AndroidHealthClinic

Resultaat na 15 maanden training, kritiek is welkom

HrvaticZzZ

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Yoo!

Vond gisteren een foto van hoe ik eruitzag van voordat ik begon. Dacht misschien wel eens waard om te delen.

Dit is mijn resultaat na 15 maanden training. Moet zeggen dat mijn training wel beter had gekund. Na m'n cut (waar ik nu mee bezig ben) wordt het echt tijd voor meer massa!!! Toch vind ik het persoonlijk een redelijk resultaat voor deze tijdsperiode.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Meningen,tips etc. altijd welkom :D

HrvaticZzZ

P.S. Sorry voor de (mogelijk slechte) kwaliteit. Blackberry sucks! Heb in ieder geval dat 'lichteffect' voorkomen. Want daardoor lijk je alleen maar groter dan je in werkelijkheid bent.

15maandenn.jpg

goodjob op je progressie je staat er nog goed droog bij.

Wat was je begin gewicht? en volgens mij ben je nog droger dan eerst.
Krachstats begin en nu ? Als je dat er allemaal bij zet dan weten we ongeveer in het geheel hoe je voor uit bent gegaan ^^

keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
goodjob op je progressie je staat er nog goed droog bij.

Wat was je begin gewicht? en volgens mij ben je nog droger dan eerst.
Krachstats begin en nu ? Als je dat er allemaal bij zet dan weten we ongeveer in het geheel hoe je voor uit bent gegaan ^^

keep it up!

Mijn begin gewicht was dacht ik rond de 78kg @ 15%. Nu is het 87 @ 13? Woog eerst zelfs 92. Ben nu aan het cutten sinds 8 weken dus er is 5kg vanaf (zie ander topic voor cut-resultaat).

Mijn krachtstats zijn niet denderend, daarom vind ik mijn progressie ook zo opvallend. Momenteel:

BP:70kg
DL:110kg
SQ:100

Daarom zei ik dus ook, mijn training moet naar een hoger niveau. Denk dat als ik dat beter bij ga houden ik denk ik wel kans heb op goeie gains. Misschien toch wel prima genen ofzo.

Je krachtstats vallen tegen voor 15 maanden imo, maar een zeer net fysiek dat je neer hebt gezet in zo'n korte tijd en vooral vergeleken met waar je mee begon!

Je krachtstats vallen tegen voor 15 maanden imo

Daar ben ik het volledig met je eens. Ik ga ze dit jaar dubbel zo hard inhalen en dubbel zoveel massa aanzetten.

Krachtstats vallen vooral tegen omdat ik me in het begin niet al teveel op training had gericht. Ondanks dat gainde ik toch nog wel een hoop massa.

Netjes, die krachtstats zijn niet je max neem ik aan. Dan valt het wel mee toch.

Mooie progressie. Ik hoop binnen een jaar er ook zo bij te staan.
Qua kracht zou ik wel wat hoger willen :p, maar al bij al heel knap dat je met zo'n krachtstats zo'n fysieke evolutie hebt ondergaan!

dit kan toch nooit 13 % zijn oke niet al te duidelijke foto maar kan niet echt vet zien

Netjes, die krachtstats zijn niet je max neem ik aan. Dan valt het wel mee toch.

Nee, inderdaad. Ze zijn goed voor 8 herhalingen ongeveer. Me 1RM nooit getest.

dit kan toch nooit 13 % zijn oke niet al te duidelijke foto maar kan niet echt vet zien

Bn niet echt goed met schatten dan denk ik. Hoeveel is het ongeveer? Er zit alleen nog wat vet bij de onderkant en zijkanten, hoewel daar ook de obliques onder zitten. Als ik aanspan zie ik bovenste vier blokjes best wel. Is het trouwens normaal dat je altijd wel een 'beetje' huid kan vastpakken van bv je onderrug,borst etc?

Nee, inderdaad. Ze zijn goed voor 8 herhalingen ongeveer. Me 1RM nooit getest.

Bn niet echt goed met schatten dan denk ik. Hoeveel is het ongeveer? Er zit alleen nog wat vet bij de onderkant en zijkanten, hoewel daar ook de obliques onder zitten. Als ik aanspan zie ik bovenste vier blokjes best wel. Is het trouwens normaal dat je altijd wel een 'beetje' huid kan vastpakken van bv je onderrug,borst etc?

Ik kan overal huid vastpakken maar ben vroeger dik geweest zucht :( bij mij zul je de abs daarom nooit super zien bij mij zie ik ook 4 blokjes en s ochtends alles goed maar zo overdag heb ik overal lijnen op schouders enzo en op armen aders.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 18:38 ----------

Denk als we 10 % zeggen zal je goed zitten hebt alleen nog geen lijnen

Gok op een 11-12%, mooie progressie man!

