MuscleMeat

resultaat van 1 jaar trainen

Roi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Deze foto's zijn wel van een half jaar geleden, ondertussen ben ik alweer een half jaar verder en heb ik nog aardig wat vooruitgang geboekt, enige constructieve reacties/advies/commentaar?
Ik vraag mij af of mijn frame goed is voor serieus (natural) te gaan bodybuilden,
in andere woorden: heb ik goede genen voor ermee verder te gaan?

346syfr.png

Zat hier op 71kg, ondertussen zit ik op 74kg
binnekort nieuwe foto's van m'n huidige progress.
Edit: Ohja hier was ik 18 jaar

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Aan m'n borst heb ik sindsdien hard gewerkt, en doe borst om de 2 dagen al een half jaar (72u herstel) maar daar kun je binnekort over oordelen, ik ga ook 7x per week naar de gym dus genoeg tijd voor de andere spiergroepen over (inclusief benen)

Genoeg tijd voor andere spiergroepen, maar waarschijnlijk niet genoeg rust voor geen enkele spiergroep met 7x per week naar gym.

Genoeg tijd voor andere spiergroepen, maar waarschijnlijk niet genoeg rust voor geen enkele spiergroep met 7x per week naar gym.

Ik doe het als volgt:
vb: Maandag: Borst/triceps
Dinsdag: Schouders/Biceps
Woensdag: Rug
Donderdag: Borst/triceps
Vrijdag: Benen
Zaterdag: Schouders/biceps
Zondag: Borst/triceps
Maandag: Rug
Dinsdag: Benen
enzoverder..

ik drink ook proteïneshakes met een hoog gehalte aan eiwitten en BCAA's

ben ik fout bezig?

1 x benen
3 x borst en triceps.

1 x benen
3 x borst en triceps.

Nee ik doe gewoon om de 2 dagen borst/triceps (omdat die van nature achter leken te lopen probeer ik die bij te werken) voor de rest wissel ik alles gelijkmatig af, heb je m'n edit gezien? Heb maandag en dinsdag nog ge-add

Ja ik zie het nu. Maar lijkt dit je niks:
Ma borst / biceps
Di benen/ schouders
Wo rust
Do rug / triceps
Vrij borst / biceps
Zat rust
Zo benen / schouders
Heb je ook wat rust

Ja ik zie het nu. Maar lijkt dit je niks:
Ma borst / biceps
Di benen/ schouders
Wo rust
Do rug / triceps
Vrij borst / biceps
Zat rust
Zo benen / schouders
Heb je ook wat rust

Om eerlijk te zijn ben ik redelijk verslaafd aan trainen de laatste tijd,
het is nu een week gedaan met mijn ex en de gym is de beste plaats om mijn gedachten te verzetten, ik voel mij nutteloos als ik niet kan trainen..

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 21:31 ----------

Ohja, ook slaap ik 9uur per dag om mijn overvloed aan training te compenseren

Aan m'n borst heb ik sindsdien hard gewerkt, en doe borst om de 2 dagen al een half jaar (72u herstel) maar daar kun je binnekort over oordelen, ik ga ook 7x per week naar de gym dus genoeg tijd voor de andere spiergroepen over (inclusief benen)

Je spieren krijgen geen 72uur rust , zelfs geen 24. Als je schouders , biceps traint train je ook borst. Je CNS (central nervous system) heeft rust nodig en die krijgt het niet.

Je boekt nu nog resultaten hiermee omdat je nog de bekende 'noob gains' maakt.

Ik zeg alleen dat meer is niet altijd beter. En als je toch naar de gym wil, dan kan je ook lichte cardio doen, lekker alle spiertjes doorbloeden voor beter herstel.

En is er een onnatuurlijke manier om dit te realiseren? Is er een supplement of kuur die ervoor zorgt dat ik wel 7 dagen in de week volle bak kan trainen? (gewoon uit nieuwsgierigheid)

En is er een onnatuurlijke manier om dit te realiseren? Is er een supplement of kuur die ervoor zorgt dat ik wel 7 dagen in de week volle bak kan trainen? (gewoon uit nieuwsgierigheid)

Zet je gedachten zelfs niet aan kuren.

Moet je ff in de aas sectie kijken

heel slim ... over trainen gaat ten koste van je herstel. met dit lichaam zou ik verloop nog niet aan Aas denken

niet zo zeuren met dit physiek na 1 jaar trainen, yes jelly

Squat je al 200? Zo niet, doortrainen

zyzz begon met deze fysiek toch ook met tren ?
Je moet het zelf weten, maar als je nu begint help je jezelf helemaal naar de kloten , je gaat er goed uit zien , maar je verliest alles omdat je voeding suckt , daarna kuur je nog eens met de gedachtens 'nu eet ik wel' , maar je winny only kuur kilt je honger dus je verdoet weer je lichaam. Dan ga je denken 'humm mischien is bold + test wel iets voor mij' , daardoor krijg je gyno en eindig je als een ecto met b*ch titz.
vervolgens laat je die gyno wegsnijden en begin je met the real deal. dboll , deca , test cyp -> birdge -> tren ace , test prop , mast prop , clen , t3.
En dan werkt je pik opeens niet meer , je wordt depressief , verliest alle gains , en je hebt schulden omdat je het geld voor je anabolen hebt geleend van je labiele moeder.

Wil je dit echt worden? Wel grappig zo een typetjes op festivals.
mijn gym zit er vol van :)
love it

Laatst bewerkt:
Okée dan ga ik gewoon mijn rust nemen en kijken hoe het gaat, bedankt voor de reacties

Terug
Naar boven