AndroidHealthClinic

Resultaat na 3.5 maand

MaJinBenz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Hey, ik ben nieuw op DBB en train dus nog niet lang maar heb wel al wat vooruitgang kunnen boeken. Zo ben ik op 14 weken tijd 10kg bijgekomen, van 68kg --> 78kg. Ik heb hier enkele foto's maar jammer genoeg zijn ze totaal verschillend genomen maar toch kan je er verschil op uitmaken, vind ik toch. Het gaat hier vooral over m'n armen dan.

@ 68kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us

@ 78kg

Uploaded with ImageShack.us

Volgende keer zal ik proberen betere foto's te nemen.

behalve massa aankomen niet te veel veranderd

Je hebt je ook in die weken ook niet geschoren :O

Je ziet er een stuk ouder uit met die baard(30-40 jaar).
Verder kan je al wel zien dat je beetje bent aangekomen maar nog niet geweldig goed, gewoon doorknallen!

Hmmm die foto's lijken verdacht veel op die klapkop die zij dat ie 10 jaar niks meer gedaan had en er tiptop uitzag, de bodybuilder ...???

Hmmm die foto's lijken verdacht veel op die klapkop die zij dat ie 10 jaar niks meer gedaan had en er tiptop uitzag, de bodybuilder ...???

dacht ik ook gelijk aan :o

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

valt wel te achterhalen door een modje

Je ziet er wel wat vetter uit, maar dat kan ook vocht zijn.

• Topic Starter Topic Starter
M'n vermageringskuur van vorig jaar, -11kg in 10 weken tijd. Zie ik er nu nog hetzelfde uit als op één van deze foto's misschien?

Hier ook bijna geen verandering zeker? Bende zeikers, hopelijk zijn er hier nog een aantal serieuze mensen op dit forum die een newbie tenminste welkom heten.

M'n vermageringskuur van vorig jaar, -11kg in 10 weken tijd. Zie ik er nu nog hetzelfde uit als op één van deze foto's misschien?

Hier ook bijna geen verandering zeker? Bende zeikers, hopelijk zijn er hier nog een aantal serieuze mensen op dit forum die een newbie tenminste welkom heten.

Jammer dat je zo reageert.. Nergens voor nodig. Als je positieve reacties wil, moet je zelf ook positief blijven!
Daarnaast hoef je je sowieso niet zo op te laten jutten, want je wordt toch de helft van de tijd genakt op internet, alhoewel het hier wel minder is ;).

Succes met trainen!

Ziet er beter uit dat zkr, baardje is ook toppie hehe

IK WIL OOK BAARDGROEI :fuu:

Als ik eerlijk mag zijn zie ik wél groei in je armen, maar als ik dan bijvoorbeeld kijk naar je borst die ik nauwelijks verschil.
Rug en benen kan ik uiteraard niet beoordelen.

je traint niet alleen je boven lichaam toch?
( en nice pitbull pet! hc4l :hedbang:)

• Topic Starter Topic Starter
Dit is een foto van 3 weken geleden, helaas heb ik geen vergelijkbare foto van voor ik beginnen trainen ben. Toch ben ik meer dan 10kg bijgekomen en het is over gans m'n lijf verdeelt en zeker niet veel vet.

Gewoon topprogressie, ga zo door.

Als je je borsthaar scheert komt het beter uit, maar moet je zelf weten.;)

Ziet er prima uit, **** all haterz hier.

Kotsmisselijk wordt ik hier van al die kleuter en hate reacties...

Gewoon doorgaan op dit spoor, gaat goed zo.

Je baard is awesome! verder idd goeie progressie in korte tijd.

Dikke gains bij je baard. :)

Zeker goed, Je bent nie dikker geworde alleen meer massa Groot verschil zeker netjes man.

Terug
Naar boven