XXL Nutrition

Respect!

nasty^PhysIc

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
1 jaar geleden was ik nog een klein ventje, 65 kg, meer bot dan spier. In dicotheeken enz beukte iedereen mij aan natuurlijk beukte ik altijd wel terug, wat vaak uitdraaide op ruzie. Maar nu ****ing 1 jaar later, Als ik de discotheek in kom gaan ze gelijk aan de kant, de meesten durfen me nie eens aanteraken. Ik beuk nu ook altijd vaak overal doorheen. Ik kan haast nie meer wachten om er weer heen tegaan :D ( over 1 uurtje ga ik weer ) :cool:

Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen :p

Ik ga ook nog een aantal jaar door, ik ben helemaal weer gemotiveerd :D

Hoe groot en zwaar ben je dan?

Ik word nooit gebeukt en werd dat vroeger ook nooit. Ik beuk anderen ook nooit. Het is niet zo lastig om gewoon rustig door te lopen.

• Topic Starter Topic Starter
183 lang 89kg bf 10%

Je bent in een jaar 24 kilo spier aangekomen?

En idd zoals Hee Kay al zei, een klopje op de schouders is genoeg hoor.

Laatst bewerkt:
nasty^PhysIc zei:
beuk nu ook altijd vaak overal doorheen. Ik kan haast nie meer wachten om er weer heen tegaan :D ( over 1 uurtje ga ik weer ) :cool:
Zo vet man, echt heel kick,daar doen we het allemaal voor :rolleyes:

Denk dat je met er doorheen beuken weinig respect krijgt, maar goed. Als je je sport een beetje goed wilt uitdragen moet je vooral niet als een ziedende stier overal maar lopen beuken. Een blik kan vaak al genoeg zijn en dan ben ik zelf niet echt een kolos.

nasty^PhysIc zei:

Ik denk niet dat dat door je lichaam komt maar omdat je meer zelfvertrouwen hebt gekregen en je zo gedraagt dat daardoor de mensen voor je uit de kant gaan. Want eerlijk gezegt bro voor iemand van 89 kg, 1.83, 10% ga ik echt niet uit de kant :p

RedDragon zei:
Ik denk niet dat dat door je lichaam komt maar omdat je meer zelfvertrouwen hebt gekregen en je zo gedraagt dat daardoor de mensen voor je uit de kant gaan. Want eerlijk gezegt bro voor iemand van 89 kg, 1.83, 10% ga ik echt niet uit de kant :p

dude, jij hebt mijn lul zeker nog nooit gezien! :D

Mans zei:
Je bent in een jaar 24 kilo spier aangekomen?

En idd zoals Hee Kay al zei, een klopje op de schouders is genoeg hoor.

idd in jaar! Maar voor dat ik begon met trainen gebruikte ik nog wel eens drugs dus mijn gewicht was aan de redelijk lage kant.

24? weheh ik zal en MOET je inhalen :D:D
maaruh netjes man...
en niet zo stoer doen he :P dat beuken is nergens goed voor :P

yo nasty...bro.......ik snap wel wat je bdoelt dude......

je ken het alleen zo mooi brengen.........mafketel ;)

maar ik geef je groot gelijk met dat gasten je idd niet meer voor de poten lopen omdat ze zo nodig wat groter moeten zijn......nu denken ze wel anders en das best een keer gezond voor die apen......

ik zet jou maar in mijn vriendenlijst denk ik ;) :P

greetz

ik snap idd wel wat je bedoelt, maarre wel een beetje rustig blijven he! Er zijn genoeg zieke lui die nog veel groter en raarder zijn!

gewoon beuken, die spijkers moeten maar aan de kant gaan ! :thumbs:

Dus als ik het goed begrijp doe je nu datgene wat andere eerst bij jou deden :D

Ericr zei:
Denk dat je met er doorheen beuken weinig respect krijgt, maar goed. Als je je sport een beetje goed wilt uitdragen moet je vooral niet als een ziedende stier overal maar lopen beuken. Een blik kan vaak al genoeg zijn en dan ben ik zelf niet echt een kolos.
`

Idd...meeste gaan zo wel opzij. Tenzij iemand je wil eikelen.

Is er hier een tijdje geleden geen thread geweest over bullenbakken van bodybuilders die iedereen zonder reden omver lopen :D

Netje's bro dus jij bent altijd die breinaald die in mij zij prikt als ik aan het werk ben GHEGHE....

KEEP UP THE GOOD WORK!!

Schijnbaar begrijpen veel mensen het verschil tussen respect en angst niet. Mensen gaan nu misschien wel uit je weg als je ze omver beukt (wat knap zielig van je is), maar respect hebben ze dan helemaal niet. Sterker: je wordt achter je rug om nu alleen maar uitgelachen omdat je een typische arrogante boer bent. Dus je maakt nog eens slechte reclame voor de rest van ons ook. Grow up.

nasty^PhysIc zei:
1 jaar geleden was ik nog een klein ventje, 65 kg, meer bot dan spier. In dicotheeken enz beukte iedereen mij aan natuurlijk beukte ik altijd wel terug, wat vaak uitdraaide op ruzie. Maar nu ****ing 1 jaar later, Als ik de discotheek in kom gaan ze gelijk aan de kant, de meesten durfen me nie eens aanteraken. Ik beuk nu ook altijd vaak overal doorheen. Ik kan haast nie meer wachten om er weer heen tegaan :D ( over 1 uurtje ga ik weer ) :cool:

Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen :p

Ik ga ook nog een aantal jaar door, ik ben helemaal weer gemotiveerd :D

Respect en gezag dat moet je verdienen,.. dat dwing je niet af.

ik daag je uit om tegen mij op te beuken dan :D

Terug
Naar boven