AndroidHealthClinic

Resultaten bloedonderzoek + 1ste kuur Winstrol only (tabs)

Teutonic Knight

Cool Novice
Waardering
1
Beste mensen,

Ik ben van plan om mijn eerste kuurtje te gaan pakken; Winstrol only (orals). De reden? Wil wat droger worden en enkele kilo's spiermassa aankomen. Ook zou Winstrol minder mentale bijwerkingen geven.

Opbouwen zou achterhaald zijn dus ben van plan om meteen 50mg te pakken.

Winstrol 6 weken 50mg (10.00 30mg & om 18.00 20mg)
Nolvadex 2 weken 20mg & Mariadistel

Huidige stats: 1.75, 83kg, 13%.

Extra supplementen: Visolie (omega-3) voor gezondere bloedvaten en Glucosamine 1500mg (voor eventuele gewrichtspijnen). Tijdens de kuur mariadistel gebruiken zou ongunstig zijn voor de kuur, dus daarom tijdens nakuur.
Voedingschema: in orde.

Voordat ik met deze kuur wilde beginnen heb ik mijn leverwaarden laten testen om te kijken of ze nu in orde zijn. Volgens de arts was alles prima.

Mijn vragen zijn:

*Wanneer weer een bloedonderzoek doen? Nadat mijn nakuur is afgelopen?
*Mochten er eventuele problemen zich voordoen en ik wil stoppen, kan dit zomaar? Stel na 1 week bevalt het me niet en ik wil stoppen, dan toch nakuren?
*Wanneer mag er weer alcohol worden gedronken? Pas na de resultaten van mijn laatste bloedtest?

Alvast bedankt voor de reacties.

Laatst bewerkt:
Test, vrije test?
8 wk na afloop nakuur
Ja, nakuur na 1wk zou ik achterwege laten, is sowieso discutabel met winny
Week na je inname laatste winny, beter is helemaal niet natuurlijk

Beste mensen,

Ik ben van plan om mijn eerste kuurtje te gaan pakken; Winstrol only (orals). De reden? Wil wat droger worden en enkele kilo's spiermassa aankomen. Ook zou Winstrol minder mentale bijwerkingen geven.

Opbouwen zou achterhaald zijn dus ben van plan om meteen 50mg te pakken.

Winstrol 6 weken 50mg (10.00 30mg & om 18.00 20mg)
Nolvadex 2 weken 20mg & Mariadistel

Huidige stats: 1.75, 83kg, 13%.

Extra supplementen: Visolie (omega-3) voor gezondere bloedvaten en Glucosamine 1500mg (voor eventuele gewrichtspijnen). Tijdens de kuur mariadistel gebruiken zou ongunstig zijn voor de kuur, dus daarom tijdens nakuur.
Voedingschema: in orde.

Voordat ik met deze kuur wilde beginnen heb ik mijn leverwaarden laten testen om te kijken of ze nu in orde zijn. Volgens de arts was alles prima.

Hier wat waarden:

Alkalische fosfatase 86.0 (43.0-115)
Gamma GT 32 (<55)
ASAT 23 (<35)
ALAT 28 (<45)
Glucose 3.9 (<7.8)

Nog andere waarden die belangrijk zijn?

Mijn vragen zijn:

*Wanneer weer een bloedonderzoek doen? Nadat mijn nakuur is afgelopen?
*Mochten er eventuele problemen zich voordoen en ik wil stoppen, kan dit zomaar? Stel na 1 week bevalt het me niet en ik wil stoppen, dan toch nakuren?
*Wanneer mag er weer alcohol worden gedronken? Pas na de resultaten van mijn laatste bloedtest?

Alvast bedankt voor de reacties.

Testosteron en vrije testosteron nog inderdaad.
Nakuur heb ik zelf niet gedaan na 7 weken 60 mg.
Heb ook mijn bloed laten testen 1.5 maand naar laatste tab. en alles was in orde
dus imo niet nodig.

Als dit je eerste kuurtje is van hoef je niet perse je test levels te laten meten maar het kan in de toekomst retehandig zijn als je later wilt benchmarken met hoe je natuurlijke waardes zo'n beetje horen te zijn.

