Fitness Seller

resultaat

Ik ben 1.87 en weeg 70 kg ( 13jaar )
Ik begin niet aan synthol hoor:P
Ik snap het niet helemaal met dat je 2dagen rust moet houden ofso?
Naaa ik snap het een beetje maar groeien je spieren daar meer door dan?
Als ik dan met 2dagen rust doe moet ik me dan aan een schema houden?
( in die 2dagen rust met ik veel eiwitten eten?)

met vriendelijke groet Danny

behoorlijke jongen voor je leeftijd dus;)
jaa wanneer jij je spieren traint, maak je ze eigenlijk kapot... daarom moeten ze herstellen en dit kost tijd (minimaal 2 dagen) en daardoor groeien ze. het is daarbij idd slim om je aan een schema te houden, zodat je niet een bepaalde spiergroep te weinig rust geeft..
en als je echt veel wilt groeien moet je gewoon altijd voor eiwitten eten, niet alleen in de rustdagen;)

DBB moet strenger worden om mensen lid te laten worden, er komen steeds meer jonge kereltjes die een six pack willen en brede armen en die de sticky's niet lezen en altijd hetzelfde vragen , waarom oh waarom ga je dan toch naar een bodybuilding site.

Dit is gewoon het actiefste, meest toegankelijke en gebruikte forum in het Nederlands.

Je hebt er nog, maar niet zo actieve fora.

Het word wel wreed vervelend inderdaad, maar eigenlijk zou men fier moeten zijn op het forum...

En, veralgemeen dat van die jonge kereltjes niet aub, ik heb wel als eerste de stickys gelezen vooraleer wat te vragen

jah en daarom ben jij nu ook omgedoopt tot tienerguru :P mwhahahaha ;)
iig je bent vaak te vinden bij deze vragen ach jah kan ook geen kwaad maar ze moeten eeeeeerst de sticky's lezen :D

DBB moet strenger worden om mensen lid te laten worden, er komen steeds meer jonge kereltjes die een six pack willen en brede armen en die de sticky's niet lezen en altijd hetzelfde vragen , waarom oh waarom ga je dan toch naar een bodybuilding site.

Dit is gewoon het actiefste, meest toegankelijke en gebruikte forum in het Nederlands.

Je hebt er nog, maar niet zo actieve fora.

Het word wel wreed vervelend inderdaad, maar eigenlijk zou men fier moeten zijn op het forum...

En, veralgemeen dat van die jonge kereltjes niet aub, ik heb wel als eerste de stickys gelezen vooraleer wat te vragen

Jullie hoeven ook niet te reageren;) Maar kijk, je moet ergens beginnen, die jongen die leert het wel. Hij had inderdaad eerst ook een beetje rond moeten kijken. En inderdaad, niet alle jonge kereltjes zijn hetzelfde.

Wow 1 m 87 ben 1 m 88 en zowat een van de grotere :p ^^

Groei je nog verder door? Waarschijnlijk wel, want je moet je groeispurt nog krijgen :p.

Wat een reus ga jij niet woden, goed trainen kerel, maar alles op zijn tijd ;)

michael, ben jij die ene jongen op die foto in het foto topic waar bij staat monster michael muahah? Als je dat bent en je wil iedereen advies gaan geven en vragen beantwoorden, dan verdoe jij je tijd hier.

Dnny,

ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent, maar je hebt toch rare topics.
BB, of iig fitness is een sport waar je langdurig mee bezig moet zijn, wil je echte vergelijkingen kunnen maken.

Zou toch wat zijn: 'Oh, over 3 maanden is het zomervakantie, ik denk dat ik maar ff een paar keer ga opdrukken, a la beachboy'. PFF..

hehe lol idd veel trainen hé, heb nu eindelijk een knappe fysiek, deze zomer i'm the beachboy lol :p ^^

Terug
Naar boven