XXL Nutrition

resultaten : 2x test e 250mg e5d +bold 500mg pw

patrickpatje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
9%
Hello guys,

Wil jullie toch even op de hoogte brengen van wat resultaten.

Samen met een vriend een kuurtje van

test e 250mg e5d
Bold 500mg pw
12weken lang

Ik: +11kilo na de kuur.
persoonlijk geen side effects gehad. Libido was door de hele kuur heen erg hoog. Geen Gyno, geen acne en geen haarverlies. licht vast houden van vocht.
Aan het begin van me nakuur lichte acne gehad in de eerste week van tamoxifen. Trekt nu alweer weg. 3 kleine puistjes op me armen.

Kameraad: start gewicht +- 100kilo. eindgewicht = +-120 kilo..... +20 kilo
Ook erg weinig side effects. Op het einde wat atrofie van de ballen. en lichte acne wat nu ook aan het verdwijnen is. Vast houden van voch iets meer dan bij mij.

Kuurtje is ons beter bevallen dan gedacht. Tevens was dit onze eerste keer kuren.

zal reageren voor specifieke vragen

:)

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

oh ja.. Het groot verschil in resultaten (11kilo en 20kilo) zit hem in mijn mening in het feit dat ik lesmills instructeur en vechtsporter ben en dus al met al +25uur per week sport. Dit gecombineerd met bodybuilding zorgt voor weinig rust. waarbij me kameraad ideaal heeft kunnen trainen en heeft kunnen rusten.

Laatst bewerkt:
+20 is wel heel veel ben benieuwd wat hij daar aan overgaat houden
Hoelang geleden is je laatste inject geweest?

• Topic Starter Topic Starter
Hij is 1 week verder.. laatste tamixofen is deze week. dus 6weken na laatste shot.

20 is idd veel. maar het is ook een beer van een gast. at 5000 tot 6000 kcal op een dag.
Vocht is al minder. Deze week tevens op de weegschaal en dan zien we het wel

Laatst bewerkt:
Wat is zijn vet%
Ik ben benieuwd
Maar is aan te raden dus?

Nice! Enige voor en na pics?

Vet % aan het begin: ik 8% hij 9% (gemeten met caliper)
Zal nu paar % hoger zitten.

Is aan te raden ja. Maar iedereen reageert anders natuurlijk. Hadden verwacht dat we er slechter uit kwamen kwa sides en depressie.

Laatst bewerkt:
Typisch gevalletje e-stats. +20kg met 375mg test en wat UG bold haha

pics or it didnt happen

20 kilo kan wel, maar zal meer dan de helft vet en vocht zijn

TS geeft aan +/- 100 kilo hé. Dit kan dus evengoed 105 geweest zijn, en als het eindresultaat eerder 115 dan 120 geweest is dan valt het binnen geloofwaardige marges als je goed eet. Maar goed, voor en na pics zouden wel helpen om een en ander geloofwaardiger te maken ja ;)

Hoe dan ook: Je hebt gegaind en geen sides gehad. Klinkt mij als een win. Nu alleen nog vasthouden en je bent spekkoper.

kerels. Het interesseert me weinig of jullie het nu geloven of niet.

Ik post dit om het gewoon te delen. Jullie hoeven het niet aan te nemen he.

Tevens wil ik melden dat wij alle 2 in een sportschool werken. Alle metingen zijn precies gedaan aan de hand van hetzelfde apparatuur wekelijks door.

Maar goed, ik had hetzelfde wel weer verwacht kwa niveau hier.

20 kg ?? geloof er niks van sorry

kerels. Het interesseert me weinig of jullie het nu geloven of niet.

Ik post dit om het gewoon te delen. Jullie hoeven het niet aan te nemen he.

Tevens wil ik melden dat wij alle 2 in een sportschool werken. Alle metingen zijn precies gedaan aan de hand van hetzelfde apparatuur wekelijks door.

Maar goed, ik had hetzelfde wel weer verwacht kwa niveau hier.

had je maar before en after foto's moeten maken. kan je verwachten als je hier gaat verkondigen dat je supergains hebt gemaakt zonder sides maar geen bewijs hebt.

of had je nu gehoopt dat iedereen hier jullie 2 zou gaan verafgoden omdat jij het voormekaar hebt gekregen een mooi verhaaltje te typen ?

broodje aap verhaal

had je maar before en after foto's moeten maken. kan je verwachten als je hier gaat verkondigen dat je supergains hebt gemaakt zonder sides maar geen bewijs hebt.

of had je nu gehoopt dat iedereen hier jullie 2 zou gaan verafgoden omdat jij het voormekaar hebt gekregen een mooi verhaaltje te typen ?

zoals ik al zei.. het interesseert me niets wat jullie denken of er van vinden. verafgoden? kerel dat jij zo'n zin bedenkt zegt meer over jou dan over mij.

Heb niets bewijzen. en ga geen moeite doen om fotos te posten. trouwens geeft dat ook wel weer aan van "kijk mij nou" zo zijn wij niet. dit was puur voor ons zelf en ik heb dit gepost voor andere die eventueel zitten te denken over een kuurtje test e met bold.

Hier laat ik het bij want dit is onder mijn niveau

ok

mvg

je zit vol van de bullshit man ... 12 weken bold en 1ml test en 20 kg gainen ****ing praatjes maker ! te veel klappen op je hoofd gehad wss

zou jullie beesten wel eens willen zien op 2gram test en 1.5gram tren +15iu hgh en 30iu slin !!! weeg je wss 400kg ripped

Laatst bewerkt:
Kan toch misschien elkaars eiwitten gebruikt?!

Terug
Naar boven