En dat Winstrol minder mentale bijwerkingen geeft vind ik te betwijfelen. Ik heb mentaal meer last van winstrol dan bijv. test. En dan heb ik het over chagrijnig- en opvliegendheid, wat ik normaal nooit heb. En o ja, de regelmatige opvliegers (hitteaanvallen) heb ik van geen enkel ander middel zo erg ervaren. Ik word dan dus een soort lesbische vrouw in de overgang zeg maar :p

Als je maar twee weken nolvadex pakt kan het net zo goed helemaal niet pakken.
Duurt namelijk ff voordat nolvadex FSH en LH effectief verhoogd hebben.

Ik zie steeds vaker kuren voor bijkomen met minder dan 4 weken nolva. Ik dacht juist dat minder dan 4 weken nolva totaal nutteloos was?

Ik begrijp zelf niet dat je natuurlijke test al na 4 weken terug op peil is met nolvadex zou echt graag eens bloedresultaten daarvan zien.Ik gebruik het meestal maanden.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Twee weken nakuren heeft dus weinig zin en in principe overbodig?

Overigens beginnen met 40mg en kijken hoe ik hierop reageer of gewoon gelijk 50mg pakken?

gewoon 50

Nakuren MOET je doen, natuurlijk heeft het geen zin om het 2 weken te doen, dan kun je evengoed niets doen en je hormonale spiegel gewoon laten crashen.

Maar dat is de bedoeling niet, wat ze ook zeggen als je 5 dianabol pilletjes neemt ligt je natuurlijk productie PLAT, en die ligt even plat als je er 100 zou genomen hebben.

Het feit is en ik heb dit al zwart op wit gezien dat je natuurlijke test productie niet na 4 weken hersteld is of je nu 2 weken of 20 weken gekuurd hebt, dus minimaal 3 maanden nolvadex nemen en twijfel je daaraan nog laat gewoon je bloed afnemen na enkele weken dan zul je het met je eigen ogen zien. (de bedoeling is wel dat je eerst es je natuurlijk productie laat checken stel dit is 700ng dan kuur je en dan neem je nolva tot je terug op 700 zit, je zal schrikken hoelang het daadwerkelijk duurt) natuurlijk zal je al na 4 weken op 350 zitten en dat is binnen de "normale" waarden maar dit is niet wat JIJ natuurlijk produceerde voor de kuur.

;)

Laatst bewerkt:
Dus watiederen loopt te verkondigen dat de nakuut niet nodig is is onzin? Of is het te verwaarlozen?

Lees mijn bericht en uknow zijn bericht hierboven!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nakuren MOET je doen, natuurlijk heeft het geen zin om het 2 weken te doen, dan kun je evengoed niets doen en je hormonale spiegel gewoon laten crashen.

Maar dat is de bedoeling niet, wat ze ook zeggen als je 5 dianabol pilletjes neemt ligt je natuurlijk productie PLAT, en die ligt even plat als je er 100 zou genomen hebben.

;)

We hebben het hier over Winstrol, niet Dianabol! Is je verhaal dan nog van toepassing?

Nakuren MOET je doen,
Het feit is en ik heb dit al zwart op wit gezien dat je natuurlijke test productie niet na 4 weken hersteld is of je nu 2 weken of 20 weken gekuurd hebt

;)

bullshit,

ik heb ook geen nakuur gedaan en met mijn bloedwaardes was niks aan de hand. heb 7 weken op 60 mg gezeten en mijn bloed laten checken na 6 weken na me laatste winny tab je

Er is niet direct nood aan Clomid of Nolvadex na de kuur voor Winstrol zelf, aangezien er na de kuur geen aromatisering is die een negatieve feedback kan teweeg brengen. Dat maakt ook dat winsten van Winstrol heel gemakkelijk te behouden zijn. Zou dus adviseren om het ook niet te doen, Nolva zijn geen smarties, dus waarom iets nemen terwijl het gewoon overbodig is?

