Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij dat laten doen? Zitten er nog nadelen aan ofzo, kan je gepakt worden?
Mijn Live is ook weer verlopen, had een jaar abbo gekocht, effe gespeeld en daarna een jaar niet gespeeldk*t is dat.
zavvi.com daar is ie 37 euro.
Snap niet dat mensen bestellen op bol.com
Ik heb bad 2 voor 28 euro gehaald
Je kan zeker gepakt worden. Maar je moet het internet goed in de gaten houden, momenteel speel ik redelijk veilig op live weer. Al mijn vrienden zijn wel gebanned. Maar zolang je de regels volgt hoef je niet gebanned te worden. Enige nadeel is dat je gebanned kan worden en dat je eens in de zoveel tijd moet updaten.
Gun was inderdaad de shit, alleen die debiele eindbaas............
Nog ff afwachten wat deze game doet, misschien dat ik hem wel haal.

Shit, ziet er vet uit he! Doet me een beetje denken aan die goeie ouwe runescape tijdenMaar dan pro. Bad Company 2 staat bovenaan mn lijstje, maar dit is zeker een goede 2de! (Vakantiegeld net binnen... Twijfel nog een klein beetje) Iemand enig idee hoe lang het spel is?

Ik haat paardrijden in games. Daarom vind ik het al een k*tspel.

Je kan ook met de trein reizen of gewoon lopen.
En ga nou niet zeggen dat je een hekel hebt aan het OV en daarom ook al niet met de trein gaat reizen.![]()

Misschien moet ik het dan toch wat langer spelen. Ik heb net een paardenrace gedaan met die chick. Toen was ik het al zat![]()

lol ik hou van die random events. ik rijd met mijn paard in de natuur rond, ineens komt er een jaguar, poema, luipaard of zo aanrennen, doodt mijn paard, en valt mij aan.
Te laat natuurlijk om mijn gun te nemen en te knallen en ik was er ook aan![]()
http://www.zavvi.com/shops/red-dead-redemption/game.list