Hoe heb je de cut juist aangepakt? Zou je bodyweight wel niet zo hoog inschatten als op de foto.
Weeg momenteel 75kg bij 12% ofzo en zie er wat gelijkaardig uit dan jou ( wel op 1m78)

Check mijn topic in post je fotos

Laatst bewerkt:
Ja vet% ligt stukke lager ongvee 10,5-12%neem een beter foto want deze foto is beetje onduidelijk

Mijn begin gewicht was dacht ik rond de 78kg @ 15%. Nu is het 87 @ 13? Woog eerst zelfs 92. Ben nu aan het cutten sinds 8 weken dus er is 5kg vanaf (zie ander topic voor cut-resultaat).

Mijn krachtstats zijn niet denderend, daarom vind ik mijn progressie ook zo opvallend. Momenteel:

BP:70kg
DL:110kg
SQ:100

Daarom zei ik dus ook, mijn training moet naar een hoger niveau. Denk dat als ik dat beter bij ga houden ik denk ik wel kans heb op goeie gains. Misschien toch wel prima genen ofzo.

Betekend gewoon dat je het heel goed uitvoert en minder op de gewichten let!, Maar kan ook in je voordeel werken want kwa verhouding van je lichaamsgewicht etc. Kun jij overal wat meer pakken en hierdoor je spieren meer onderdruk zetten en groeien ^^ maar respect voor je progressie man!

Keek ook nog even op je andere topic van het cutten. Maar nadat je 5kg was afgevallen hoeveel bodyfat ben je kwijt geraakt? Want wil namelijk ook binnenkort cutten en natuurlijk spier afbraak zo min mogelijk houden

Betekend gewoon dat je het heel goed uitvoert en minder op de gewichten let!, Maar kan ook in je voordeel werken want kwa verhouding van je lichaamsgewicht etc. Kun jij overal wat meer pakken en hierdoor je spieren meer onderdruk zetten en groeien ^^ maar respect voor je progressie man!

Keek ook nog even op je andere topic van het cutten. Maar nadat je 5kg was afgevallen hoeveel bodyfat ben je kwijt geraakt? Want wil namelijk ook binnenkort cutten en natuurlijk spier afbraak zo min mogelijk houden

Geen idee, weet het niet exact. Heb wel geprobeerd om niet te snel af te vallen. Dus tussen de 0,5-0,8kg per week max. Dus nu na 9 weken 6kg lichter. Dus lijkt me sterk dat ik echt veel spiermassa kwijt ben ofzo.

P.S. Nog even een foto gemaakt van buik. De eerste is ontspannen, de tweede gespannen, 3e is al het vet dat ik vast kan pakken en de laatste foto is als ik zit (dan lijkt het alsof je veel meer vet hebt). Dus hopelijk kunnnen jullie me bf nu beter schatten. Zou 12% acceptabel zijn?

Er zit wel weinig licht bij, dus zie je wel alles minder goed (de lijnen enzo).

abs.jpg

BF% please?

ik zou zeggen laat het een keer meten

nice fysiek, goed bezig nastavi tako ;)

Foto's van mobieltjes zijn bijna altijd echt afschuwelijk, ze vertekenen enorm... de verhoudingen kloppen daardoor niet meer, komt ook nog eens door de hoek waaruit de foto genomen is. Misschien kun je ook een foto recht van voren maken? Geeft misschien een betere indruk.
Maar de resultaten zijn niettemin very impressive!
Knap!!

Foto's van mobieltjes zijn bijna altijd echt afschuwelijk, ze vertekenen enorm... de verhoudingen kloppen daardoor niet meer, komt ook nog eens door de hoek waaruit de foto genomen is. Misschien kun je ook een foto recht van voren maken? Geeft misschien een betere indruk.
Maar de resultaten zijn niettemin very impressive!
Knap!!

Zie bijlage. Die foto is ongeveer van 5 weken terug (sta nu veel droger). Maar de massa die erop zit is eigenlijk na ongeveer een jaar trainen bereikt. Ik denk toch dat er wel verschil te zien is. Dat shirt hangt echt helemaal los, terwijl nu dat shirt rond mijn borst en schouders helemaal strak zit. Was even lui om nieuwe foto's te maken of over te zetten van m'n mobiel :D

ik zou zeggen laat het een keer meten

Waar kan je zoiets laten meten dan? In de sportschool hebben ze alleen een weegschaal staan. Maar dat vertrouw ik sowieso voor geen meter. En huidplooimeteter heb ik hier liggen, maar kan zelf helaas niet goed genoeg meten.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar is 12% een acceptabel percentage (afgaande op de 4 foto's van buik in eerdere post)? Want ik geloof gewoon niet dat dit rond de 10% is. Ben benieuwd of er mensen zijn die hun eigen vetpercentage nauwkeurig weten en dit beter kunnen beoordelen? Het gaat me vooral om dat ik het globaal weet.

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven