Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan aan mij liggen, maar volgens mij haal je respect en intimidatie door elkaar...nasty^PhysIc zei:Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen![]()

benchMarc zei:Ik blijf je een vreemd mannetje vinden nasty^PhysIc![]()

)nasty^PhysIc zei:Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen![]()
ScHrOeFjE zei:Netje's bro dus jij bent altijd die breinaald die in mij zij prikt als ik aan het werk ben GHEGHE....
KEEP UP THE GOOD WORK!!

dj_phreak zei:Schijnbaar begrijpen veel mensen het verschil tussen respect en angst niet. Mensen gaan nu misschien wel uit je weg als je ze omver beukt (wat knap zielig van je is), maar respect hebben ze dan helemaal niet. Sterker: je wordt achter je rug om nu alleen maar uitgelachen omdat je een typische arrogante boer bent. Dus je maakt nog eens slechte reclame voor de rest van ons ook. Grow up.

Dani zei:Kan aan mij liggen, maar volgens mij haal je respect en intimidatie door elkaar...![]()

Gixxer zei:houwen jullie wel ff rekening met de factor "nAsty^PhysIc" in t verhaal?
k gloof dat we almaal wel snappen waar die naar toe wil.... trek het nie zo uit zijn verband man....
@nasty....haddik al verkondigd dat je een mafketel was??![]()
![]()

nasty^PhysIc zei:
Gixxer zei:yo nasty...bro.......ik snap wel wat je bdoelt dude......
je ken het alleen zo mooi brengen.........mafketel
maar ik geef je groot gelijk met dat gasten je idd niet meer voor de poten lopen omdat ze zo nodig wat groter moeten zijn......nu denken ze wel anders en das best een keer gezond voor die apen......
ik zet jou maar in mijn vriendenlijst denk ik![]()
greetz