Het feit is en ik heb dit al zwart op wit gezien dat je natuurlijke test productie niet na 4 weken hersteld is of je nu 2 weken of 20 weken gekuurd hebt, dus minimaal 3 maanden nolvadex nemen en twijfel je daaraan nog laat gewoon je bloed afnemen na enkele weken dan zul je het met je eigen ogen zien. (de bedoeling is wel dat je eerst es je natuurlijk productie laat checken stel dit is 700ng dan kuur je en dan neem je nolva tot je terug op 700 zit, je zal schrikken hoelang het daadwerkelijk duurt) natuurlijk zal je al na 4 weken op 350 zitten en dat is binnen de "normale" waarden maar dit is niet wat JIJ natuurlijk produceerde voor de kuur.

;)
Je lichaam kan vanzelf wel opstarten hoor na 4 weken nolva.
Sorry maar 3 maanden aan de nolva hangen is ook niet de bedoeling.
Zelfs als je niet nakuurt herstel je maar heel langzaam.

Ik begrijp zelf niet dat je natuurlijke test al na 4 weken terug op peil is met nolvadex zou echt graag eens bloedresultaten daarvan zien.Ik gebruik het meestal maanden.

dat is ook niet zo.duurt volgens mij minstens twee-drie maanden. maar niet van toepassing na winstrolkuur. maat van mij heeft zijn test is laten meten één maand na een winnykuur. was normaal. levertesten ook. had geen nakuur gedaan.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 17:57 ----------

;)

als jij twee weken test hebt genomen, duurt het geen maanden voor je weer normale testosteronwaardes hebt. ben je veel vlugger hersteld. ik zou wel is willen weten wat je bedoelt met : ik heb dit zwart op wit gezien.

Laatst bewerkt:
Je gebruikt de nolva alleen om je eigen axis weer op te starten. Winstrol aromatiseert niet dus er hoeft geen 4 weken oestrogenen onderdrukt te worden. Als je test gebruikt hebt moet je wel 4 weken omdat de hoeveelheid oestrogenen in je bloed dan veel hoger ligt. Daar is bij winstrol dus geen sprake van. Winstrol @ 50mg drukt echter wel op de axis.

Hey dirk, met zwart op wit wil ik zeggen dat ik al enkele malen voor en na een kuur mijn bloed hebt laten afnemen en ik kom steeds tot dezelfde conclusie en dat is dat het herstel van je natuurlijk testosterone langer duurt dan je zou denken, meestal zit ik rond de 700 voordien, dan na een kuur na 4 weken nolva is dit slechts hersteld tot 300 en duurt het zeker nog 2 maanden voordat ik terug rond de 700 zit.
Je kan pas echt zeggen "ja ik ben hersteld" als je voor en na je kuur je test laat checken.

Nu ik moet toegeven het is misschien verschillend van mens tot mens, de een zal wellicht sneller herstellen dan de andere, en misschien behoor ik wel tot de mensen die het minst traag herstellen, maar ik neem het risico niet ik bedoel het is niet dat nolvadex je spaarpot zal kraken.

Nu ieder doet wat hij zelf wilt. :)

Hey dirk, met zwart op wit wil ik zeggen dat ik al enkele malen voor en na een kuur mijn bloed hebt laten afnemen en ik kom steeds tot dezelfde conclusie en dat is dat het herstel van je natuurlijk testosterone langer duurt dan je zou denken, meestal zit ik rond de 700 voordien, dan na een kuur na 4 weken nolva is dit slechts hersteld tot 300 en duurt het zeker nog 2 maanden voordat ik terug rond de 700 zit.
Je kan pas echt zeggen "ja ik ben hersteld" als je voor en na je kuur je test laat checken.

Nu ik moet toegeven het is misschien verschillend van mens tot mens, de een zal wellicht sneller herstellen dan de andere, en misschien behoor ik wel tot de mensen die het minst traag herstellen, maar ik neem het risico niet ik bedoel het is niet dat nolvadex je spaarpot zal kraken.

Nu ieder doet wat hij zelf wilt. :)

maar dat heb ik toch ook in mijn bericht geschreven dat een herstel minstens 2-3 maanden duurt. hetgeen ik niet mee akkoord ben is dat niet het geval is als je gedurende maar 2 weken testosteron gebruikt hebt. bvb een kuur van twee weken testosteron met kortwerkende esters. dat kun je niet vergeluijken kwa herstel met een kuur van 12 weken. mijn nakuren duren ook 6 weken, soms 8 weken.

Terug
Naar boven