MuscleMeat

Resultaten na 6 maanden serieus trainen

5x80kg bench en 32kg incline's is toch goede verhouding? ik doe zelf 6-7x80kg bench en heb ook al 5x32kg incline db gedaan

gast no offense maar dan heb je waarschijnlijke je bankje op 5 graden ofzo.. je gaat mij niet wijsmaken dat je na 6 maanden trainen al een incline press kan doen met dumbbells van 32kg.. die 6 maanden is zeker je serieuze trainingstijd excl de niet serieuze anderhalf jaar ervoor ofzo. vind ook de 80kg bp vrij veel voor een half jaar maar die dumbbell press is gewoon extreem.. al helemaal gezien ik bijna 5x5 90kg druk en maar 30kg dumbbells gebruik met incline press..

Opzich is dat toch normaal 32 kg incline als je 80kg bencht? (voor 3 sets met 5 reps) lijkt mij dan toch gewoon echt normaal ;p . ik zelf benchte 3 weken terug nog 85 kg op plat en deed incline 34 kg per kant ?

Opzich is dat toch normaal 32 kg incline als je 80kg bencht? (voor 3 sets met 5 reps) lijkt mij dan toch gewoon echt normaal ;p . ik zelf benchte 3 weken terug nog 85 kg op plat en deed incline 34 kg per kant ?

Goede bump man

Terug
Naar boven