AndroidHealthClinic

Resultaat valt tegen

PatrickV

Novice
Waardering
0
ik ben nu een 6-tal weken bezig met kracht en cardio training.

3 dagen per week bouwde ik mijn HIIT op (nu zit ik op 15 sprints (30sec) en 30 sec rust tussendoor).

Tussen de dagen met HIIT heb ik krachttraining gedaan met een programma dat hier vandaan komt

dan nog 1 dag rust

Het doel was voornamelijk vetverbranding, maar ik had op meer vooruitgang gehoopt.
Met deze training + geen tussendoortjes meer had ik iets meer verwacht

ik gebruik geen supplementen, en hou me ook aan 3 maaltijden per dag.
Ik weet dat het fout is, maar train ook voor het avondeten, dus op quasi lege maag

Moet ik gewoon meer geduld hebben of doe ik iets fundamenteel fout?

Als je met je dagelijkse kcal inname zeker lager zit dan hetgeen je verbruikt moet je gewoon meer geduld hebben.

Als je echt niet verdord misschien alles nog eens goed uitrekenen.

dat HIT schema vind ik maar niks persoonlijk.
gewoon 45 tot 60 min 1 stuk doorgaan (welke cardio oefening je ook doet)
zonder tussendoor gekke dingen te gaan doen.
dat werkt bij mij persoonlijk het beste.

wat ook belangrijk is om zo weinig kh te eten tijden je cut.

ik vind HIIT ook maar niks, lekker ouderwets 45 minuten hardlopen werkt bij mij stukken beter. maar misschien deed ik ook iets verkeerd toen ik HIIT deed :)

weet je zeker dat je voldoende eet en niet te weinig/veel KCAL binnenkrijgt?

Misschien kun je het wat afwisselen, de ene dag HIIT, de andere dag gewoon 45 min hardlopen. En daarbij gewoon geduld, als je onder je behoefte eet zul je zeker vet verliezen. Misschien even je voedingsschema en je stats posten in het voedings-forum?

3 dagen per week bouwde ik mijn HIIT op (nu zit ik op 15 sprints (30sec) en 30 sec rust tussendoor).

Tussen de dagen met HIIT heb ik krachttraining gedaan met een programma dat hier vandaan komt

dan nog 1 dag rust

Het doel was voornamelijk vetverbranding, maar ik had op meer vooruitgang gehoopt.

Ik weet dat het fout is, maar train ook voor het avondeten, dus op quasi lege maag

Post je voedingsschema anders eens? want 3 maaltijden per dag dat kan niet goed zijn... of begrijp ik het verkeerd.

3 maaltijden per dag is prima, maar goed, het gaat natuurlijk in tegen een van de 'heilige huisjes', welke voor velen hier zonder meer waar zijn. Ik heb lange tijd gedurende de dag mijn eten over zoveel mogelijk eetmomenten verspreid, vaak zelfs meer dan 6.

Nu gebeurt het vaker dat ik alles in 2 of 3 eetmomenten prop, en dan vaak ook nog eens niet goed verspreid over de dag. Verschil? Geen enkel verschil. Heb er niet minder energie door, wordt er niet vetter van... Alleen kun je de paar uur na het eten van 2000+ kcals beter even niet sporten. Verder is het prima.

dan nog 1 dag rust

Post eens een aantal dingen, want je wilt advies eigenlijk, maar je geeft te weinig, nu kunnen we niet beoordelen of je iets fout doet!

Graag even een aantal zaken:

- Hoe lang/zwaar ben je (bf?) ?

- Zet een neer wat je eet op een dag (+ de waardes ervan, kun je allemaal vinden op deze site) !

- hoelang duurt je cut nu, wat vind je zelf dat er beter kan.. Heb je veel cheat-meals ed..?

Even wat meer info graag!

Wat betreft hiit.., geen ervaring hiermee, kan niks zeggen, maar ik zou lekker een half uurtje gaan lopen elke dag of om de dag, dit bij minimaal 10km/ph..
Maar dan een constante snelheid!

Succes :thumbs:

Terug
Naar boven