nederland en al helemaal geen moslimwinkels, bejaardecentrum's en complete wijken die nog gebouwd moeten worden, moet allemaal afgebrand worden het liefst met dat tuig er nog in ! daarbij hebben ze helemaal niet evenveel rechten als mij, zelfs veel meer nog.Kijk wat ze allemaal krijgen en eissen ?

Is dit normaal ? nee helemaal niet.Nederland moet juist stoppen met die onzin.

De mensen met een slaapbaantje en een hoog loon, wonend in een prachtwijk met nederlanders kunnen makkelijk praten, maar denk ook eens aan mensen die in rotterdam of amsterdam enz enz wonen, die elke dag tussen die kopdoeken lopen, het lijkt wel of ze in een islamitisch land wonen, regelmatig word er een koud gemaakt voor een mp3 of wat stuifers ( want werken word ik moe van) waar familie veel verdriet van heeft en jullie komen hier met leuke stukjes tekst aan, stelletje droomboys :roflol:

Ik heb ook niks tegen westerse buitenlanders die geen moslim zijn en andersdenkenden niet haten maar ook gewoon op kunnen schieten met nederlanders.Zie ook vaak genoeg buitenlanders die nederlandse maten of vrienden hebben.

Maar dit volke haat ons en als we lang genoeg veel volk binnenlaten krijgen we een eurabie met ernstige gevolgen voor ons eigen volk, en dan kun je niet meer zeggen goh, was het maar anders geweest omdat het te laat is.NU moet er iets gebeuren.

En dan praat ik nog niet over de nederlanders die moeten werken als ze bij de steun lopen en moslims die gewoon jaren lang uitgebetaald krijgen omdat ze de moeite niet willen doen die mensen aan het werk te zetten.

En dan praat ik ook nog niet over de gevangenisstraffen die een nederlander krijgt vergeleken met een vrijgesproken marokaan of pool.

Hoeveel zijn dit er dan, kom eens met de laatste cijfers.

Dit zijn haast enkel waardeoordelen die niet op basis van eigen ervaringen gedaan worden. Papegaai gedrag, en toon zelf dan tenminste respect.

Hoe groot is deze groep dan volgens jou, onderbouw deze eens.

Vind jij dat kerken, synagogen en dergelijke hier ook niet thuis horen dan?
Want je moet dan wel consequent wezen.

Onderbouw dit ook eens, met name over de ongelijkheid van rechten en plichten.

Hoezo moet ik alles onderbouwen, lijkt me toch dat je het wel gelezen hebt, of dat je ook hier en daar wat ziet op de straten van de grote steden, moet je niet doen alsof je nergens vanaf weet en achterlijk bent, ik heb ook geen tijd om op al je zinloze vragen in te gaan want ik moet zo naar me werk, anders heeft mohamed hierlangs volgende maand geen kebab op zijn bordje liggen.

VOlgens mij is Adolffan een gimmick account die geshared wordt door gebande leden. Kan niet anders.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat Geenstijl Zelda weer braaf volgt: [Link niet meer beschikbaar] :D

VOlgens mij is Adolffan een gimmick account die geshared wordt door gebande leden. Kan niet anders.

Dat jij het niet met me eens bent kan ik nog snappen aan het post een foto van je kop topic.;)

Terwijl ik toch al heb gezegd dat dit niet voor alle buitenlanders zo is, toch appart.

Idd. Ik word zo ontzettend moet van mensen die zeggen dat je per definitie links bent als je het niet eens bent met de haatzaaiende teksten van semi Jood Wilders.
Sommige mensen hebben nogal al een opmerkelijk smalle opvatting van de term politieke spectrum.
links = hippie
rechts = nazi
???

:jk:

Guess who is getting more and more populair?

Zeker dat Geert Wilders veel stemmen gaat krijgen bij de verkiezingen.

En dat vind ik geen slechte zaak!:mad:

Terug
Naar boven