nasty^PhysIc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sanniejj zei:Ik was vroeger voor het trainen ook al vrij breed.. dus echt heel veel verschil maakt het niet voor mij.
Maar de dames zie ik wel altijd loeren als ik voorbij loop in mn strakke shirtje. En dat zijn van die momenten waarvan je denkt.. ja daar doe ik het voor![]()

nasty^PhysIc zei:Trouwens even voor de duidelijkheid, ik ben geen ruzie zoeker ofzo.. ik heb nooit ruzie, ze kijken wel uit![]()
DumphuiZ zei:En de jongens kijken alleen met jaloerse blikken...
de arrogantie![]()

) Zijn allemaal van die magere scharminkels.Dude.. luister wat vertelde ik nou, ik zoek nooit ruzie en ik krijg nooit ruzie. En btw als ik wel eens ruzie krijg laat ik me zeker niet steken ofzo..Socrates zei:Hé bro.. een beetje gevaarlijke insteling als ik het zo even mag zeggen... Ik heb lang in het nachtleven gewerkt in Amsterdam en ken heel veel mensen... moet je eerlijk zeggen dat ik ook heel veel "verkeerde" mensen ken... die hebben echt schijt aan hoe groot je bent of whatever.... Ik kom op plaatsen waar je beter gewoon rustig kan houden en geloof mij maar je ziet het echt niet aan die gasten hoe gevaarlijk ze zijn... Dit is geen kritiek op jou post ofzo maar alleen even een tip dat je ECHT moet uitkijken met sommige "attitudes" op sommige plaatsen...
Dus als jij een keer bij 1 of andere gek tof staat de doen en die besluit jou neer te steken dan laat jij dat gewoon niet toe? Dan zeg jij: "Hey steek mij niet neer, dat wil ik niet!"nasty^PhysIc zei:En btw als ik wel eens ruzie krijg laat ik me zeker niet steken ofzo..

Nou, ik zie mezelf niet zo snel 25 kg afvallen. En 4 cm groeien zal er op mijn leeftijd ook wel niet meer inzitten.nasty^PhysIc zei:dude.. later als jij net zo groot als mij bent denk jij er ook zo over![]()
nasty^PhysIc zei:1 jaar geleden was ik nog een klein ventje, 65 kg, meer bot dan spier. In dicotheeken enz beukte iedereen mij aan natuurlijk beukte ik altijd wel terug, wat vaak uitdraaide op ruzie. Maar nu ****ing 1 jaar later, Als ik de discotheek in kom gaan ze gelijk aan de kant, de meesten durfen me nie eens aanteraken. Ik beuk nu ook altijd vaak overal doorheen. Ik kan haast nie meer wachten om er weer heen tegaan( over 1 uurtje ga ik weer )
![]()
Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen![]()
Ik ga ook nog een aantal jaar door, ik ben helemaal weer gemotiveerd![]()
dj_phreak zei:Nou, ik zie mezelf niet zo snel 25 kg afvallen. En 4 cm groeien zal er op mijn leeftijd ook wel niet meer inzitten.

braadkip zei:yip!makkelijk he
naah waarschijnljk doet hij dan een dubble biceps pose zodat die uit zijn shirt scheurt en iedereen uit respect voor hem meteen op de knietjes gaat en zullen smeken om vergeving...
Als je opgewonden raakt van mensen te duwen,zou ik rugbyer worden [Abeelding niet meer beschikbaar]Ortiz-T zei:als jij er opgewonden van word om mensen te gaan lopen duwen en als je daar voor naar de sportschool gaat ben je gewoon een zielig t*ring ventje , das mijn mening. en je hoeft ons je robocop verhalen niet te vertellen denk ik.
pz
Homer17 zei:gast je beweert echt dat je HUGE bentpost dan uns wat foto's
![]()