AndroidHealthClinic

Resultaten na 6 maanden serieus trainen

ocaj90

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Doe ook maar eens mee... Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik had voordat ik ging trainen zo goed als geen spiermassa.

Benen foto binnenkort, ben niet de volle 6 maanden serieus bezig geweest met mn benen, in het begin was snapte ik nog maar weinig van fitness. Onderzoek komt na inspiratie he ;)

Kritiek is welkom... :)

Edit:

Stats:

Bench: 5x80
DL: 5x100
Squats: 5x70 (zoals ik zei pas sinds kort serieus bezig met benen)
incline dumbbell press 6-8x 32kg

Ben trouwens ook wel benieuwd welk bf% jullie dit schatten...

Greetz

Laatst bewerkt:
nette krachtstats!
schat je bf% op 12% ongeveer

:S incline dumbbell press met 32 kg terwijl je normale bench op 5x80 ligt???

Vind het ook een beetje vreemde krachtstats.

VP lijkt me geen 12 hoor

dumbbell press ... elke kant 16 kilo ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik vragen wat er zo raar aan is? Beide kanten 32kg obviously. Thx for comments so far :D

gast no offense maar dan heb je waarschijnlijke je bankje op 5 graden ofzo.. je gaat mij niet wijsmaken dat je na 6 maanden trainen al een incline press kan doen met dumbbells van 32kg.. die 6 maanden is zeker je serieuze trainingstijd excl de niet serieuze anderhalf jaar ervoor ofzo. vind ook de 80kg bp vrij veel voor een half jaar maar die dumbbell press is gewoon extreem.. al helemaal gezien ik bijna 5x5 90kg druk en maar 30kg dumbbells gebruik met incline press..

Ik zat na 10 maanden ook op 34 kg per kant..

Maar ik ben ook wel benieuwd hoelang je hiervoor "niet serieus" hebt getraint?

Ik zat na 10 maanden ook op 34 kg per kant..

Maar ik ben ook wel benieuwd hoelang je hiervoor "niet serieus" hebt getraint?

op 45 graden? weet wel dat ik in mn eerste jaar er niet alles uitgehaald heb, vooral qua voeding.. maar vind het best sick hoor :P

Ik zit na 4 maanden op 26kg incline. 3 setjes 8 reps. Ik zie alleen niet waar je 10 maanden op hebt getrained? Alleen je borst is misschien wat meer dan een gemiddelde mens. Armen en abs lopen ver achter, weinig definitie en traps zijn ver te zoeken.

Als hij niet eerlijk zou zijn over zijn krachtstats heeft hij alleen maar zichzelf ermee.

Vetpercentage zal ergens rond de 15% zijn.

borst en schouders assym. ?

Niet echt te oordelen zonder beginpic, hoe oud ben je als ik vragen mag? BF ligt redelijk hoog dus wat cutten zou misschien geen kwaad kunnen. Krachtstats zijn goed voor 6 maanden.

@Gdzr Ik vind niet dat je kan zeggen dat er al bepaalde spiergroepen achterlopen bij een beginner. Vind eigenlijk niks zo uit verhouding, dat je geen abs en definitie ziet komt door zijn wat hoge vp%.

Ik wil alleen maar zeggen dat zn borst beter is dan de rest, en dat ik daarom niet zie dat hij al 6 maanden heeft getraind.

gast no offense maar dan heb je waarschijnlijke je bankje op 5 graden ofzo.. je gaat mij niet wijsmaken dat je na 6 maanden trainen al een incline press kan doen met dumbbells van 32kg.. die 6 maanden is zeker je serieuze trainingstijd excl de niet serieuze anderhalf jaar ervoor ofzo. vind ook de 80kg bp vrij veel voor een half jaar maar die dumbbell press is gewoon extreem.. al helemaal gezien ik bijna 5x5 90kg druk en maar 30kg dumbbells gebruik met incline press..

Ligt er ook aan hoe ver TS zijn dumbbells laat zakken. Armen tot 90 graden of met de dumbbells de schouders aantikken. Dit maakt ook een wezenlijk verschil :)

OT: Degelijke stats, keep it up.

Niet echt te oordelen zonder beginpic, hoe oud ben je als ik vragen mag? BF ligt redelijk hoog dus wat cutten zou misschien geen kwaad kunnen. Krachtstats zijn goed voor 6 maanden.

@Gdzr Ik vind niet dat je kan zeggen dat er al bepaalde spiergroepen achterlopen bij een beginner. Vind eigenlijk niks zo uit verhouding, dat je geen abs en definitie ziet komt door zijn wat hoge vp%.

Cutten zou ik niet doen met dit vet % als beginner.
Eerst maar eens lekker groeien, zo in het begin groeien de spiertjes toch harder dan het vet %.

Knallen !

• Topic Starter Topic Starter
Hey! Bedankt voor de reacties so far :) leuk en motiverend om positieve reacties te zien! Ik heb helaas geen begin pic. Ik was geen ecto maar gewoon een normale bouw. Echter totaal geen spieren. Ik lieg absoluut niet over de kracht stats, incline press ik 32kg met mn armen 90 graden, tik dus niet mn schouders aan, dan zou ik ze niet omhoog krijgen. En bij de eerste uitstoot helpt mn partner ze altijd omhoog. Dit lukt me zelf nog niet (tips voor een beweging?) of ik doe t fout.

Ik train vanaf begin maart, dus ongeveer een maand fullbody en apparaten gerotzooi totdat ik bij de losse gewichten e.d. uitkwam! Oja ik ben 20 jaar voor de gene die t vroeg :)

Greets

Laatst bewerkt:
Hey! Bedankt voor de reacties so far :) leuk en motiverend om positieve reacties te zien! Ik heb helaas geen begin pic. Ik was geen ecto maar gewoon een normale bouw. Echter totaal geen spieren. Ik lieg absoluut niet over de kracht stats, incline press ik 32kg met mn armen 90 graden, tik dus niet mn schouders aan, dan zou ik ze niet omhoog krijgen. En bij de eerste uitstoot helpt mn partner ze altijd omhoog. Dit lukt me zelf nog niet (tips voor een beweging?) of ik doe t fout.

Ik train vanaf begin maart, dus ongeveer een maand fullbody en apparaten gerotzooi totdat ik bij de losse gewichten e.d. uitkwam! Oja ik ben 20 jaar voor de gene die t vroeg :)

Greets

http://exrx.net/WeightExercises/PectoralClavicular/DBInclineBenchPress.html

Terug
Naar boven