Reina
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 59kg
Ik ben al een beste tijd aan het proberen mijn vet% naar beneden te krijgen, ongeveer vanaf februari 2010. En het gaat met pieken en dalen! Kilo's eraf, kilo's erbij, weer kilo's eraf...
Op zich nu wel zo'n 10kg afgevallen & vetpercentage met 9% naar beneden. Het mag me allemaal wat sneller & liefst met minder schommelingen. Uit ervaring weet ik dat ik niet té diep moet gaan.
Het tijdspad waarin ik mijn doelen ga bereiken, maakt me niet zo heel veel uit, als ik ze maar bereik! Ik weet dat het bij mij allemaal erg langzaam gaat, maar ik heb geduld!
Ik ben nog aan het rekenen met mijn voedingsschema dus dat zal ik hier nog aanvullen.
Alle commentaar is welkom!
Op zich nu wel zo'n 10kg afgevallen & vetpercentage met 9% naar beneden. Het mag me allemaal wat sneller & liefst met minder schommelingen. Uit ervaring weet ik dat ik niet té diep moet gaan.
Mijn huidige gegevens:
1.64
65kg
Vet 22%
VVM 50,7 kg
Mijn doelen:
Vet 16%
60kg
VVM 50,4 kg
Training:
3-4x pw FB krachttraining
Cardio: hardlopen, wielrennen, spinning, skaten, touwtje springen etc.
Voeding:
Volgt.
1.64
65kg
Vet 22%
VVM 50,7 kg
Mijn doelen:
Vet 16%
60kg
VVM 50,4 kg
Training:
3-4x pw FB krachttraining
Cardio: hardlopen, wielrennen, spinning, skaten, touwtje springen etc.
Voeding:
Volgt.
Het tijdspad waarin ik mijn doelen ga bereiken, maakt me niet zo heel veel uit, als ik ze maar bereik! Ik weet dat het bij mij allemaal erg langzaam gaat, maar ik heb geduld!
Ik ben nog aan het rekenen met mijn voedingsschema dus dat zal ik hier nog aanvullen.
Alle commentaar is welkom!

ga t volgen
... En ik ben nooit ziek!