- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je! Vandaag qua voeding in elk geval een goede dag gehad.
Ik drink alleen water en thee. Dacht dat melk in de cut niet zo'n goed idee was? En ik krijg toch al veel zuivel binnen. Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van melk?
dus je wilt ongeveer zo worden? of wil je verdergaan met meer spieropbouw en bredere schouders enz...?
want zoals ik zei, als je niet echt weet wat je precies wilt zal het trainen ook niet zo goed zijn haha
eerst afvallen en dan spiertjes kweken kan in 1 fase (als je geen haast hebt)
pro bbers cutten en bulken heel erg snel vanwege hulpmiddelen... als ze et hele jaar bijna bulken zonder op de vet te letten en zich helemaal vol vreten krijgen ze superveel massa en ook beetje vet, maar de laatste paar werken cutten ze door middel van lage KH, winstrol, anavar, DNP en veeeeel cardio...
Gewicht vanmorgen was 64,2kg. Werk aan de winkel dus...
Ik ga onderstaand schema aanhouden en kijk hoe me dat bevalt.
Maaltijd 1 (6:45 uur) - 334 kcal
° gekookte groenten 300g
° 200g kwark
° 20g whey
° 20g havermout
Maaltijd 2 (12:30 uur) - 309 kcal
° 250g kwark
° 20g havermout
° 10g whey
° 150g gekookte wortelen
Maaltijd 3 (15:00 uur) - 538 kcal:
° 2 volkoren boterhammen met roomboter of pindakaas
° rauwkost (tomaat, paprika, radijs, bonen) met 15g pompoenpitten
° 1 stuk fruit
Maaltijd 4 (20:30 uur) - 361 kcal:
° 1 stuk fruit
° 300g kwark
° 20g pindakaas
Totaal:
1542 kcal
38% EW
42% KH
20% VT
----
Vandaag trouwens wel lekker gesport met o.a. squats (60 kg), push press (40kg), thruster (40 kg), pull-ups, kettlebell swings, back extensions e.a. beetje van alles wat. Oh, en vanmorgen nog duurloop gedaan, 15km... pff..
Van dit soort voeding trekken kampbeulen nog wit weg. Ik walg ik van "onze" westerse maatschappij waarin uitgemergelde modellen over de catwalk lopen en het abnormaal is als vrouwen een beetje vet hebben.
Dit is pas mooi:
Van dit soort voeding trekken kampbeulen nog wit weg. Ik walg ik van "onze" westerse maatschappij waarin uitgemergelde modellen over de catwalk lopen en het abnormaal is als vrouwen een beetje vet hebben.
Dit is pas mooi:
Nee, dat is een dikkerd die haar vet verstopt onder kleding........
En btw: Haar onderhoud is lager dan die van jouw, dus haar cut moet ook lager zijn. Ik vind +- 1500 kcal voor haar lengte/gewicht normaal voor in de cut. Dus ik weet niet wat voor onzin jij allemaal uitkraamt knul.
Nee jochie dat is het niet. Aanbevolen is (ik neem aan dat ze redelijk wat beweegt) 2400 calorieën per dag. 1500 per dag is zelfs voor een cut veels te weinig.

imo is 1700 cal de juiste uitgangspunt........
---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 21:18 ----------
offtopic: hoe sta je der nu dan voor? zit vet vornamelijk geconcentreerd of verdeeld?