Fitness Seller

Respect!

nggg......zulke dingen deden we vroeger op de basisshool man,
Moet je nagaan toen was ik pas 50 kg ;)

Kinderachtig man deze thread....

Slechte reclame, met de vooroordelen die mensen zoals jij veroorzaken moeten andere bb'ers weer tegenop gaan lopen boksen.

Ik blijf je een vreemd mannetje vinden nasty^PhysIc :)

benchMarc zei:
Ik blijf je een vreemd mannetje vinden nasty^PhysIc :)

me 2

em meneer phySICK kennende krijgen we hier neg karma voor omdat we iets verkeerds over hem zeggen...net zoals de vorige keer he :rolleyes:

Laatst bewerkt:
same..

Moet eerlijk zeggen dat ik nooit gebeukt werd en nooit zelf beuk... Als ik ergens langs wil tik ik even op de schouder en heb eigenlijk nooit problemen gehad... Zal je zelfs sterker vertellen.. voordat ik bb en vechtsporten deed maakte ik me juist breed als ik ergens langs moest (in de trein bv..).. Nu dat ik een stuk groter ben maak ik mijzelf een stuk kleiner om er langs te kunnen...

He bro.. respect verdien je en dwing je niet af... en zal je een ding vertellen.. Ik kom op plaatsen waar het ook niet echt verstandig is om zomaar erop los te beuken... geloof me... ook al ben je 120 kilo met 5% vet...

Nog een andere tip.. ga nooit op iemands lengte/gewicht af en onderschat niemand... ken genoeg gasten die niet zo indrukwekkend ogen maar geloof me.. daar wil je zeker geen ruzie mee hebben...

Nasty, ik denk dat het bij jou, met je gebeuk, veelal niet uit respect gebeurd..

Ik ga je even een verhaal vertellen over afgelopen vrijdag.

Ik was in een cafe, in het midden de bar en als je dan van de ene kant naar de andere wil moet je langs de bar en dat is een gangetje van nog geen meter. Het was druk en van beide kanten kwamen mensen, ik liep heel rustig (vooral niet te beuken) toen ik werd tegengehouden door een uitsmijter. Deze liet eerst een paar mensen door die naar de andere kant wilde, toen kneep hij in m’n bicep en daarna gaf de beste man me een hand. Toen mocht ik weer verder lopen.

Ik denk dat dit een beter voorbeeld is van respect als dat je zomaar in het wilde westen gaat lopen beuken en de gasten daar denken daar heb je die muffe aap weer.

Tot zover mijn respect-avonturen van afgelopen vrijdag. (alle blikken en even voelen daargelaten :D )

nasty^PhysIc zei:
Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen :p

Met gezag heeft het niks van doen, en respect ook niet... ik denk dat veel mensen denken "weer zo'n opgeblazen eikel" als ze aan de kant stappen... (en gezien het feit dat je nog moet beuken is dat ook al niet het geval) Dat is niet het soort "respect" waar ik op uit ben.

Brede lichamen werken intimiderend, dat is een feit (waarom denk je dat BB'ers in veel sportscholen niet welkom zijn ?)

ik betwijfel of je tijdens een ruzie ook beter uit de voeten komt; door alle spiermassa ben je wel zwaarder, maar niet perse sneller en leniger. Ik heb meer respect voor een kleine, rustige, beheerste gast die zich nergens mee bemoeit... maar die je driedubbel door de tent schopt als je er om vraagt.

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens even voor de duidelijkheid, ik ben geen ruzie zoeker ofzo.. ik heb nooit ruzie, ze kijken wel uit ;)

dj_phreak zei:
Schijnbaar begrijpen veel mensen het verschil tussen respect en angst niet. Mensen gaan nu misschien wel uit je weg als je ze omver beukt (wat knap zielig van je is), maar respect hebben ze dan helemaal niet. Sterker: je wordt achter je rug om nu alleen maar uitgelachen omdat je een typische arrogante boer bent. Dus je maakt nog eens slechte reclame voor de rest van ons ook. Grow up.

dude.. later als jij net zo groot als mij bent denk jij er ook zo over :D

Dani zei:
Kan aan mij liggen, maar volgens mij haal je respect en intimidatie door elkaar... :rolleyes:

jah dat bedoelde ik eindelijk ook, heb het misschien een beetje vaag opgeschreven. Maar gelukig begrijpen sommige wat ik bedoel :cool:

Net alsof je iets heel goeds presteert; je hebt een gespierd lichaam en anderen gaan voor je aan de kant, simpeler kan het niet, is gewoon triest dat je jezelf daarom kick gaat vinden

Dat je bodybuild is geen reden om je als asociale aap te gedragen en dit soort praktijken zijn in mijn ogen toch echt voor de wat simpelere mens, je geeft bodybuilders alleen maar een slechte naam zo, ook degene die dit soort ego tripperij niet nodig hebben

Volgens mij verwarren sommige respect met angst. Mensen gaan niet uit respect voor je opzij maar omdat ze bang zijn voor aggresief gedrag.

Ik heb liever dat men respect heeft voor wat ik heb bereikt, voor mijn doorzettingsvermogen, voor mijn spor'/levensT; in plaats van dat men bang is voor de gevolgen als ze toevallig mij in de weg staan.

Ik krijg liever een schouderklopje dan dat ik een schouderduw geef....

Zullen vast veel skinny dudes rondlopen die je ongeacht je grootte/breedte een portie klappen kunnen geven, anders drukken ze wel n mes in je fl**ker, dus ik zou niet door discotheken lopen beuken al ben ik Superman.

houwen jullie wel ff rekening met de factor "nAsty^PhysIc" in t verhaal?

k gloof dat we almaal wel snappen waar die naar toe wil.... trek het nie zo uit zijn verband man....

@nasty....haddik al verkondigd dat je een mafketel was?? ;) :P

Gixxer zei:
houwen jullie wel ff rekening met de factor "nAsty^PhysIc" in t verhaal?

k gloof dat we almaal wel snappen waar die naar toe wil.... trek het nie zo uit zijn verband man....

@nasty....haddik al verkondigd dat je een mafketel was?? ;) :P

nee nog nie, Thanks bro :D

nasty^PhysIc zei:

dan ben je nu officieel een mafketel want je leest je topics nie goed ;)

Gixxer zei:
yo nasty...bro.......ik snap wel wat je bdoelt dude......

je ken het alleen zo mooi brengen.........mafketel ;)

maar ik geef je groot gelijk met dat gasten je idd niet meer voor de poten lopen omdat ze zo nodig wat groter moeten zijn......nu denken ze wel anders en das best een keer gezond voor die apen......

ik zet jou maar in mijn vriendenlijst denk ik ;) :P

greetz

Terug
Naar boven