XXL Nutrition

Red Dead Redemption

Ik zie niks hoor? Heb ook geen mail gehad erover, sterker nog ik kreeg vanmiddag een mail dat ie al was verzonden.

Jij wordt gewoon ff flink in je kontje genaaid jonge.:D

misschien is het alleen voor ps3 dan, intertoys eplaza en bol leveren hem niet voor ps3. kijk maar bij de recensies op bol.com, bij niemand wordt ie verzonden.

misschien is het alleen voor ps3 dan, intertoys eplaza en bol leveren hem niet voor ps3. kijk maar bij de recensies op bol.com, bij niemand wordt ie verzonden.

Ja nu zie ik het idd, maar ik heb geen mail gekregen dat hij niet werd verzonden dus ik ga er gewoon van uit dat hij morgen op mn mat ligt.

• Topic Starter Topic Starter
jammer, niet voor de pc dus

Kreeg net een mailtje dat er om extra codes zijn gevraagd voor een War Horse ingame ofzo, en dat bol.com binnen een week ze krijgt.

Hij staat gvd al de hele dag in de collectie bij TNT post, ze hebben hem nog niet eens gesorteerd zo krijg ik hem natuurlijk vandaag niet meer binnen.:mad:

Laatst bewerkt:
niemand krijgt hem die heeft besteld, zal wel weer weken duren in plaats van een paar dagen. en ligt ie al wel al in de winkel? ik heb al betaald dus hoort ik me geld terug te krijgen als ik em niet op de juiste datum binnen krijg. dat horen ze toch terug te doen?

niemand krijgt hem die heeft besteld, zal wel weer weken duren in plaats van een paar dagen. en ligt ie al wel al in de winkel? ik heb al betaald dus hoort ik me geld terug te krijgen als ik em niet op de juiste datum binnen krijg. dat horen ze toch terug te doen?

Je kan die order wel annuleren geloof ik, maar die van mij ligt al bij TNT post dus die moet ik zo snel mogelijk binnen krijgen.

Je kan die order wel annuleren geloof ik, maar die van mij ligt al bij TNT post dus die moet ik zo snel mogelijk binnen krijgen.

Die van mij is al afgeleverd bij TNT post dus die moet zo snel mogelijk hier zijn, je kan hem wel annuleren als hij nog niet verstuurd van daar waar je hem hebt besteld volgens mij.

Die van mij is al afgeleverd bij TNT post dus die moet zo snel mogelijk hier zijn, je kan hem wel annuleren als hij nog niet verstuurd van daar waar je hem hebt besteld volgens mij.

Wtf, hij ligt gewoon in mn brievenbus terwijl er op die site van TNT staat dat hij nog niet eens verstuurd is.:roflol:

Bouw je xbox gewoon om. Als je et goed doet kan je ook dan nog gewoon op live.

Heb jij dat laten doen? Zitten er nog nadelen aan ofzo, kan je gepakt worden?
Mijn Live is ook weer verlopen, had een jaar abbo gekocht, effe gespeeld en daarna een jaar niet gespeeld :roflol: k*t is dat.

mijne is ook verzonden lees ik net thank god, krijg hem morgen bezorgt

zeker niet voor pc omdat ze voor geen meter kunnen porten.
shit hé wat runt gta 4 slecht op pc

Terug
Naar boven